Jak stworzyć automatyzację lejka marketingowego?

Opublikowany: 2022-02-11

Posiadanie takiego w firmie jest z pewnością najcenniejszym atutem. Pożegnaj się ze sprzedażą, aby zdobyć klientów, opracuj automatyzację lejka marketingowego .

Dzisiaj o tym porozmawiamy. Jak być może wiesz, przy limicie 100 próśb o połączenie tygodniowo na LinkedIn generowanie leadów stało się bardziej złożone.

Ale teraz, dzięki Waalaxy, możesz wykorzystać moc LinkedIn i marketingu e -mailowego, aby generować więcej odwiedzających na ścieżce marketingowej.

Teraz dowiedzmy się razem, co możesz zrobić za pomocą zautomatyzowanego lejka.

Dzięki zautomatyzowanemu systemowi możesz:

  • Oszczędź czas na poszukiwaniach b2b .
  • Generuj więcej potencjalnych klientów (lub leadów).
  • Zdobądź nowych klientów na swoje produkty/usługi.
  • Zbieraj płatności 24/7.
  • Edukuj grupę docelową na temat związany z Twoim tematem.

W tym artykule przyjrzymy się, jak stworzyć skuteczny tunel sprzedaży działający na autopilocie i zwiększający sprzedaż.

Gotowy do wyjścia? Zacznijmy od pierwszego pytania...

Lejek marketingowy: krótka definicja

Zautomatyzowany lejek marketingowy (zwany również „ tunelem konwersji”, „lejkiem konwersji”, „lejkiem sprzedaży”) to proces biznesowy, który umożliwia przekształcenie zwykłego użytkownika w lojalnego klienta, przechodząc przez kilka etapów marketingowych.

To dość prosta definicja, ale dokładniej omówimy ją w następnej sekcji.

Jak działa automatyczny lejek marketingowy?

Lejek marketingowy pozwala towarzyszyć internautom w procesie zakupowym. Pozwala to pielęgnować potencjalnego klienta (lead nurturing ), czyli pomagać mu znaleźć informacje i odpowiedzieć na jego pytania, tak aby ostatecznie kupił produkt.

Ten lejek ma kilka faz.

Tutaj są:

  • Świadomość.
  • Namysł.
  • Decyzja.

Źródło: affde.com.

Świadomość

W fazie świadomości Twoją rolą jest stworzenie odcisku marki w umyśle potencjalnego klienta. Może to być Twoja osobista marka z Twoimi usługami lub Twoja profesjonalna marka dla Twoich produktów. Prospekt musi mieć świadomość, że Twoje rozwiązanie istnieje.

Gdy to zrobią, mogą przejść dalej w procesie.

Rozważanie (lub „ocena”)

W fazie „rozważania” celem jest sprawienie, aby potencjalny klient chciał dowiedzieć się więcej. Być zainteresowanym. Aby to zrobić, musisz zachęcić do dwóch rzeczy.

  1. Zainteresowanie Twoim produktem (czy ten produkt jest dla mnie i czy może zaspokoić moje potrzeby?).
  2. Chęć jej zdobycia (czy jest to rozwiązanie wysokiej jakości? Jakich rezultatów mogę się spodziewać?).

Ta faza jest bardzo emocjonalna. Musisz wcisnąć problemy w zainteresowanie. I przekuj korzyści w pożądanie.

Decyzja (lub „tryb zakupu”)

W fazie „decyzji” musisz zmienić letnią/gorącą perspektywę w klienta. Wie o Twoim rozwiązaniu, jest nim zainteresowany i po prostu musi podjąć działania . Aby to zrobić, musisz grać na 3 rzeczy.

  1. Elitaryzm.
  2. Rzadkość.
  3. Pilna sprawa.

Jeśli tego nie zrobisz, ludzie będą mieli trudności z podjęciem działań, aby kupić . Tutaj nie chodzi o bycie agresywnym za wszelką cenę. Możesz sprzedawać, nie wyglądając jak sprzedawca dywanów. A oto jak.

Oferta wyłączności

Stwórz atrakcyjną ofertę . Możesz dodać wyłączność. Aby to zrobić, zadaj sobie to pytanie:

Czym różni się mój produkt od konkurencji?

