GPT-3: İyi, Kötü, Şaşırtıcı | 54. Bölüm
Yayınlanan: 2020-08-05Bugünkü bölümde, biz:
- GPT-3 ile oluşturabileceğiniz içerik türlerinin örneklerini paylaşın
- Yazısının kalitesini ve kalibresini analiz edin
- Her içerik pazarlamacısının ağzındaki soruyu yanıtlayın: Endişelenmeli miyiz?
Bölümde Bahsedilen
- GPT-3 tarafından yazılan başlıklar ve URL'ler
- Tweetstorm kısmen GPT-3 tarafından yazılmıştır
- GPT-3 tarafından yazılan yaratıcı yazarlık
- Taklit İçeriği: SEO Araçları Bizi Buraya Getirdi, İnsanlar Bizi Dışarı Çıkaracak
- OpenAI GPT-3 bekleme listesi
Andrew ve Ryan'ı takip edin
- Ryan'ı Twitter'da takip edin
- Andrew'u Twitter'da takip edin
Yukarıdaki bölümü dinleyin veya favori podcast uygulamanızda kontrol edin.
Önemli Çıkarımlar
1:37 - GPT-3 de neyin nesi?
Andrew, doğal dil işleme modeli kavramını açıklıyor ve GPT-3'ün herhangi bir istemden orijinal yazı oluşturma yeteneğini araştırıyor.
"Yani GPT-3 doğal bir dil işleme modelidir. Ve temel olarak, gitti ve internette bulunan hemen hemen her şeyi okuyor. Yaklaşık 175 milyon parametre gibi bir şey ya da bu satırlar boyunca bir şey olduğunu düşünüyorum."
6:06 - Başlıklar, URL'ler ve blog gönderileri yazmak için GPT-3'ü edinme
Andrew, modelden başlıklar, URL'ler ve blog gönderilerinden alıntılar oluşturmasını ister ve GPT-3, bir dizi mükemmel akla yatkın öneriyi geri püskürtür.
"Birkaç örnek, 'çalıntıyı hesaplamanın en iyi yolları' olabilir. Ve sonra bana 'açığa çıkma konusunda bir başlangıç: tahmini tanımlama ve iyileştirme' verdi. 'Kaynak karlılığı etkilediğinde.' 'Düşmenin yaşam boyu değer ve kayıp oranı üzerindeki etkisi.' 'Elde tutma oranı ve kayıp oranı.' 'Churn oranı, müşteri kaybı nasıl hesaplanır ve durdurulur.' Ve görünüşe göre bu, Investopedia'da yazılacaktı."
9:56 – Yapay Zeka ile bir roman yazmak
Ryan, GPT-3'ü romanından bir alıntı yazmayı bitirir ve sonuçlar ürkütücü bir şekilde ikna edicidir.
"Sadece kısa bir alıntı yapacağım, "Ağaca yaslandı, su ay ışığıyla titrerken teknenin sallanmasını izledi. Yukarıdaki dallar her esen rüzgarla sallanıyor, sayısız yaprak fısıldıyor, "Buradayım. Hala buradayım." Bu ironiye gülümsedi. Hala yaşıyordu."
11:34 - Yeraltı sığınağınıza gitmeyin... henüz
GPT-3, kısa biçimli yaratıcı içerikte üstündür, ancak uzun biçimli olgusal içerikte yolunu kaybeder.
"Gerçek içerik pazarlaması için, internette iyi yazı yazmak, yazarların yerini almayacak. Daha çok, yazarların muhtemelen mevcut süreçlerini artırmak ve aynı zamanda onları daha iyi hale getirmek için kullandıkları bir araç olacak."
15:22 - Pazarlamanın daha az ilgi çekici kısımlarını otomatikleştirme
GPT-3 ile ilgili en büyük fırsatlar, bir insan yazarı geliştirme ve destekleme yeteneğinde yatmaktadır. Andrew, mevcut makaleleri tanıtım amaçlı tweet'lere dönüştürerek içeriğin yeniden kullanım amacını araştırıyor.
"Az önce yazdığınız makale için deyin, tamam, işte o makalenin başlığı ve işte meta açıklaması. Sonra bunun için bir tweet oluştur diyorsunuz ve emojilerle, içinde doğru hashtag'lerle bir tweet üretecek. 10 tweet üretin ve bunu beş saniye içinde yapacak diyebilirsiniz. Ve bu, o makale için zaten oluşturulmuş sosyal medyanız."
