Animalz Blogunu Denetleme: Neler Çalışır Neler Yaramaz | 52. Bölüm

Yayınlanan: 2020-07-14

Pek değil. Bir veya iki yıldan eski herhangi bir blog için, eski içeriğinizin performansıyla başa çıkmak bir zorunluluktur. Ancak bunu yapmak için kullanılan araçlar, içerik ve SEO denetimleri genellikle kötü bir itibar kazanır.

Ve iyi bir nedenle: çoğu denetim, bağlamsız anahtar kelimeler ve istatistiklerle dolu uzun, şişirilmiş belgelerdir.

Burada Animalz'da, içerik denetimini yeniden icat etme ve temelde daha faydalı olan yeni bir süreç oluşturma görevinde bulunduk.

Gerçek Animalz tarzında, yeni denetimlerimizi kendimiz üzerinde denemek istedik. Biz de öyle yaptık!

Ar-Ge başkanımız Andrew, Animalz blogunun tamamını denetledi ve birkaç tanıdık sorunu ortaya çıkardı. Ve Animalz Pazarlama Direktörü olarak… onları çözmek bana kalmış.

Web siteniz için içerik denetimleri hakkında daha fazla bilgi edinin

Bağlantıları Göster

  • İçerik denetimleri hakkında daha fazla bilgi edinin
  • Ücretsiz içerik aracımız canlandırın
  • Ryan'ı Twitter'da takip edin
  • Andrew'u Twitter'da takip edin

Yukarıdaki bölümü dinleyin veya favori podcast uygulamanızda kontrol edin.


Önemli Çıkarımlar

3:41 - Çoğu içerik denetimindeki sorun

İyi yapıldığında içerik denetimleri güçlü yeni büyüme fırsatlarını ortaya çıkarabilir... ancak çoğu denetim iyi yapılmaz.

"Eksik olan şu ki... stratejik yorumlama, gerçekten sayfa yükleme sürelerini veya sıralamada olmayan anahtar kelimeleri almanızı sağlayan ve aslında bunu yapabileceğiniz bir şeye çeviren daha geniş bağlam - gidin ve bu makaleyi yazın veya gidin ve tasarımınızın bu yönünü değiştirin."

7:30 - Harika denetimlerin üç özelliği

Harika içerik denetimlerinin üç temel özelliği olmalıdır; fikir sahibi, strateji odaklı ve eğitici olmalıdırlar.

"Bundan önümüzdeki altı ay, gelecek yıl nereye gideceğinize dair bir fikirle çıkmalısınız. Blogunuzun nasıl büyüyeceği, şirketinize nasıl yardımcı olacağı hakkında bir fikriniz var. da büyümek."

10:13 - BLUF'un meydan okuması

Ortaya çıkardığımız ilk zorluk: En iyi performans gösteren blog yazımız o kadar başarılı ki tüm web sitesinin sağlığını ve performansını bozuyor.

"İnanılmaz derecede başarılıydı. Blogumuzdaki hemen hemen her şeyi mahvetti, ki bu harika. Doğru mu? Sitenizde böyle balinaların olması iyi bir şey. Size uzun vadede kesinlikle yardımcı olacak.

Aynı zamanda, aslında çok başarılı olduğu için birkaç soruna neden oldu, blogdaki diğer her şeyi bir nevi boğdular."

17:27 - "içerik stratejisi" için 69. Sıralama

İçerik stratejisi hakkında yüzlerce gönderisi olan bir ajans için, "içerik stratejisi" sıralamasında şaşırtıcı derecede kötü bir iş çıkarıyoruz.

"Çoğu içerik pazarlama ajansı, bir anahtar kelime için sıralama yapmak isterler, bununla ilgili bir blog yazısı oluştururlar... ama biz bunu hiç yapmadık.

Her zaman hareket öncelikli içerik dediğimiz şeyi yaparız. Bizim için önemli veya ilginç olan şeyler, potansiyel müşteriler ve müşterilerle yaptığımız konuşmalar, sektör hakkında sahip olduğumuz gözlemler hakkında yazıyoruz.

Ve bu şimdiye kadar güzel çalıştı, ancak bu, sıralamamız için nispeten düşük asılı fırsatlar olduğu anlamına geliyor..."

28:36 - Cruft sayfaları ve içerik yenilemeleri

Blogda basit gönderilerimiz var, ancak stratejimize derinlemesine bir bakış, içerik budamanın neden her zaman doğru yol olmadığını gösteriyor.

"...veriler gösteriyor ki, evet, bu gönderilerin hepsi sende var. Bunlar 200 kelime. Bunlardan kurtulmayı düşünmelisin. Ama aslında bunların bağlamını düşündüğünüzde, bunların bir nedeni var. Oradalar. Onlar sadece kaba yazılar değiller."

38:05 - İçeriğinizi denetleme

İçeriğinizin bir içerik denetimiyle daha iyi performans gösterebileceğini mi düşünüyorsunuz? Temasta olmak!

"...bunu dinleyen biri şöyle düşünüyorsa, "Aslında bu biraz benim siteme benziyor. Bir sürü içeriğim var, nasıl çalıştığından tam olarak emin değilim. Daha fazla gelir elde etmesini, benim için daha faydalı olmasını istiyorum." Peki, iletişime geçin"


Tam Transkript

Ryan (01:15):

Animalz Podcast'in başka bir bölümüne hoş geldiniz. Burada Andrew Tate ile birlikteyim. Andrew, yerleşik Ar-Ge başkanımızdır.

Andrew (01:23):

Selam Ryan, nasıl gidiyor?

Ryan (01:25):

Oldukça iyi. Seninle tekrar konuşmak güzel. Podcast'te bir İngiliz daha olması güzel. İngiliz devralma.

Andrew (01:31):

Evet kesinlikle. Yani, evet, öyle düşünüyorum. Sanırım dışarıdan İngilizler aldınız, ama belki de bu, sahip olduğumuz ilk tam Animalz İngiliz podcast'idir.

Ryan (01:40):

Aslında olabilir.