Im bardziej wyjątkowy jesteś w umysłach potencjalnych klientów, tym bardziej wybiorą Cię jako punkt odniesienia. Musisz utworzyć połączenie pamięci. Oto przykład marek, które się wyróżniły, jeśli powiem:

  • Pociąg. O jakiej firmie myślisz? SNCF.
  • Telefon? Jabłko.
  • Wideo? Youtube.
  • Film? Netflix.

Jeśli jesteś na czele konkretnego tematu, ludzie będą kupować, ponieważ w ich umysłach stałeś się punktem odniesienia.

Niedobór i dostępność

Ten czynnik może zwiększyć sprzedaż. Gdy dostęp do Twojego produktu/usługi jest ograniczony, tworzy to przekonujący efekt w umysłach potencjalnych klientów.

Przykład lejka marketingowego, który konwertuje

Aby jak najlepiej przekonwertować potencjalnych klientów na klientów , należy jak najbardziej przestrzegać następującej struktury: AIDA dla :

  • Hak.
  • Odsetki.
  • Pragnienie.
  • Akcja.

Wszystkie Twoje strony i działania marketingowe muszą kopiować ten framework AIDA. Czemu? Ponieważ już od lat sprawdza się jako najbardziej przekonujący w tunelu konwersji .

Na przykład strona docelowa Twojej oferty produktów/usług może zaczynać się od zwiastuna z obietnicą.

Następnie kierujesz problemy potencjalnych klientów, aby ich zainteresować.

Następnie pożądaj korzyści, cech i dowodów.

Na koniec za pomocą wezwania do działania, aby zmienić odwiedzającego w klienta .

Po co tworzyć lejek marketingowy?

Lejek marketingowy jest trochę jak slajd. Oznacza to, że całkowicie zimna osoba płynnie i naturalnie zabierze twoją płatną ofertę.

Jednak długość i rodzaj lejka sprzedażowego zależy od jednego głównego kryterium:

  • Temperatura perspektywy.

To jest wskaźnik , który określa, gdzie znajduje się Twój potencjalny klient w 3-etapowym procesie widzianym wcześniej (świadomość, rozważanie, decyzja).

Przyjrzyjmy się niektórym sytuacjom, w których zautomatyzowany tunel sprzedaży będzie bardzo pomocny…

Aby przekonwertować więcej leadów i przyciągnąć więcej klientów

Jak wspomniano wcześniej, tunel pozwala zmienić fazę osoby. To znaczy jego stan.

  • Gość.
  • Perspektywa.
  • Klient.

Na przykład, aby przekonwertować więcej potencjalnych klientów, możesz zaoferować bezpłatny zasób w zamian za adres e-mail . Następnie przekieruj ich do swojej płatnej oferty po rejestracji, aby przejść z fazy „lead” do „klienta”.

Aby sprzedawać swoje oferty szkoleniowe

Tworzenie zautomatyzowanego lejka marketingowego jest szeroko stosowane w świecie infoproduktów. Oznacza to, że w sprzedaży produktów cyfrowych, takich jak szkolenia online.

Na przykład niektóre narzędzia mogą pomóc w bardzo łatwym utworzeniu lejka. Najczęściej używane są Systeme.io i Clickfunnels.

Clickfunnels zaczyna się od 49 €/miesiąc .

Oto przykład, jak utworzyć lejek marketingowy, który możesz wygenerować dla swoich ofert szkoleniowych:

  • Przechwytuj stronę, aby zebrać imię i adres e-mail w zamian za darowany zasób.
  • Strona z podziękowaniem z formularzem rejestracji na webinar w swoim temacie.
  • Strona sprzedażowa, którą użytkownik otrzymuje po webinarze.

Następnie wysyłasz serię automatycznych e-maili promujących Twój webinar . A na końcu webinaru sprzedajesz swoje szkolenie.

Sprzedawanie produktów i usług

Jeśli sprzedajesz produkty i usługi, możesz również skorzystać z możliwości zautomatyzowanego tunelu sprzedaży.

Na przykład, jeśli jesteś konsultantem/freelancerem jako grafik, może to pomóc w łatwym znalezieniu klientów . Oto jak może działać na przykładzie:

  1. Oferujesz książkę cyfrową na temat „Jak wybrać odpowiednią tożsamość logo”.
  2. Odbierasz adres e-mail w zamian za książkę cyfrową.
  3. Wysyłasz automatyczne wiadomości e-mail z projektami, opiniami klientów itp.
  4. Na końcu wiadomości e-mail do swojej strony Calendly wzywasz do działania .
  5. Oferujesz swoje usługi poprzez rozmowę wideo/telefoniczną.