17:13 - Yaratıcı yardımcı pilotunuz olarak GPT-3
GPT-3, yeni makale fikirleri için beyin fırtınası yapmak, birkaç saniye içinde yeni açılar ve çerçeveler oluşturmak için kavramları birleştirmek için güçlü bir yardımcı işlevi görebilir.
" Aynı şekilde, bir odada bir düzine insanın fikirlerini beyin fırtınası yapmasına izin verebilirsiniz, çıktılarının değeri mutlaka güzel, eksiksiz bir makale ile ortaya çıkmak zorunda değildir. Asla ortaya çıkmayacağınız o yeni çerçeveleri bulmaktır. Kendiniz, hakkında yazmak istediğiniz her şeyin bileşenlerini alarak, onları her türlü tuhaf şekillerde bir araya getirerek ve ne yeni şeyler çıktığını görerek. engin edebi kanon."
21:15 - Büyük güç, büyük sorumluluk getirir
GPT-3 ile inşa eden herkesin, modelin çıktısındaki yanlılık potansiyelinin bilincinde olması gerekir.
" Bunu arka uçta kullandığınızda, OpenAI'nin çok açık olduğu şeylerden biri, bunun tüm internet üzerinde eğitilmesi ve internetin çoğu zaman çok güzel bir yer olmamasıdır. Ürettiğiniz her şeyde toksisite ve önyargılara karşı çok dikkatli olun."
Tam Transkript
Ryan: (00:06)
The Animalz Podcast'in bugünkü bölümünde, Animalz Ar-Ge başkanı Andrew Tate'i OpenAI'nin esrarengiz derecede güçlü doğal dil modeli olan GPT-3'ün iyi, kötü ve düpedüz akıllara durgunluk veren yönleri hakkında konuşmak için görevlendirdim, örnekler paylaşıyoruz GPT-3 ile oluşturabileceğiniz içerik türünden, yazılarının kalitesini ve kalibresini analiz ediyor ve her içerik pazarlamacısının ağzındaki soruyu yanıtlıyoruz. Endişelenmeli miyiz?
Ryan: (00:43)
The Animalz Podcast'in başka bir bölümüne hoş geldiniz. Bugün Animalz'ın Ar-Ge başkanı Andrew Tate'in yerini almak üzere eğittiğimiz yapay zekaya katıldım.
Andrew: (00:54)
En azından bir yapay zeka olarak ilk kez orada olmak güzel.
Ryan: (00:58)
Eminim bu deneyimden çok şey öğreneceksiniz ve ikinci seferiniz daha da iyi olacak.
Andrew: (01:01)
Evet kesinlikle. Ve sonra seni değiştireceğim.
Ryan: (01:04)
Evet. Tahmin edebileceğiniz gibi bugün GPT-3 hakkında konuşuyoruz, Twitter'ı gönderen konular, benim e-postalarım, tüm Slack kanallarımız son birkaç hafta içinde kesinlikle çıldırdı. Özellikle içerik pazarlama ajansı olduğumuz için teknoloji ile yazının kesiştiği her şey bizim için çok ilginç olacak. Ve bunun GPT-3 için geçerli olduğu zaten kanıtlandı. Andrew, bu konularda benden çok daha tecrübeli biri, aslında GPT-3 nedir?
Andrew: (01:37)
Evet. Yani GPT-3 bir doğal dil işleme modelidir. Ve temelde şu ki, gitti ve internette bulunan hemen hemen her şeyi okudu. Yaklaşık 175 milyon parametre gibi bir şey ya da bu satırlar boyunca bir şey olduğunu düşünüyorum. Ve temelde bir sinir ağı gibi ve gitti, tüm bu şeyleri okuduktan sonra onu dil kurallarına sıkıştırmaya çalıştı. Ve bunun amacı, nasıl yazdığımızı ve nasıl iletişim kurduğumuzu, en azından yazı açısından öğrenmeye çalışmaktır. Ve sonra bunun, gelebileceğimizi tahmin ettiğim kullanımları var. Ve mesele şu ki, ürettiği modelden, herhangi bir kelimeden bir sonraki kelimenin ne olacağını ve ondan sonraki kelimeyi ve ondan sonraki kelimeyi tahmin edebilir mi, böylece cümleler, paragraflar ve tüm korpus oluşturabilir. temelde yazmaktan.