Andrew (01:41):

Animalz'da bir sürü İngiliz olmasına rağmen.

Ryan (01:44):

Bu bir dönüm noktası podcast'idir.

Andreas (01:46):

Evet.

Ryan (01:47):

Sanırım bilmeyenler için Animalz'da ne yapıyorsunuz?

Andreas (01:51):

Emin. Bu yüzden daha önce bunlardan birinde bulundum, ancak arka planımı vermek için, Animalz'da birinci güne, Paige ile birlikte gelen ilk yazarlardan biri olarak başladım. Burada bir yazar olarak başladım, sonra taşındım. Kurgu ve ekip yönetimi üzerine ve yaklaşık bir yıl kadar önce Animalz'ın içerik dışında neler sunabileceğini düşünmeye başladığımızda, daha fazla geliştirme ve araştırma rolüne geçtim.

Andreas (02:19):

Bu yüzden üzerinde çalıştığım ilk şey, analitiğiniz içinde yenilemeler bulma aracımız olan ve insanların bu tür şeyleri bulmasını biraz daha kolaylaştıran Revive oldu. Ve şimdi, şu anda sahip olduğumuz daha fazla makale veya müşteri odaklılıktan ziyade, yeni ürünler geliştirmek, yeni fikirler düşünmek, içerik hakkında daha geniş düşünmek için şirket içinde herhangi bir çabaya öncülük ediyorum. Müşterilerimize nasıl daha fazla yardımcı olabileceğimizi düşünmek, aynı zamanda içerik pazarlamasına da biraz daha yardımcı olmak ve yeni şeyler, oraya yerleştirip test edebileceğimiz yeni fikirler hakkında düşünmek.

Ryan (02:55):

Bir departmanınız gibi hissediyorum, düzeltmeye ihtiyaç duyduğumuz büyük acılı problemlerin eriyen bir potası ve denemek ve havalı bir şey çıkıp çıkmayacağını görmek istediğiniz çılgın çılgın fikirler.

Andrew (03:07):

Evet kesinlikle. Bunu koymak için iyi bir yol. Evet. Bu bir nevi tek bir departman gibi ama aynı zamanda şirketten, stratejistlerden müşterilerin şu anda neyle ilgili sorunları olduğu konusunda, Drew'den satışlardan bazı sorunların neler olduğu konusunda çok fazla girdi var. Beklentiler ve potansiyel müşteriler ve ayrıca sizden Ryan, blog üzerinde çalışıyor ve bunu bu fikirlerin bazılarını test etmek ve fikirleri daha geniş dünyaya yaymak için bir yer olarak kullanmaya çalışıyor, ki bu gerçekten anlayabilmenizin tek yolu bir şeyin değerli olup olmadığı.

Ryan (03:41):

Evet. Ve son zamanlarda üzerinde en çok çalıştığınız şeylerden biri de denetimdir. Açıkçası, yeni içerik oluşturmak için çok zaman harcıyoruz, ancak çok sayıda içerik oluşturmanın bir tür gerekli yan ürünü, bazı durumlarda yapmak istediğinizi yapmayan eski içerikle dolu büyük bloglara sahip olmaktır, ya da eski veya modası geçmiş veya acı verici ya da ne kadar etkili olduğunu sınırlayan bir tür iğrenç problemler var. Farklı müşteriler için denetimler ve farklı yöntemlerle biraz uğraştık, ancak aslında bu süreci ete kemiğe büründürmek, buna biraz daha fazla teknoloji getirmek ve biraz da olsa işleyen denetim türleri oluşturmaya çalışmak için uzun zaman harcadınız. genel bir içerik veya SEO denetimi ile düşündüğünüzden daha fazlası.

Andrew (04:24):

Evet kesinlikle. Yani bu duruma iki farklı açıdan geldi. Birincisi, dediğiniz gibi, daha önce denetimler üzerinde biraz çalıştık, ancak bulduklarımız, insanların bloglarını gözden geçirmek için son derece zaman alıcı olduklarıydı. Birkaç yıldır var olan orta büyüklükteki bloglar bile şimdiden yüzlerce gönderiye sahip olacak. Ve on yıldan beri var olan kurumsal boyuttaki büyük sitelere girdiğinizde, binlerce ve binlerce gönderi var, herhangi bir düzeyde neler olup bittiğini anlamak gerçekten çok zor.

Andrew (05:00):

Yani gerçekten elle yapabileceğiniz bir şey değil. Bu nedenle, verileri biraz daha otomatik olarak çıkarmanın ve blogla ilgili ilginç sorunları vurgulamanın veya blogun veya sitenin biraz daha kolay yaşayabileceği sorunlara odaklanmanın ve bunları vurgulamanın bir yolunu bulup bulamayacağımızı görmek istedik. sonra bu sorunlar etrafında yeni stratejiler oluşturun veya insanlara bir sonraki adıma geçmeleri gerektiğini söyleyin.

Andreas (05:32):

Yani bu onun bir parçası gibiydi. Diğer kısım ise, bir müşterinin birlikte çalıştığı sadece bir satıcı olabileceğimiz ve daha önce SEO'ya veya belki stratejiye veya belki de içerik denetimine odaklanan denetimler yapmış olabileceğimizdi. Ancak, bu denetimlerin sonuçlarını gördüğümüzde, bizim için çok yararlı olmayabilirler çünkü bu sadece vurmamız gereken bir anahtar kelime dökümü olabilir. Bu şirketin bir araya getirdiği bazı özetler olabilir ve bunlar zaten orada hangi içeriğin bulunduğuna ve bu içeriği bir araya getirmeye odaklanma eğilimindeyken, Animalz'ın tüm fikri en iyi içeriği yapma fikri etrafında inşa edilmiştir. . Yani zaten orada olan bir tür, aslında bizim yaptığımız şey değil. Bu yüzden, harika içerik üretmenin kendi yolumuzu bulmak istedik, aynı zamanda insanlara şu anda bu diğer satıcılardan aldıklarına güvenebilecekleri daha fazla şey vermek istedik.