To samo w przypadku witryn e-commerce…

To tylko przykład dla grafików. W następnej części zobaczymy, jak stworzyć swój automatyczny lejek marketingowy niezależnie od tematu.

Jak stworzyć ekspercki lejek marketingowy?

Wykonaj te proste kroki, aby stworzyć swoją maszynę sprzedażową, która konwertuje bez konieczności poświęcania zbyt wiele czasu na przekonanie potencjalnych klientów do zakupu.

Krok 1: Stwórz magnes prowadzący

Pierwszym krokiem jest znalezienie czegoś do wymiany na dane kontaktowe odwiedzającego . Zasadniczo jego adres e-mail powinien zostać zebrany. Ale możesz pójść dalej, aby spersonalizować swoją relację z potencjalnym klientem podczas jego cyklu życia:

  • Imię.
  • Numer telefonu.
  • Nazwa firmy.
  • Strona internetowa .
  • Twój adres.
  • Itp.

Istnieje wiele lead magnetów , które możesz zaoferować swoim odwiedzającym, pamiętaj, aby zawsze pracować nad copywritingiem i mieć chwytliwy tytuł . Oto kilka pomysłów:

  • Darmowa konsultacja.
  • Kupon znizkowy.
  • Lista kontrolna.
  • Quizy.
  • Wideo.
  • Seria wideo.
  • Przybornik.
  • Kalendarz.
  • Podcast.
  • Wywiad.
  • Demo na żywo.
  • Bilet wstępu.
  • Szkolenie przez e-mail.
  • Produkt fizyczny.
  • Przesuń plik.
  • Grafika komputerowa.
  • Połączenie telefoniczne.
  • Rewizja.
  • Szacunkowa cena.
  • Biały papier.
  • Książka cyfrowa.
  • Podkoszulek.
  • Dane statystyczne.
  • Studium przypadku.
  • Przewodnik wyjaśniający.
  • PDF do pobrania.
  • Seminarium internetowe.
  • Szkolenie online.

Znajdź ból numer 1 potencjalnego klienta i częściowo zareaguj swoim lead magnetem.

Na przykład, jeśli masz witrynę e-commerce , zaoferuj kupon rabatowy, ponieważ głównym problemem jest zbyt duże wydatki.

Jeśli na przykład prowadzisz agencję marketingu internetowego , zaoferuj potencjalnemu klientowi audyt jego strategii marketingu cyfrowego .

Na przykład, jeśli jesteś konsultantem SEO, zaoferuj bezpłatną 20-minutową konsultację, aby zadać pytania dotyczące problemów, z którymi boryka się Twój potencjalny klient.

Celem lead magnesu jest stworzenie pierwszego stopnia nawrócenia między odwiedzającym a potrzebującym. Poniższe kroki pozwolą Ci zaspokoić tę potrzebę.

Krok 2: Utwórz ofertę połączeń

Oferta z wezwaniem do działania to coś, co trudno będzie odmówić Twojemu klientowi, ponieważ jest dla niego tak nieodparta.

  • To oferta, która ma realną propozycję wartości.
  • Jest to oferta, która nie jest droga (poniżej 50€).

Może to być na przykład:

  • Niedrogi produkt fizyczny (w przypadku e-commerce).
  • Szkolenie wideo (przypadek infoprzedsiębiorczości).
  • Oprogramowanie.
  • Płatna książka cyfrowa.
  • Zawartość premium.

Celem jest jak najszybsze przekształcenie potencjalnego klienta w klienta, aby doprowadzić go do stanu „klienta”.

Wtedy będziesz mógł przenieść klienta po drabinie. To właśnie zobaczymy od razu..

Krok 3: Stwórz flagową ofertę

Twoja flagowa oferta to Twój główny produkt/usługa. Bardzo często zauważysz, że sprzedając ludziom flagowy produkt, będą chcieli pójść dalej.

Dlatego możesz zaoferować klasyczną usługę, która spełni ich potrzeby. To może być :

  • Serwis ręczny.
  • Długie szkolenie wideo.
  • Oprogramowanie.
  • Trening.

Celem Twojej flagowej oferty jest pomyślna kwalifikacja poprzednich kupujących w celu zidentyfikowania najbardziej nadaktywnych. W ten sposób oferujesz im jeszcze większą wartość.