Ryan: (02:46)
O halde açıkça belirtilmesi gereken şey, bunun yarattığı yepyeni şeyler olduğudur. Dediğiniz gibi, insan yazısını anladığı şekliyle uyması gereken kuralları alıyor ve bunu insanlık tarihinin hiçbir yerinde muhtemelen var olmayan yepyeni bir malzeme yaratmak için kullanıyor.
Andrew: (03:02)
Evet kesinlikle. Yani, evet, sadece intihal kelimesinin katı tanımı gibi herkesin koştuğunu ya da yapmadığını intihal etmek değil. Evet. Temelde, ilerledikçe bir şeyler uyduruyor, ancak onu bu dil kuralları içinde çerçevelemeye çalışıyor ve daha sonra başlamak için ne verirseniz verin, buna GBT-3'ümde bilgi istemi denir. Ve bu açıdan yaratıcılığını anlamanın bir yolu gibi, isimlerle gelmesi ve unvanlarla gelmesi olduğunu görebilirsiniz. Ve Google'a gidip bu insanları ararsanız, onlar yok. Ve var olmayan URL'ler ve var olmayan şirketler ortaya çıkıyor, ancak bunların hepsi başlangıçta verdiğiniz her şeye uyuyor. Bu sadece rastgele şeyler uydurmak değil, ondan yapmasını istediğiniz şeye yaratıcı cevaplar oluşturmaktır.
Ryan: (03:51)
Ve onunla oynamak büyüleyiciydi. Orada bahsettiğiniz URL olayı, oluşturduğunuz örnekleri gördüm. Açıkça bir URL'nin kesin şemasını takip eder, ancak farklı şirketlerin, URL yapılarının olma eğiliminde olduğu gibi bile bir tür kendine özgüdür. Bu yüzden bazıları alt klasörler kullanır, bazıları alt alanlar kullanır. Bu kesinlikle garip. Belki de gerçekten ürettiğimiz şeylerin bazı örnekleri üzerinden konuşabiliriz. Girdiğimiz şeyler ve sonuç olarak bizim için ürettiği çıktılara musallat olurlar.
Andrew: (04:21)
Yani evet, sen ve ben onunla oynadık. Aslında muhtemelen farklı şekillerde. Bu yüzden Animalz'da yaptığımız iş ve içerik ve iş yazımı açısından düşündüm ve bundan neler üretebileceğimi gördüm. Bu yüzden, geçen Pazartesi eriştiğimde yaptığım ilk şey, size erişim sağladıkları oyun alanına kelimenin tam anlamıyla "Lütfen bana kimlik doğrulama konusunda tek taraflı bir blog yazısı yazın" yazmak oldu. Ve böyle yazdım, sadece tek bir istem olarak.
Ryan: (04:50)
Kibar olmak da bunun için çok önemliydi.
Andrew: (04:52)
Evet kesinlikle. Evet. GPT-3'e karşı kibar olmak önemlidir ve üç, 400 kelime gibi tükürür, ki bu kesinlikle mantıklıydı. SSO ile ilgiliydi. Ne olduğunu tanımladı, ne için kullanmanız gerektiğini, faydalarını söyledi. Bir SSO şirketi işletiyorsanız veya SSO için içerik yazıyorsanız, bunu internete koyabilirsiniz. Ve kimse onun bir bilgisayar tarafından yazıldığını bilemezdi. Bir insanın yaptığı tek şeyin "Lütfen bana SSO hakkında bir blog yazısı yazın" demek olduğunu kimse bilemez. Bunu, "Vay canına, bunu bu kadar basit bir noktadan yapmış olması inanılmaz" gibi her şeyden çok komik buldum. Ve sonra, onunla farklı şekillerde oynadıktan sonra, bunlardan biri, zaten orada olana dayanarak makaleler için başlıklar oluşturmaya çalışmaktı. Yani GPT-3 ile ilgili ilginç olanlardan biri, birkaç adımlı öğrenen olarak adlandırılan şeydir. Ve bununla ilgili fikir, bu dil modeline sahip olmasıdır.