Ryan (06:39):

Evet. Elbette müşteri perspektifinden, geçmişte yaptıkları denetimlerle bize gelen müşterilerimiz oldu ve onlar da bize açık ellerle gelip "Bununla ilgili bir şeyler yapmamıza yardım edebilir misiniz?" derler. Çünkü çoğu zaman mümkün olduğu kadar çok araçtan mümkün olduğunca fazla bilgi almak, aslında bu bilgilerle hiçbir şey yapmanıza izin vermez. Eksik olan şey, bu tür bir stratejik yorum, aslında sıralama yapmadığınız sayfa yükleme süreleri veya anahtar kelimeler gibi almanıza izin veren ve aslında bunu yapabileceğiniz bir şeye çeviren daha geniş bağlam, gidin ve bu makaleyi yazın veya gidin ve bunu değiştirin. tasarımınızın yüzü veya bunun gibi bir şey. Sanırım bunun için sizin vizyonunuz çok fazlaydı, bu aslında onunla bir şeyler yapmanıza izin veren bir içerik denetimiydi, size onu nasıl yorumlayacağınızı, nasıl kullanacağınızı ve performansı nasıl iyileştireceğinizi anlatıyor.

Andrew (07:30):

Evet, tam olarak bu. Fikir şuydu, bunun için üç ana odak noktası var. Bunlardan birincisi, kanaate varılması gerektiğiydi. Yani dediğim gibi, temelde kendimizi bunun en iyisi olarak görüyoruz. Neyin iyi içerik ve neyin iyi içerik olmadığı konusunda güçlü fikirlerimiz var. Yani, bu denetimin bir parçası olmalıdır. Daha önce yazdığınız bir şeyin berbat olduğunu düşünürsek, size söyleriz. Ve eğer X, Y, Z nedenleriyle bir sonraki yapmanız gerektiğini düşündüğümüzü güçlü bir şekilde ifade edeceğimizi düşünürsek.

Andrew (08:06):

Sonraki kısım, evet, dediğin gibi, strateji odaklı olmalı. Size yapacak bir şey vermelidir, böylece sadece sizin gibi olmazsınız, yalnızca birbirine bağlı olmayan anahtar kelimelerden veya özetlerden oluşan bir veri dökümünüz olmaz. Önümüzdeki altı ay boyunca, gelecek yıl nereye gideceğinize dair bir fikirle bunu ortaya çıkarmalısınız. Blogunuzun nasıl büyüyeceğine ve şirketinizin büyümesine nasıl yardımcı olacağına dair bir fikriniz var. Stratejiye sahip olduğumuz fikri, ama evet, aynı zamanda her şeyi destekleyen tüm bu veriler var, çıkardığımız sonuçlar var, böylece sadece verilere sahip değilsiniz, stratejiniz de var.

Andrew (08:44):

Ve son kısım bir tür eğitim bileşeniydi. Bu nedenle, tek tek makaleler için onları gerçekten çok iyi yapacak şekilde bireysel özetler oluşturmak zordur, ancak aynı zamanda bir yıllık içeriği yazabilmeniz için de geçerlidir. Bu yüzden insanlara neyin önemli neyin önemsiz olduğunu, iyi içeriğin neye benzediğini, kötü içeriğin nasıl göründüğünü ve iyi stratejinin ve kötü stratejinin ne olduğunu gerçekten öğretmeniz gerekiyor.

Andrew (09:15):

Bu nedenle, denetimlerimizde, insanlara sadece ne yapacaklarının söylenmesini değil, aynı zamanda ne yapacaklarının da öğretilmesini sağlayarak onlardan uzaklaşmasını sağlamak istiyoruz. Böylece, son denetimi aldıklarında, dışarı çıkmak, bloglarında şirketlerini büyüten güzel şeyler almak için gerçekten çok iyi bir yerde olduklarını hissediyorlar.

Ryan (09:36):

Bence ajanslar genellikle kendi alanlarında uzmanlar gibi SEO konusunda çok uzman ve çok iyi olabilirler. Bunun tersi olarak, yazma konusunda inanılmaz bir ajansınız olabilir, ancak bu ikisi kendi başlarına, bu biraz gereksiz. İzolasyonda hiçbir şey elde edemezler. İşte kesiştikleri yer. Sanırım Animalz'da her zaman denediğimiz ve en iyi yaptığımız şey, aslında bu iki kavramı bir araya getirmek ve ihtiyaç duyduğu her türlü arama hedefine hizmet ederken aynı zamanda güzel bir şekilde yazılmış, amaçlı, ilgi çekici ve mantıklı ve eksiksiz içerik oluşturmaktır. Umarım bu denetimler şirketler için de sonuç verir.

Ryan (10:13):

Yani gerçek Animalz tarzında, elbette, bu yeni titiz detaylı denetim sürecinden geçmek istediğimiz ilk şirket Animalz'dı. Kısa süre önce Pazarlama Direktörü olarak görevi devraldım, bu yüzden harika blogumuz, podcast'imiz ve web sitemizin velayeti artık bende. Ve bunun bir parçası olarak, neyin işe yarayıp neyin yaramadığını anlamaya çalışıyordum. Açıkçası çok iyi bir iş çıkardığımızı düşünüyorum ama geliştirilebilecek ve geliştirilecek şeyler olduğunu da söyleyeceğim. Bu yüzden, denetim boyunca Animalz blogunu çalıştırdık ve ilginç olduğunu düşündüğüm birkaç bulguya ulaştık. Belki de başlamak için en iyi yer BLUF hakkında konuşmaktır Andrew.

Andreas (10:53):

Evet tabi. Yani BLUF, Jan'ın temel olarak, en alt satırda, fikrinizi ilk sıraya koymak hakkında, doğrudan makalenin en üstünde yazmak hakkında yazdığı harika bir makale. Ve inanılmaz başarılıydı. Blogumuzdaki hemen hemen her şeyi havaya uçurdu, ki bu harika. Doğru? Sitenizde böyle balinaların olması iyi bir şey. Size sadece uzun vadede kesinlikle yardımcı olacaktır. Aynı zamanda, aslında çok başarılı olduğu için birkaç soruna neden oldu, onlar sadece blogdaki diğer her şeyi boğdular. Ve yapacağımız bazı şeyleri yeniden düşünmemizi sağladı.