Ale przekonasz się, że jeśli zastosujesz to w swoim automatycznym ścieżce marketingowej, niektórzy ludzie będą chcieli pójść jeszcze dalej…

Krok 4: Utwórz ofertę premium

W tym miejscu pojawia się oferta z najwyższej półki. To znaczy, że oferta spersonalizowana bardzo często jest rozliczana według wydajności, a nie czasu lub jednostki.

Na przykład może to być:

  • 6-miesięczny akompaniament z jednym coachingiem tygodniowo i jednym raportem miesięcznie .
  • Prywatny coaching, aż osiągniesz swój cel.

Zaletą tej oferty jest to, że będziesz mógł pomóc osobie zmienić swoje życie, ponieważ otrzymasz wynagrodzenie „klasycznie”, a także premię, jeśli osiągniesz wynik ustalony przez klienta.

Oto przykład z konsultantem ds. generowania leadów, który chce pomóc firmie zajmującej się marketingiem internetowym w znalezieniu większej liczby klientów.

Celem i KPI mogłoby być: podpisanie 30 klientów w kolejnym kwartale. Cena wsparcia może wynosić 1 500 €/miesiąc + 5 000 € premii w przypadku przekroczenia celu.

Oczywiście trudno jest zautomatyzować proces podejmowania decyzji o zakupie w przypadku oferty z wyższej półki. Musisz zrozumieć potrzeby danej osoby, zaproponować rozwiązania i ustalić rezultaty dla swojej oferty.

Ale jeśli chcesz zaoszczędzić czas, nadal możesz zautomatyzować część procesu sprzedaży…

Krok 5: Lejek marketingowy i automatyzacja

  1. Twój główny magnes .
  2. Twoja oferta telefoniczna.
  3. Twoja flagowa oferta.
  4. Twoja oferta premium.
  5. Twoja strona sprzedaży.

Będziesz mógł zautomatyzować schodzenie klientów w tym lejku sprzedażowym .

Aby to zrobić, możesz użyć narzędzi takich jak Systeme.io, Clickfunnels, OptimizePress, Podia i wielu innych.

Bardzo łatwe w użyciu, są to zazwyczaj szwajcarskie noże wojskowe w tworzeniu zautomatyzowanego lejka marketingowego.

Niektóre są płatne, inne są bezpłatne. Zobaczmy, jak już dziś możesz uruchomić swój lejek, nawet mając niewielkie pieniądze na początek…

Jak stworzyć darmowy lejek marketingowy?

Przeszedłeś poprzednie kroki, ten z procesu sprzedaży . Teraz musisz zająć się częścią strategii marketingowej.

Cel: wzbudzić chęć kupowania swoich produktów i usług oraz zarabiać na wygodnym życiu.

Załóż konto na Systeme io

Systeme.io to oprogramowanie do tworzenia lejków marketingowych, które proponuje wersję freemium. Dzięki bezpłatnej wersji możesz na przykład:

  • Zbierz do 2000 kontaktów.
  • Wysyłaj nieograniczoną liczbę e-maili.
  • Stwórz 3 lejki sprzedażowe online po maksymalnie 10 stron.
  • Utwórz 1 bloga z nazwą swojej domeny.
  • Publikuj artykuły na blogu i pracuj nad swoim SEO (aby pojawiać się w pierwszych wynikach wyszukiwarki, z której korzysta internauta)
  • Zabezpiecz przestrzeń członkowską hasłem.
  • Miej w środku tylu członków, ile chcesz.
  • Przechowuj nieograniczoną liczbę plików.
  • Zautomatyzuj minimum swoich działań marketingowych .
  • Utwórz 1 zautomatyzowany scenariusz.
  • Odbieraj płatności przez Stripe i PayPal.
  • Stwórz swój własny program partnerski.
  • Wykonaj testy A/B.
  • Twórz kupony.
  • Korzystaj z mediów społecznościowych, aby promować swoje nieodparte oferty
  • Twórz up-sells, downsells i podbijaj zamówienia.

Krótko mówiąc, widziałeś ogromne możliwości, jakie masz dzięki darmowej wersji tego oprogramowania. To wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć lejek marketingowy.

Możesz także zwiększyć sprzedaż online dzięki płatnym reklamom , takim jak Google Adwords lub LinkedIn Ads.

Oto jak podjąć działanie…

Stwórz ścieżkę klienta krok po kroku

Po utworzeniu konta za darmo możesz rozpocząć tworzenie lejka marketingowego.