Andrew: (06:06)
Ve eğer bir komut verirseniz, iyi bir iş çıkarır, ama aslında ne istediğinize dair birkaç örnek verirseniz, çok daha iyi bir iş çıkaracaktır ve birkaç tanesinde iki ya da üç gibi yaptım. Yüzlerce farklı örneğe ihtiyacı yok, sadece birkaç tanesine ihtiyacı var. Bu yüzden hızlı bir tür uygulama yazdım, buna bir arama terimi koydunuz, uygulama kayboluyor ve Google'daki o arama terimi için ilk birkaç başlık gibi kapıyor, bunları komut istemi olarak kullanıyor GPT-3 ve GPT-3 daha sonra sizin için tonlarca farklı başlık çıkarır, bu başlıklar teorik olarak Google'ın birinci sayfasında sıralanabilecekleri noktaya kadar SEO optimize edilmiştir, bu oldukça güzel. Bu nedenle, birkaç örnek, kesintiyi hesaplamanın en iyi yolları gibi olacaktır. Ve sonra bana tahmin ve iyileştirmeyi tanımlayan, kayıp hakkında bir başlangıç verdi. Kayıp karlılığı etkilediğinde. Kaybın yaşam boyu değer ve kayıp oranı üzerindeki etkisi. Tutma oranı ve kayıp oranı. Müşteri kaybı oranı, müşteri kaybı nasıl hesaplanır ve durdurulur. Ve görünüşe göre bu, Investopedia'da yazılacaktı.
Ryan: (07:13)
Güzel, web sitesini de belirtti.
Andrew: (07:16)
Evet kesinlikle. Web sitelerini belirtir. Ve yaptığım şeylerden biri en iyi Facebook reklamlarıydı ve evet, bunlardan birinin AdEspresso'da olması gerektiğini belirtti. AdEspresso'da Facebook reklam stratejinizi başlatmak için 10 ipucu.
Ryan: (07:31)
Bunu okumuş gibi hissediyorum. Evet.
Andrew: (07:32)
Evet kesinlikle. Kulağa tam olarak arama sayfası sonuçlarının birinci sayfasında çıkmasını beklediğiniz türden makaleler gibi geliyor. Ve olay bu, baştan sona okurken her şey tam anlamıyla anlam kazanıyor. Bundan sonra, sen ve ben farklı şekillerde gitmeye çalıştığımız yolun daha uzun ve daha uzun içerik üretmek ve bunun nasıl ortaya çıktığını görmek olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden, geçen haftanın sonunda, birkaç örnekle hızlı bir web sitesi kurdum, temelde yaptığım şey ona bir başlık ve makalenin nasıl olmasını istediğime dair tek cümlelik bir açıklama vermekti. Ve sonra benim için ne yazdığını görmek istedim. Bu yüzden, sahip olduğum örneklerden biri şuydu, yani graffio morfizmi. Graffio morfizmi, bir ofis toteminin uzaktan çalışan analogları için tüm araçlar ve süreçler, şu anda içinde bulunduğumuz aşamadır. Yani bu cümle aslında o kadar mantıklı değil. Birincisi, graffio morfizmi benim uydurduğum bir kelime ve bu ve cümlenin kendisi tamamen ezoterik, değil mi? Sanki gerçekten bilmiyormuşsun gibi... Bunu çok daha iyi bir şekilde yazabilirsin, kesinlikle.
Andrew: (08:51)
Ancak bundan, yenilikleri ve değişimi besleyen yeni teknolojiler veya yeni araçlar üretti. Araçlar zihniyetlerle bağlantılıdır ve bunlar da tarihsel bağlamı yansıtır. Örneğin, sesli posta ve fiziksel takvimleri e-postalar ve yapılacaklar listeleriyle değiştirdiğimizde eski bir davranışı alıp yenisiyle yerleştirdik. Ama eskiyi yok etmek yerine, sadece yeniyi ekledik. Bu adaptasyon aşamasıydı ve hala bizimle. Evlat edinme aşaması ancak eskiyi yeniden çıkardığımızda gelebilir. Ve bu, evet, ofis çalışanlarının önceden yaptıklarını kopyalamaya çalışmak yerine yeni uzak araçlara geçmemiz gerektiği gibi tuhaf bir fikirle ulaşmaya çalıştığım türden bir fikir. Ve mantıklı. Ve bundan yola çıkarak belki 750 kelime kadar yazdım. Yani çıktıyla ilgili hoşuma giden her şeyi bir sonraki girdi, bir sonraki bilgi istemi olarak kullanırdım. Ve o zaman makaleyi inşa etmek ve inşa etmek gibi bir şey. Ve bunu yaratıcı yazarlıkta yaptığınızı biliyorum.