Andreas (11:36):

Bu yüzden blogun çoğu içerik pazarlama stratejisine odaklanıyor, ancak aslında şu anda en popüler yazımız içerik pazarlama stratejisi değil. Yazmak üzerine. Bu yüzden, bunu blogun seviyesini yükseltmenin, biraz daha genişletmenin ve yaptığımız başka bir şeye biraz daha konsantre olmanın bir yolu olarak nasıl kullanabileceğimizi düşündük, ki bu gerçekten iyi bir yazı. Belli ki bunun için bir fırsat var. İnsanlar kesinlikle bununla ilgileniyor. Bu yüzden, doğrudan içerik pazarlamasının ötesinde başka ne hakkında yazabileceğimizi düşünüyorum. Ve sanırım bunun ilk örneği Pazartesi günü ortaya çıktı-

Ryan (12:21):

O yaptı. İyi zamanlama.

Andreas (12:23):

Evet. Kesinlikle doğru? Hangisini MECE veya MECE üzerine soracaksınız, birbirini dışlayan, topluca ayrıntılı yazı, ki bu harika bir makale ve evet, Animalz'da biraz doğal kabul ettiğimiz bu şeylerden bazılarının harika bir örneği. Bunları her zaman düşünüyoruz, ancak bunları içerik pazarlama topluluğunun geri kalanıyla mutlaka çok iyi paylaşmıyoruz. Ve bence BLUF bize orada bunun için bir potansiyel olduğunu gösterdi.

Andreas (12:54):

Siz ve ben bunu tartışırken, ortaya çıkan şeylerden biri, şu ana kadar blog içinde çok sayıda yüksek nitelikli trafiğimiz oldu. Blog iyi bir şekilde büyüdü, ancak SaaS için, temelde B2B SaaS şirketleri için içerik pazarlama stratejisine odaklanma, geniş bir okuyucu kitlesi olmadığı anlamına geliyordu, ancak onu okuyan okuyucular gerçekten, gerçekten umursuyor. Bu yüzden her zaman gerçekten çok yüksek nitelikli trafik ve potansiyel müşteriler elde ettik. Ve bence, belki de yazma hakkında daha fazla yazmaya devam ederken göz önünde bulundurmamız gereken şeylerden biri de daha az nitelikli trafiğimiz olacağıdır. Ve bu ne yaptığımızı ve blog hakkında nasıl düşündüğümüzü nasıl etkileyecek?

Andreas (13:42):

Denetim sürecindeki şeylerden biri, her şeyin bir deney olmasıdır. Yani burada, bunu deneyip deneyeceğiz. Bakın ne oluyor, blogu genişletmemiz iyi bir şey mi? Onu daraltıp tekrar içerik pazarlama stratejisine mi odaklanmalıyız? Ancak bence blogunuzun fikir edinmek ve neler olduğunu görmek için harika bir yer olduğunu anlamak, müşterilerimize her zaman önerdiğimiz, ancak potansiyel olarak her zaman kendimiz yapmadığımız bir şey. Ve bu yine, denetimde ortaya çıkan şeylerden biri, önerdiğimiz birçok şey olduğuydu ve her zaman insanların yapması gerektiğini söylüyoruz, ancak mutlaka kendimiz yapmıyorlar.

Ryan (14:22):

Yeni bir müşteriyle çalışırken yaptığım ilk şeylerden biri, hangi makalelerin trafiklerinin orantısız miktarını oluşturduğunu bulmak için AHREF'leri veya Google Analytics'i kullanmaktır. Çünkü Animalz blogunda bile, diyelim ki 100 makale yayınladık, blogumuzu strateji, veri, yazı ve tüm bu tür şeyler hakkında 100 farklı makalenin ürünü olarak düşünmek çok ama çok kolay. Ancak bunun gibi bir şey aslında çoğu insan için, bizim durumumuzda trafiğimizin %68'inin Animalz'ı deneyimleme şeklinin BLUF olduğudur. Biz temelde BLUF hakkında bir bloguz. Şirket ve bizim yaptıklarımız hakkında tek bildikleri bu. Ve bunun, sizin de söylediğiniz gibi, aldığımız trafik türleri, insanların bizimle etkileşim kurma ve bizi algılama biçimleri üzerinde oldukça dramatik bir etkisi var. Ve kesinlikle sadece içeriği nasıl oluşturduğumuzu değil, bu içeriğin nasıl amaçladığımızdan farklı şekilde alındığını da düşünmeliyiz.

Ryan (15:16):

Yani evet, dediğiniz gibi, daha fazla yazı konusu keşfetmek için oldukça heyecanlıyım. Bence orada çok fırsat var. Animalz'da uzun süredir var olan bu ilkelerin bazılarını ortaya çıkarmak ve aslında onları bloga koymak güzeldi. Bence her şirkette çok fazla düşük asılı meyve var. Ekibinizdeki insanlarla, satış ekibinizle konuşursanız, tüm bu bilgileri alabilirsiniz ve orada yazacak gerçekten yüzlerce blog makalesi var.

Andreas (15:41):

Evet bence de. İyi bir noktaya değindin. Ve bu, bence Jimmy'nin çok hevesli olduğu bir şeydi çünkü Jimmy de satışlarla oldukça ilgiliydi. Yani temelde bir satış görüşmesi yapacak, insanların sorunlarının ne olduğunu öğrenecek ve sonra yazacaktı. Bence, genişledikçe ve büyüdükçe daha büyük şirketlerde ve Animalz içinde, şirketin çok iyi bildiği ve şirketin anladığı ve sizin ne yazabileceğiniz hakkında yazabilmeniz için şirket içinde hala bu tür doğrudan çizgilere sahip olduğunuzdan emin olun. Müşterilerin sahip olduğu sorunlar hakkında. Bu yüzden evet, kendi pazarlama fikirlerinize veya ne yapmak istediğinize çok dar bir şekilde odaklanmadığınızdan, ancak yeni şeyler yazmaya, yeni insanları bloga dahil etmeye istekli olduğunuzdan emin olun. Ve evet, yeni fikirleri test edin ve başka hangi konularda harika olabileceğinizi görün.