Pierwszym krokiem jest zbudowanie strony przechwytywania. To znaczy strona docelowa , która pozwoli Ci zebrać niezbędne informacje od potencjalnych klientów (przynajmniej adres e-mail).

Drugim krokiem jest stworzenie strony sprzedażowej. To jest główna strona docelowa Twojej firmy online. Pozwala sprzedawać swój produkt i płatną usługę.

Jak stworzyć doskonałą stronę przechwytywania, aby przekonwertować maksymalnie odwiedzających na leady?

Oto kilka kroków, aby stworzyć świetną stronę do przechwytywania…

Zrozum bóle perspektywy

Pierwszym krokiem jest zrozumienie problemów potencjalnych klientów.

  • Jakie są ich największe świadome frustracje?
  • Jakie są głębokie bóle ich świadomych frustracji?

Ważne jest, aby zagłębić się w poszukiwanie potrzeby.

Na przykład, jeśli prowadzisz działalność szkoleniową online w zakresie nieruchomości.

Największą świadomą frustracją jest to, że nie zarabia się więcej pieniędzy, żeby robić więcej rzeczy.

Poszukaj frustracji, która się za tym kryje.

Często stoi za tym brak wolności.

Na przykład w przypadku utraty wagi świadoma frustracja potencjalnego klienta wynika z nadwagi. Zapytaj siebie:

Czemu? Jakie jest źródło tego problemu?

Tutaj często to spojrzenie innych jest głębokim bólem.

Zrozum ból potencjalnych klientów i umieść go na stronie przechwytywania.

Utwórz strukturę strony przechwytywania

Użyj struktury AIDA poznanej wcześniej w tym artykule.

Zacznij od mocnego haka, który podkreśla świadomą frustrację i głęboki ból. I napisz podtytuł z pragnieniem osoby.

Następnie napisz krótki tekst, aby osoba w pełni poczuła, że ​​o niej chodzi. Może to być naglące problemy lub opowiadanie małej historii.

Następnie utwórz kopię zapasową zalet swojej oferty. Aby to zrobić, zacznij od określenia korzyści i powiązania ich z cechami, a następnie dodaj znaczenie (które dotyka głębokich pragnień).

Przykład: „Dowiedz się, jak stworzyć dochodowego bloga, który zarabia nawet wtedy, gdy nie pracujesz, korzystając z metody Blogueo, która pozwoli Ci swobodnie zarabiać tyle pieniędzy, ile chcesz, z dowolnego miejsca bez pracy więcej niż 2 godziny tygodniowo.”

Jak stworzyć stronę sprzedażową, która masowo sprzedaje Twoje produkty i usługi?

W przypadku strony przechwytywania niewiele się różni, z wyjątkiem tego, że pójdziesz trochę dalej.

Oznacza to, że zamierzasz skoncentrować swój przekaz na wynikach klientów i ich referencjach.

Możesz użyć 6 zasad wpływu Roberta Cialdiniego, aby zoptymalizować siłę przekonywania swojej strony sprzedażowej:

  • Zasada wzajemności (im więcej oferujesz, tym więcej otrzymujesz).
  • Zasada konsekwencji (niewielkie zaangażowanie tworzy inercję zaangażowania).
  • Zasada dowodu społecznego (inne osoby podjęły działania).
  • Zasada autorytetu (autorytet mi zaufał, wyniki).
  • Zasada współczucia (ludzka strona Twojej oferty).
  • Zasada rzadkości (edycja limitowana i ekskluzywna).

Pracuj nad i dodaj te elementy do swojej strony sprzedaży produktu i usługi.

Przetestuj automatyczny lejek marketingowy

Po utworzeniu lejka marketingowego musisz go przetestować.

Pamiętaj o jednej rzeczy:

Rynek ma zawsze rację.

Możliwe, że Twoje oferty nie zadziałają. W rzeczywistości pierwszym błędem, jaki popełniają przedsiębiorcy, jest próba stworzenia czegoś zgodnie z ich pragnieniami, zamiast projektowania oferty odpowiadającej potrzebom rynku.

Metryki dla strony przechwytywania

Doskonały współczynnik konwersji: >45%.

Średni współczynnik konwersji: 10-45%.

Niski współczynnik konwersji: <10%.

Współczynnik konwersji Twojej strony przechwytywania będzie zależał prawie całkowicie: od Twojej oferty i Twojego copywritingu. Projektowanie stron internetowych odgrywa rolę w konwersji, zwłaszcza w środowisku B2B.