Ryan: (09:56)
Evet, Andrew bunu işimize özenle uygulamakla meşgulken, ben romanımı onunla yazmaya çalışırken tamamen keyfime düşkündüm. Temelde kendi yayınladığım küçük bir kitabın ilk açılış bölümünü aldım. Ve sadece ne çıktısını görmek için merak ettim. Ve bu aslında her şeyden önce beni oturup ona dikkat etmemi sağlayan şeydi. Çünkü, bence, iş terminolojisini kullandığınızda, oldukça kolaydır. Kulağa mantıklı gelse bile, bir araya getirildiği terimler veya parçanın genel çerçevesi arasındaki kopuklukları oldukça sık tespit edebilirsiniz, çünkü orada nesnel bilgiler vardır. Bence yaratıcı yazmakla ilgili olan şey, etkili bir şekilde kurtulabileceğiniz çok daha fazla şey var. Ve bana verdiği çıktı, bir yerde okuduğum bir roman da olabilir.

Ryan: (10:44)
Ondan kısa bir alıntı okuyacağım, "Ağaca yaslandı, su ay ışığıyla titreşirken teknenin sallanmasını izledi. Yukarıdaki dallar her esinti ile sallandı, sayısız yaprak fısıldadı, "Ben buradayım . Hâlâ buradayım." İroniye gülümsedi. Hâlâ yaşıyordu." Ve orijinal istemimin hiçbir yerinde olmayan, gece karanlığında ölmeye mahkum olan bir köyü terk etmek gibi birkaç ilginç olay örgüsünü tanıtmaya devam ediyor. Bununla yeterince oynarsam, size verdiği çıktıdan yinelemeli olarak bir hikaye yapısı oluşturabileceğinizi hissediyorum. Evet, kesinlikle büyüleyici. Yani çok farklı şekillerde geçimini sağlamak için yazan insanlar olarak bu konuda endişelenmeli miyiz? Şu anda yeraltı sığınaklarımıza taşınmalı mıyız?
Andrew: (11:34)
Evet. Yani şu anda temelde düşünmüyorum. Bu konudaki ilk izlenimlerim gerçekten değişmedi, bu kesinlikle şaşırtıcı, ancak iyi bir insan yazar kadar şaşırtıcı değil. Ve sanırım son bir haftadır bununla uğraşırken gördüğümüz şey, iyi istemleri olan kısa biçimli şeyler, mükemmel bir uygulama, inanılmaz gibi. Sanırım beni şaşırtan şey, geçen hafta hızlı bir tweet fırtınası yaptım ve tweetstorm'daki ilk birkaç tweet benim tarafımdan yazıldı ve sonra ne olduğunu görmek için bunları GPT-3'ün girdisi olarak kullanıyorum. Ve tweetstorm'un geri kalanına mükemmel şekilde uyan ve onları yeni ekleyen kesinlikle eksiksiz bazı uygun tweet'ler buldu. Mantıklı geldiler. Öyleyse neden onları eklemiyorsun? Yani bu tür kısa biçimli şeylerde gerçekten harika olduğunu düşünüyorum. Ancak uzun biçimli şeyler yazması istendiğinde yolunu kaybediyor. Şu anda kim bilir bundan ne çıkar.
Ryan: (12:50)
Bununla ilgili sürekli uyarı olarak, değil mi?
Andreas: (12:53)
Kesinlikle. Evet. GPT-4 veya -5 veya GPT-N'nin kimin bildiğini gösterecek, ancak şu anda, bence bu, içeriğin en alt kısmı olan kısaca üç düşünme şekli gibi, yazarların gördüğü türden şeyler. içerik fabrikası gibi şeyler gibi iki veya 300 kelimelik SEO için optimize edilmiş makaleler için birkaç dolar kazanın. Bunlar kolayca bununla değiştirilebilir. İyi bir komut verin ve tam olarak ne istediğinizi söyleyecektir. Ancak gerçek içerik pazarlaması için, internette iyi yazı yazmak, yazarların yerini almayacak. Daha çok, yazarların muhtemelen mevcut süreçlerini güçlendirmek ve aynı zamanda onları daha iyi hale getirmek için kullandıkları bir araç olacak. Ben de zamanla düşünüyorum.