Ryan (16:39):

BLUF okumayan varsa şiddetle tavsiye ederim. Yazma açısından okuduğum en faydalı blog yazısı olabilir. Gerçekten çok basit, gerçekten yazınıza uygulamak gerçekten çok kolay ve birisine ifade etmeye çalıştığınız şeyin netliği ve kısalığı üzerinde çok büyük bir etkisi var.

Ryan (16:55):

Bu yüzden, veri ve ardından çözümün denetim felsefesini uygulama ruhuyla tahmin ediyorum, bu nedenle trafiğimizin çoğunun yazma hakkında tek bir makaleye gittiğini açıkça gördük. Yani yapacağımız şey, yazma hakkında biraz daha yazmaya çalışmak, bunun başarısından yararlanmaya çalışmak, Animalz'da yararlı bulduğumuz diğer yazma ilkelerini ortaya çıkarmak ve bunun trafiğimiz için ne yaptığını görmek. Ayrıca, potansiyel müşteri yeterliliği ile farklı bir şey yapmamız gerekebileceğini kafamın arkasında tutarken, kalifiye olmayan trafiğin daha büyük bir kısmı ile daha faydalı bir şeyler yapmak için geleceği yönlendirin.

Ryan (17:27):

Bulduğunuz ikinci şeylerden biri, ki bu oldukça ilginçtir, temelde hizmet etmek ve yapmak için var olduğumuz temel konularımız için sıralama yapmıyoruz.

Andreas (17:37):

Evet. Yani bu biraz komikti. Yani biz bir içerik pazarlama ajansıyız. Blog tamamen içerik pazarlama stratejisi ile ilgili veya çoğunlukla. Şimdiye kadar, sitede 100'den fazla gönderi olduğunu düşünüyorum. Ve 62 tanesi, denetimi yaptığımda, strateji olarak kategorize edildiğini düşünüyorum. Ancak, içerik pazarlama stratejisinin anahtar kelimesi altında bizi bulmak için Google'da uzun bir yol kat etmeniz gerekiyor. Temelde bunun için sıralama yapmıyoruz. Geldik, sanırım o sırada beşinci sayfa, ya da belki altıncı sayfa, 69. sırada buna benzer bir şey.

Ryan (18:13):

Bahse girerim tonlarca trafik bundan gelir. Evet.

Andreas (18:15):

Kesinlikle hayır... Evet, kesinlikle. Doğru? Kesinlikle birinci sayfada değil, olmamızı beklediğiniz anda birinci sayfaya yaklaşamamak. Bence bu, strateji hakkında düşünmenin, onu sadece veri açısından düşünmüyorsunuz, aynı zamanda daha niteliksel bir bakış açısıyla düşünmenin de önemli olduğu yer. Gerçekten de, bu tür nitelikli müşteri adayı stratejisine geri dönersek, içerik pazarlama stratejisi için sıralamaya girmemiş olmamız önemli değildir çünkü SaaS içerik pazarlama stratejisi veya B2B içerik pazarlama stratejisi veya SaaS şirketleri için içerik pazarlaması için iyi bir sıralamadayız.

Andreas (18:58):

Bunu arayan herkes için yukarıdayız. Temelde sayfada bir veya iki numarayız. Bunlar, bir ay içinde neredeyse beş yıl boyunca temelde hizmet ettiğimiz insanlar. Animalz olacak... Müşterilerimizin büyük çoğunluğu B2B SaaS içinde yer almıştır. Yani kesinlikle işimize yaradı. Blog aracılığıyla bazı harika ipuçlarımız var, ancak önümüzdeki beş yılın nasıl görüneceğini de düşünmeniz gerekiyor? Sadece B2B SaaS'a mı odaklanacağız? Muhtemelen hayır, çünkü özellikle e-ticarette, daha teknik müşteri türleri içinde hizmet verebileceğimiz diğer müşteri türlerini düşünmeye başladık bile. Artık ajansın o tarafında değilim, bu yüzden muhtemelen basit B2B SaaS olarak düşünmeyeceğiniz bir sürü farklı türde şirket geliyor.

Andrew (19:59):

Öyleyse, blogdan ne tür potansiyel müşteriler istediğimiz konusunda stratejimizi yeniden düşünmek istiyor muyuz? Bunu genişletmek, e-ticaret için farklı içerik pazarlama stratejisi, B2C şirketleri, D2C için içerik pazarlama stratejisi, düşünmek istediğiniz her neyse denemek ve elde etmek istiyor muyuz? Bir şekilde düşünmek istiyoruz, bu bizim için ileriye dönük bir olasılık mı? Ve sonra bunu nasıl yapardık? Ve bence, insanlara neredeyse her zaman önerdiğimiz şeylerden birine geri dönersek, bir hub-and-spoke modeli mutlaka kendimiz inşa etmediğimiz bir şey.

Andreas (20:42):

Yani bir hub-and-spoke modeli, kısa bir anahtar anahtar kelime için sıralanması gereken bir ana sunucunuz veya ana makaleniz olduğu fikridir ve bu sizin merkezinizdir. Ve sonra bu, daha çok uzun kuyruklu şeyleri hedef alan bir dizi başka gönderiye bağlantı veriyor. Ve bunlar sizin konuşmacılarınızdır ve konuşmacılar hub'ınıza geri döner. Ve her şey sitenize bir nevi entegre olmuş durumda. Buna sahibiz. İçerik pazarlama stratejisi sayfamıza giderseniz, bazı şeylere bağlantı veriyor, ancak onu çok güncel tutmadık. Strateji dahilindeki en yeni şeyler geri bağlantı kurmaz ve bunun gibi şeyler. Yine, dahili bağlantı stratejimiz hakkında başlamak için oldukça düşük bir artış olan bir şey, bu da bize biraz yardımcı olacak. Ve sonra, sunduklarımızın kapsamını genişletmek için gelecekte ne yazabileceğimizi düşünün, ama aynı zamanda düşünün, evet, organik trafiği de artırmak için nasıl biraz daha iyi sıralayabiliriz?