Na rynku B2C trochę mniej, ale szata graficzna Twojej strony sprzedażowej nadal będzie musiała być przejrzysta.

Dane dotyczące strony płatności

Doskonały współczynnik konwersji: >65%.

Średni współczynnik konwersji : 20-65%.

Niski współczynnik konwersji : <10%.

Umieść referencje i wszelkiego rodzaju elementy, które mogą uspokoić potencjalnego klienta.

Jak obliczyć swój lejek marketingowy?

Teraz zobaczymy, jak obliczyć rentowność Twoich lejków sprzedażowych. Dzięki temu dowiesz się, czy Twoja zautomatyzowana ścieżka marketingowa zasługuje na optymalizację , czy też jest gromadzona przez reklamy .

Zacznijmy od bardzo ważnego terminu do zrozumienia…

Oblicz koszt pozyskania klienta (CAC)

CAC to kwota finansowa, którą średnio kosztuje Cię w promocji, aby zdobyć 1 klienta.

Na przykład, jeśli wydasz 17 € na Google Ads, aby uzyskać jedną sprzedaż, Twój CAC wynosi 17.

Zrozumiałeś to: dla Twojej firmy bardzo ważne jest, aby zmniejszyć CAC tak bardzo, jak to możliwe, aby zwiększyć rentowność…

A do tego dochodzi kolejna bardzo ważna metryka…

LTV (wartość czasu życia) to kwota finansowa, którą klient przynosi Ci średnio w trakcie jego cyklu klienta.

Na przykład, jeśli klient przyniesie 400 euro sprzedaży w ciągu kilku miesięcy/lat, LTV wynosi 400. Jest to całkowita kwota, którą przyniósł klient.

W przeciwieństwie do CAC, LTV musi być jak najwyższe, aby zapewnić rentowność Twojej firmy.

Ale teraz skąd wiesz, czy jesteś opłacalny? To właśnie zobaczymy od razu…

Oblicz ROI i zoptymalizuj

ROI (zwrot z inwestycji) to miernik, który zapewnia opłacalność działania.

Jeśli ROI jest większy niż 1, jest to opłacalne.

Jeśli jest mniejszy niż 1, to nie jest opłacalne.

A żeby to obliczyć, nic prostszego:

ROI = LTV/CAC.

Weźmy przykład. Masz średni CAC w wysokości 88 €. A średnie LTV to 274 €.

Twój ROI wynosi zatem: 274/88 = 3,11.

Oznacza to, że za 1€ zainwestowane w Twoją promocję na koniec wyjdzie 3,11€. Zarobiłeś 2,11 € marży brutto na zainwestowane euro.

A w swoim automatycznym lejku marketingowym staraj się zwracać uwagę na to, ile inwestujesz przy wejściu, aby przyciągnąć ludzi do lejka, a ile wracasz przy wyjściu.

Spraw, aby ROI był jak najwyższy i optymalizuj każdy etap tunelu, aby podnieść ROI.

Użyj Waalaxy, aby zoptymalizować wydajność automatycznego lejka marketingowego

Waalaxy, nasze narzędzie do automatyzacji poszukiwania LinkedIn i wysyłania e -maili B2B, pomoże Ci umieścić ludzi przy wejściu do tunelu przy niższych kosztach.

W rzeczywistości Waalaxy ma darmową wersję, dzięki czemu możesz spokojnie korzystać z narzędzia.

Będziesz w stanie:

  • Wysyłaj automatyczne masowe zaproszenia do osób docelowych.
  • Wyślij serię automatycznych wiadomości, aby promować sprzedaż i przechwytywać stronę.
  • Wzmocnij swoją bazę kontaktów.
  • Zwiększaj sprzedaż.

W przeciwieństwie do innych narzędzi, Waalaxy nie ogranicza liczby zaproszeń, które możesz wysłać każdego dnia. I jest całkowicie bezpieczny.

Możesz wybierać spośród ponad 12 zautomatyzowanych sekwencji, aby zacząć szukać ludzi i wprowadzać ich do swojego tunelu.

Teraz wiesz, jak stworzyć i promować swoją stronę sprzedaży oraz stworzyć automatyzację lejka marketingowego za pomocą Waalaxy. Nie możemy Cię więcej nauczyć, wszystko, co musisz zrobić, to zacząć.