Ryan: (13:49)
Bu iyi bir nokta ki, insan yazısında bile, bazı insanların elbette benim kitabım gibi mutlak edebi şaheserler yaratmasıyla aynı şekilde yarattığı çıktıda zaten büyük bir uçurum var. Yelpazenin diğer ucunda, evet, temelde sadece mevcut makaleleri alıp biraz karıştırdığınız ve teknik olarak yeni bir şey yaratmaya çalıştığınız bu eski tür siyah şapka SEO tekniklerinden biri gibi bükülmüş içerik var. bunun bir sonucu olarak. Dolayısıyla, GPT-3'ün dünyamızın Shakespeare'leri veya hatta belli belirsiz yetkin herhangi bir yazarla eşleşmesi olmasa bile, dünyada hala başlangıç için kötü olan bu içerik alt kümesi vardır. Ve bu kesinlikle GPT-3'ün çekip alabileceği ve bence daha kısa sürede daha iyi bir iş çıkarabileceği bir şey.
Andreas: (14:37)
Evet. Taklit içerik hakkında daha önce okudunuz ve bu neredeyse kopyacı içeriğin, bitmiş makale gibi, intihal olmadığı bir tür şeyin güzel bir örneği gibi, ama sadece orada olanı alıp yeni bir şey yapıyor, ama değil. büyük ölçüde yeni bir şey ve yapmak için yaratıcılıkla dolu bir şey değil. Ve sonra zaman maliyetiyle ilgili noktanız, bununla kesinlikle bir saatten daha az bir makale yazabilirsiniz, ancak bu iyi bir makale olmayacak ve daha sonra onu düzenlemek ve gözden geçirmek için harcayacağınız zaman miktarı, Bununla iyi bir şey üretmek istiyorsanız, muhtemelen bu şekilde alır diye düşünüyorum.
Ryan: (15:22)
Peki. Belirttiğiniz şeylerden biri, içerik pazarlamasının daha düşük beceri gerektiren bazı bölümleri için gerçekten değerli bir kullanım durumu olduğudur. İçeriğin yeniden kullanılması anlamında harika bir örnek. İşimin büyük bir kısmı, sosyal medya içeriği, meta açıklamalar, özet olarak tasarlanmış bilgiler veya daha geniş, daha büyük içerik parçasına bir bakış açısı olsun, mevcut makalelerin parçalarını almak ve bunları yeni biçimlere dönüştürmekle geçiyor. Bu, bunun güzelce yapabileceği bir şey, hayal ediyorum.
Andreas: (15:54)
Evet. Yani bu hafta için bir örnek, evet, tweetler gibi olurdu, bu konuda mükemmel. Hayal edebilirsin. LinkedIn'de denemedim, ama aynı türde bir şey olurdu, özellikle, şirketiniz için bu tür birkaç adımlı öğrenme tekniğinin olduğu yerde, muhtemelen sosyal için belirli bir stil rehberiniz varsa, Bu biraz tuhaf ya da çok ticari, her neyse, daha önce yaptıklarınızdan birkaç örnek verirsiniz. Belki de tweet tarzın emojiler ve hashtag'lerle doludur. Bu yüzden ona daha önce yaptığınız iyi olanlardan üç örnek veriyorsunuz. Ve sonra az önce yazdığınız makale için deyin, tamam, işte o makalenin başlığı ve işte meta açıklaması. Ve sonra bunun için bir tweet oluştur diyorsunuz ve o emojilerle içinde doğru hashtag'ler olan bir tweet üretecek. Ve diyebilirsiniz ki, evet, 10 tweet oluştur ve bunu sadece yapar ve beş saniye içinde yapar. Ve bu sizin sosyal medyanız, o zaman zaten oluşturulmuş olan makale için.
(16:56)
LinkedIn'i çok fazla beslersek endişeleniyorum, bu süreçte dünyanın en kibirli, kendi kendini yücelten yapay zekasını yaratıyoruz. Bence bu işin risklerinden biri. Belirttiğiniz başka bir kullanım durumu, onu neredeyse bir yardımcı pilot veya beyin fırtınası yapacak biri gibi kullanma fikriydi. Nasıl düşünüyorsun?