Andreas (21:45):

Ve bence bu iki şeyi karıştırmak önemli ve bence bu, denetimi diğer denetimlerden ayrı olarak satmak istediğimiz yer. Blog. Verileri düşünürseniz ve strateji hakkında düşünürseniz ve müşterilerinizi düşünürseniz ve yazının kalitesi hakkında düşünürseniz ve bir blog veya şirket ya da her neyse büyümenize izin veren bir çerçeve oluşturursanız. İstediğiniz.

Ryan (22:17):

Evet kesinlikle. Bunun, içeriğe nasıl yaklaştığımızın ve blogları nasıl yaptığımızın beklenen bir sonucu olması anlamında, burada açıkça önemli bir nüans olduğunu düşünüyorum. Çoğu içerik pazarlama ajansı, bir anahtar kelime için sıralama yapmak isterler, bununla ilgili bir blog yazısı oluştururlar. Ve bu pek çok şirket için işe yarıyor ama biz bunu hiç yapmadık. Her zaman hareket önce içerik dediğimiz şeyi yaparız. Bizim için önemli veya ilginç olan şeyler, potansiyel müşteriler ve müşterilerle yaptığımız konuşmalar, sektör hakkında sahip olduğumuz gözlemler hakkında yazıyoruz. Önce fikre ve anahtar kelime dağıtımına çok odaklandık, anahtar kelime hedefleme çok ikincil, hatta bazen dahil olmayan bir faktördür. Ve bu, bugüne kadar çok iyi çalıştı, ancak bu, bizim için daha iyi olacak şeyler için nispeten düşük asılı fırsatlar olduğu anlamına geliyor, bu arama düşüncesini biraz uygularsak, müşterilerimizin bizi bulmaları için daha iyi. içerik veya sayfa yapısı veya dahili bağlantı.

Ryan (23:16):

Bu yüzden, daha önce de söylediğimiz gibi, bununla biraz deney yapmaktan heyecan duyuyorum. Bence içerik hub-and-spoke'ları etrafında yapabileceğimiz şeyler var. Site yapısıyla ilgili de yapabileceğimiz şeyler olduğunu düşünüyorum. Son zamanlarda CEO'muz hakkında Devin ile konuştuğum şeylerden biri, hizmetler sayfamız web sitesinde en çok trafik yapılan sayfalardan biridir, ancak hiçbir yere götürmüyor. Üzerinde hiçbir şey yok. Yaptığımız şeylerin bir çamaşır listesi gibi, ama çok fazla bağlam yok. Sayfada çok fazla kopya yok. Bence bu hizmetlerin her birini ete kemiğe büründürerek, sosyal kanıt ve açıklamalarla kendi sayfalarını oluşturarak, bir tür merkez ve iletişim sitesi işlevi gören, şirketlere sunduğumuz bu birbiriyle bağlantılı hizmetler ve anahtar kelimeler ağını oluşturuyoruz. Bu yüzden bunu yapmak için heyecanlıyım. Tüm havalı, heyecan verici düşünce lideri işlerini yapmaya devam edin, bu yüzden Animalz için blog yazmayı seviyorum, ancak arama hedefleme hakkında nasıl düşündüğümüz konusunda biraz daha dikkatli olun.

Andrew (24:09):

Evet, kulağa tam olarak bu özellikle denetimden istediğimiz sonuca benziyor, düşününce... Bence birçok insan, bazı iyi şeyleri var ve iyi bir iş çıkarıyorlar, ancak çoğu zaman kendinizi bulabilirsiniz. çok hızlı bir şekilde çok fazla içeriğe sahip olduğunuz ve bunların ne yaptığından ve her şeyin nereye gittiğinden ve neden bir şeyin yazıldığından ve neden başka bir şeyin yazılmadığından ve hepsinin kapsayıcı noktasının ne olduğundan tam olarak emin olmadığınız bir konumda ? Ve bir denetime sahip olmak, yeniden odaklanmanıza yardımcı olur. Ve bu mutlaka daha önce olan her şeyi atmak anlamına gelmez, çünkü çoğu zaman orada birçok başarılı şey vardır. Bu sadece, bir şeylerin neden orada olduğunu, nelerin kesilmesi gerektiğini ve gelecekte neler yapabileceğinizi ve yapabileceğinizi anladığınızdan emin olmak anlamına gelir.

Andrew (25:04):

Ve bence orada gerçekten çok önemli bir noktaya değindiniz, bu da bunun sadece bunu tek bir blog perspektifinde düşünmekle değil, aynı zamanda blogunuzun nihai noktasının ne olduğunu düşünmekle de bütünleştiğinden emin olmaktır, ki bu genellikle insanların ürününüzü satın almasını sağlayın. Bu nedenle, bu siteyi genel olarak düşündüğünüzden ve ürün açısından da düşündüğünüzden emin olun ve evet, blogunuz sitenizin bu küçük çerez köşesi değil, diğer her şeyden uzakta, entegre olduğundan emin olun. tüm pazarlama sitenize dahil edin ve hedefiniz ne olursa olsun, istediğinizi yönlendirdiğinden emin olun. İnsanları sitenize çekiyor olabilir veya çok özel bir şey olabilir, ancak her neyse, blogunuzun bunu sizin için yapmak üzere tasarlandığından emin olun.