Andreas: (17:13)
Evet. Bir yazara nasıl yardımcı olabileceği konusunda bana en ilginç gelen yol bu. Her yazar, yazar tıkanması kavramını anlar. Bir makale boyunca belirli bir yolunuz var ve bir şekilde ona takılıp kaldınız ve bir sonraki nereye gitmeniz gerektiğinden tam olarak emin değilsiniz. Ve mühendislikte eşli programlamaya sahip olmanız gibi bir fikir, değil mi? Sanki orada biriyle oturacaksın ve onlardan fikir sektireceksin, ya da belki bir süreliğine onlar devralacak ve sen onlara yardım edeceksin. Ve sizin dediğiniz gibi bir yardımcı pilot gibi davranabilir, burada "Tamam, bunu yazdım. Bazı fikirlerim var, GPT-3'e koyun ve bakın" diyebilirsiniz. neyle çıkıyor. Belki de aklınıza gelmeyen yeni bir konseptle karşımıza çıkar."
Andrew: (18:07)
Dün sen ve ben bununla uğraşırken. Pazarlamadaki CMO pozisyonunun geleceği ve geleneksel pazarlama ile pazarlamanın geleceği arasındaki fark gibi bir düşünce gibi üretti. Ve bu bir nevi, "Bu ilginç bir fikir", bu fikri inşa etmek bir insanı gerektirir. GPT-3'ün bu fikrin tamamını oluşturabileceğini sanmıyorum, ancak sadece yeni fikirler üretmenize izin veriyor. Daha önce takılıp kalmış olabileceğiniz zaman içinde bir makale oluşturmaya devam etmenize olanak tanır. Size bir yönde bu tür bir itme verebilir ve bunu yüz kez çalıştırabilir ve yüz yeni fikir üretebilirsiniz. Ve ilginç olan sadece bir veya iki olabilir, ama yine de bu gerçekten büyük bir önyargı, bir yazar için gerçekten yeni bir araç, bence.
Ryan: (19:04)
Aynı şekilde, bir odaya fikir beyin fırtınası yapması için bir düzine insan bulabildiğiniz gibi, çıktılarının değeri mutlaka güzel, eksiksiz bir makale veya başka bir şeyle ortaya çıkmak zorunda değildir. Kendi başınıza asla oluşturamayacağınız o yeni çerçeveleri bulmak, hakkında yazmak istediğiniz her şeyin bileşen parçalarını almak, onları bir araya getirmek ve her türlü tuhaf yollarla ve bunlardan ne gibi yeni şeyler çıktığını görmek. Ve GPT-3 bunu büyük ölçekte, zamanın çok küçük bir bölümünde, neredeyse hiçbir insanın bir araya getirip kullanamayacağı geniş bir edebi kanonla yapabilir. Büyüleyici. Çıktının o zaman açıkça okunaklı olması gerekmiyor, sadece ilgilendiğiniz, gidip keşfedebileceğiniz ve kendiniz üzerine inşa edebileceğiniz bir tohum ekmesi gerekiyor.
Andreas: (19:46)
Evet kesinlikle. Bu, bir tohum ekmek gibi, onu koymanın harika bir yolu. Bana Animalz'ın ilk zamanlarını hatırlatan şey, uzak değildik, New York'ta bir ofisteydik, bu da yazdığımız her makale için yanınızda oturan biri olduğu anlamına geliyordu. Fikirler geri dönüyor, ancak düzenleme sürecinden geçtiğinizde, orada oturup bir makaleyi biraz daha konuşmak gibiydi. Bana biraz bunu hatırlatıyor ama uzaktayken, bunu yapmak ve insanların fikirlerini geri çevirmesini sağlamak biraz daha zor çünkü çoğu iletişim yapılandırılmıştır. Ama bununla, "Evet, sadece GPT-3 ile bir sohbet edeceğim ve ne çıkacağına bakacağım" gibi. Yani, aslında bu şeyle kelimenin tam anlamıyla sohbet edebilirsiniz. Bunu yapabilmek için programlanmıştır. Ama evet, fikirleri oraya koyabilir, neyle ortaya çıktığını görebilir ve onunla çalışabilirsiniz.
Ryan: (20:36)
Aklıma dahiyane bir fikir geldi. Hiçbirimiz Slack'te oturup çok fazla rahatsız edilmekten hoşlanmayız. Slack'te bizmişiz gibi davranmak için bunu takabilir ve sonra çıkıp neşeli hayatlarımızı yaşayabilir miyiz?
Andreas: (20:47)
Kesinlikle eminim ki, son birkaç haftadır bunu kullanan tüm insanların bir yerinde, birileri [crosstalk 00:20:57] gibi davranmak için bir Slack botu geliştirdi.