Ryan (25:56):

Sanırım birçok müşteri için strateji yaparken bulduğum şeylerden biri ve ayrıca denetim yoluyla bulduğumuz şeylerden biri, sunduğunuz tavsiyeyi ne kadar şablon haline getirebileceğiniz konusunda bir miktar tavan olduğudur. Bunu yapmak açıkçası iyi. Bunu mümkün olduğunca verimli hale getirmek istiyoruz. Çoğu zaman, insanlar için ortaya çıkarabileceğimiz çok yaygın birkaç sorun ve çözüm vardır. Ancak, bu anahtar kelimeyi hedeflemekten veya blog yayınlarınızı belirli bir şekilde yapılandırmaktan bahsediyormuşuz gibi, stratejiyi kapsamlı bir şekilde önerdiğiniz anda, her zaman etrafta dolaşan tüm nüansları kaybetme riskiyle karşı karşıya kalırsınız. Sitemiz bunun harika bir örneğidir.

Ryan (26:30):

Sadece saf bir SEO perspektifinden baktığımda, muhtemelen "Vay canına, bu blog gerçekten berbat. Pek bir işe yaramıyor" derdim. Ne kadar iş ürettiğini, insanlar için ne kadar yararlı olduğunu bilmenin ekstra bağlamına sahibiz. Bence bu, muhtemelen iyi bir denetimin ayırt edici özelliği, bu içeriğin daha geniş iş alanına sığdığı yerin tüm bağlamını ve nüansını alma ve daha akıllıca önerilerde bulunma ve buna uyum sağlama yeteneğidir. Sadece her şeyin üzerine kattığınız bir çerez kesici SEO stratejisi değil.

Andreas (27:03):

Evet. Bu konuda böyle düşünüyoruz. Bunu sadece doğrudan veri perspektifinden düşünmek değildir, çünkü fikir, mümkün olduğunca fazla veriyi ve bu veriler aracılığıyla mümkün olduğunca çok bilgiyi temizlemeye çalışmamızdır. Ancak denetimler strateji odaklıdır. Şirketteki stratejistler tarafından yönetilirler. Bu verileri alıyorlar ve bağlamı daha iyi anlıyorlar. Ve asıl mesele, evet, içerik pazarlamasının bağlamını anlıyorlar. Bu belirli müşterinin bağlamını, ihtiyaçlarını ve hedeflerini anlarlar. Ve stratejilerini desteklemek için strateji ve makaleleri gerçekte nasıl bir araya getirdiğinizin bağlamını anlıyorlar ve hepsini bir araya getiriyorlar.

Andreas (27:51):

Yani, dediğin gibi, öyle değil... Çünkü tamamen haklısın, değil mi? Bu denetimi yaparken ve verileri Animalz aracılığıyla aldığımda, "Vay canına, bunun için 69. oldu" gibiydi.

Ryan (28:02):

Vay, berbatız.

Andrew (28:04):

Evet.

Ryan (28:04):

Sadece bir anlamı yok gibi görünüyor.

Andrew (28:06):

Evet. Ama bunu ne hakkında konuştuklarını bilen insanlara, özellikle sen ve Jimmy'ye sunduğumda, bu aslında doğru değil gibi. Bunun üzerinde bütün bir bağlam katmanı var. Yani bunun gerçekleştiğinden ve bunun önemli bir parçası olduğundan emin olmak, en azından bunun herhangi bir denetim sürecinin önemli bir parçası olduğunu düşünüyoruz.

Ryan (28:26):

Şimdi, denetimimiz boyunca ortaya çıkardığımız üç büyük şeyden sonuncusunu söyleyeceğim, bu çok konuştuğumuz bir şey, içeriğin yenilenmesinin veya bazı çok niş durumlarda içeriği budamanın önemidir. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, kendi tavsiyemize bağlı kalmadık ve web sitesinde çok hafif kaba sayfalar var.

Andreas (28:49):

Evet. İşte bu ilginç bir konu, Revive'ı tam olarak bu amaçla yenilemeleri bulmak için oluşturduk. Ama Animalz'ı Revive üzerinden çalıştırdığımızda, aslında hiçbir şey ortaya çıkmadı. Bunun nedeni, BLUF makalesinin site genelinde trafiği artıracak kadar başarılı olmasıdır. Gerçekten çok iyi bir iş çıkardı. Yalnızca BLUF aracılığıyla değil, trafiği yeni artan birçok başka makale aracılığıyla da çok fazla trafik alıyoruz; bu, analitikte uzun vadeli bir düşüş eğilimi arayan Revive'ın herhangi bir makale bulamadığı veya yalnızca bir makale bulduğu anlamına gelir. çift.

Andreas (29:28):

Bu nedenle, başlamak için, tamam, hiçbir şeyin yenilenmesine gerek olmadığını düşünün. But then again, when you start to think about it from an actual human perspective and go into the posts themselves and maybe go into the analytics ourselves, then you start to notice different trends. In particular, I think in terms of refreshing, we've already covered this, the idea that the content marketing strategy page should be updated fairly regularly because we're always posting stuff on strategy. So we should be linking out to that. It should be a part of our content marketing strategy, so we should be thinking about that page. And we should be thinking about this holistically. One of the pages I highlighted for refreshment was the how to refresh your content page.

Ryan (30:12):

No way.

Andrew (30:12):

Yeah, so that was kind of one of the main ones which I thought, "Oh, this really needs refreshing." Because we wrote it and then left it and then built a tool around refreshing, and then never said anything about the tool in that refreshment post. So that's just, again, like one of those low lift things where it just gets forgotten. It's not like the blog moves on in. And this is just a constant issue with content is the people are focused on the next thing to publish and they're not thinking necessarily of what they've done previously that could be refreshed. And refreshing content is a really, really good idea because it's not very difficult to do. You already have the URL and the article out there, it's just a matter of constantly trying to make it better and make it fit, what is important at any given time.

Andrew (31:07):

So for the refreshing post, it needs to A, link to Revive and how we built that. But also it can then take into consideration the stuff that we've learned from Revive as well about the importance of some issues that we've seen. A great one, which comes up constantly is seasonality in posts and thinking about is it important? Like if you see a post and you think should it be refreshed, or maybe it shouldn't because it's just seasonal. It's important at one time a year and not important another. Another thing would be monthly uptake posts. We see those all the time. Should you think about different URL structures for those so that they're constantly important, not just important in September. And yeah, building out a better structure for refreshing posts, which is something we've learned as we've refreshed more posts. So I think that's important.

Andrew (32:03):

The other thing, which again, people are super reticent to do is pruning content. Which again, I know now you've actually started.

Ryan (32:12):

I've pruned one article. I did. It's gone. Killed it, dead.

Andrew (32:16):

Evet. Time roll. So, that article just wasn't generating any traffic. It had broken links in it. It just wasn't doing anything for us. It was a good idea at the time, but isn't successful anymore.

Ryan (32:28):

If anyone's curious, it was a round-up of like 100 people, tweeting smart things about content marketing. So if we're honest, it is a bit of a shameless ego bait. It's useful. We all follow a bunch of smart people on Twitter. It was a nice shorthand to share that around and let other people follow them. But unsurprisingly, no residual traffic from that, no traffic growth, just totally flattened out because we've taken the images directly from Twitter. When Twitter updated their URL structure for images, they all broke on mass, like 100 dead images in there. Generally not the most evergreen of posts. So it is gone, 301 redirected. It doesn't exist anymore.

Andrew (33:09):

Evet. So it's not something which should be done lightly necessarily like taking out posts. But again, we've had customers who had real success with this. They prune posts and see almost immediate organic traffic increases. And one of the things we also found, so we're recording a podcast at the moment. This podcast will go up on our site as its own article. But when we've done that so far, they've gone up with almost no text. It might have a small description of what the podcast is about, but there'll be nothing else there.

Andrew (33:49):

So these articles, which to Google, just look like regular blog post articles are super short, like 200 words. And they kind of look really, really light. So again, that's one of the things where light content is one of the things which you might want to think about pruning. But again, if the light content... Within our podcast posts, we don't want to prune these. We don't want to get rid of these for sure, but we have to think about a way to make sure that they actually offer as much as we can offer basically within the post.

Andrew (34:23):

So another kind of recommendation was that for these posts, we also may be adding transcripts to them or we're not having individual piece for the podcast that they're integrated into the original... Because often these posts are based on an actual blog post, so integrating them into those so they're not kind of standalone. So again, that's one of the things where the data shows, yeah, you've got all of these posts. They're 200 words. You should think about getting rid of these. But actually when you think about the context of them, there's a reason why they're there. They're not just cruft posts. You just have to think about them a bit more wisely and hopefully our auditing process can help you do that.

Ryan (35:11):

And one of the things I really liked in the audit you did for us was you actually went that step further and you found examples of a company that solved that problem, ProfitWell. We've worked with ProfitWell for years. Wonderful, wonderful team. They do wonderful podcasts and they are very, very smart about how they integrate that into their broader content strategy. They actually create dedicated blog posts properly legitimately written, structured, thought through based on each episode. So they've got kind of the best of both worlds. They've got great podcast content and they've got great thoroughly written, structured blog post content to go alongside it.

Ryan (35:48):

I'm actually in the process now of trying to evaluate how we do this, whether just a transcript on its own is all right. My hunch is there should be a bit more structure to it. Something that makes it a little bit more search-friendly, user-friendly instead of just dumping thousands of pages of ums and uhs onto a page and hoping that it's somehow useful to people.

Andrew (36:10):

Evet. I think that goes back to one of the three kind of foundational concepts of these audits, was kind of an educational component. It's one thing to say, "Oh yeah, make these longer, but how?" Like you say, what's the actual best way to do this? So highlighting where other companies are doing this really, really well, I think is important and ProfitWell isn't just a great example of this, where they have all of these podcasts or these videos and they are within great articles as well and the whole thing is integrated together.

Andrew (36:51):

So again, one of these things internally, internally, we use Soapbox on Wistia a lot to just record short videos for each other whenever we're giving feedback or whether we're talking about stuff, kind of like async part of our remote work culture is important. So within the audits themselves, they also have a ton of video content showing you your content, where we think it should be improved, but also highlighting good examples elsewhere of what we think you should be doing or what we think might be important. So anybody getting an audit will hear a lot from the internal Animalz team, whether it's me to start off with, or the strategists going forward, going through these videos and showing them exactly how we think about content.

Ryan (37:40):

I think the ultimate acid test of an audit is whether people actually do the things it recommends. So I think we're already on good ground with Animalz auditing Animalz. Because as you say, I've already started doing some of the things you pointed out. I intend to do many more of those things as well. I may even in the future set up another podcast episode to chat through what we did, what the impact it actually had was.

Ryan (38:05):

And yeah, I guess it would be remiss of me to say if anyone listening to this is thinking, "Actually, it sounds a bit like my site. I've got a bunch of content, not quite sure how it's working. I'd like for it to generate more revenue, be more useful for me." Well, get in touch. I will link to the landing page for the audits in the show notes, you can check it out, learn a little bit more. You can always drop us an email to learn a little bit more about it as well. We'd be very happy to run your blog through the ringer and come out with some meaty strategic recommendations for you.

Andrew (38:37):

Yeah, that sounds awesome. Yeah, definitely want to just help people out as much as possible, allow people to build out strategy, to build out blogs, to build out articles a bit more wisely. And just to grow on what I think is probably already there for most blogs and to give people a bit more of a refocus on what they're doing and what works for them and what they should be doing.

Ryan (38:58):

Well, brilliant. Evet. Thank you so much for joining me on the podcast, Andrew. Thank you for spending all the hours you did auditing the blog. I feel like you've made my life a lot easier now in the next few months as I take over marketing. So I appreciate it.

Andrew (39:11):

No worries. Thanks for having me on. Glad to be, yeah, another British voice on the podcast. Let's do it again. Yeah, maybe once you've got some results from this audit we can talk about it a bit more.

Ryan (39:23):

Look forward to it. Thanks Andrew.

Andrew (39:25):

Cheers.