Ryan: (20:57)
Bence asıl para burada. Bu şekilde düzgün bir şekilde para kazanırsınız. Evet. Harika. Kapatmak istediğiniz başka bir şey var mı? İnsanların bilmesi gereken bir şey var mı sence?
Andrew: (21:06)
Önümüzdeki birkaç hafta içinde, daha fazla aracın ortaya çıktığını göreceğiz. Aslında VWO'yu gördüm? WVO?
Ryan: (21:13)
Ah, görsel web sitesi optimize edici?
Andreas: (21:15)
Evet kesinlikle. Sanırım daha bu sabah AB testi gibi bir şey buldular. Sitenizde bir başlık var ve başka hangi seçeneklerin olduğunu ve AB testi olduğunu görmek istiyorsunuz. Size farklı başlıklar önerecektir. Harika bir şeyi var. Önümüzdeki birkaç gün veya önümüzdeki birkaç hafta içinde bunun gibi daha fazla şeyin ortaya çıktığını göreceğiz. Bunu arka uçta kullandığınızda, OpenAI'nin çok açık olduğu şeylerden biri, bunun tüm internet üzerinde eğitilmesi ve internetin çoğu zaman çok güzel bir yer olmamasıdır. Ürettiğiniz her şeyde toksisite ve önyargılara karşı çok dikkatli olun. Tweet'ler ve iş yazıları ile bu birkaç adımlık öğrenme yönteminde harekete geçirilebilecek kısa biçimli şeyler için, muhtemelen bu kadar büyük bir sorun olmayacak.
Andreas: (22:10)
Ama bu gerçekten çok dikkatli olmamız gereken bir şey. Ve daha uzun biçimli şeylerde hayal edebilirsiniz, giderek daha fazla sorun haline geliyor. Bu, zamanla soruna bir şey eklemediğimizden emin olmak için bununla ne inşa edebileceğimiz ve onu nasıl kullanabileceğimiz açısından üzerinde güçlü bir şekilde düşündüğümüz bir şey. Yani bu düşünülmesi gereken bir şey. Ama benim için, evet, insanların onu nasıl kullandığını görmenin yeni yollarını dört gözle bekliyorum. Dün gördüm, birisi bunu başka bir yapay zeka türüyle ilişkilendirmiş. Bu, fotoğraflardan ayırt edilemeyen, tamamen oluşturulmuş yüzler gibi gördüğünüzde, üretken bir düşmanlık ağı olarak adlandırılır. Birisi bunu birbirine bağladı, yani siz sadece "Lütfen bana kahverengi gözlü ve sarı saçlı bir kadın verin" yazın ve sonra dışarı çıkıp o tür bir kişinin fotoğrafını oluşturacaktır. Görüntüler üretirken, eksiksiz programlar üretirken gördüm. Bunun için pek çok fırsat olduğunu düşünüyorum, sadece yazılı olarak değil, pek çok farklı türde [duyulmuyor 00:23:26] kesinlikle.
Ryan: (23:28)
Pekala, her şeyden önce, bununla oynayıp ondan öğrendiğimiz ve aslında bunun hayatımızı daha iyi, daha ilginç, daha eğlenceli, daha yaratıcı hale getirme potansiyelini gördüğümüz bir sektörde olduğum için kendimi ayrıcalıklı hissediyorum. vakalar. Yani evet. Yani, bana bunu ayarladığın için teşekkür ederim Andrew. Sizin rehberliğiniz olmadan GPT-3'ün nasıl kullanılacağına dair hiçbir şey yapmazdım.
Andreas: (23:48)
Evet, endişelenme. Evet. Başkalarının kullanmasına sevindim. Ve evet, bize erişim sağladığı için OpenAI'ye teşekkürler. Greg Brockman, neler yapabileceğimizi görmek için bize buna erişim izni verdi. Ve biz de Animalz'ın içeriği daha iyi hale getirmek, içeriği daha faydalı kılmak gibi bir tezini seviyoruz. Bunu yapmak için bunu nasıl kullanacağımızı düşünüyoruz.
Ryan: (24:09)
GPT-3 açısından da önümüzdeki haftalarda bizden çok daha fazlasını duyacaksınız, sanırım. GPT-3 tarafından ve hakkında yazılan ve ilginç olacak bir makale üzerinde çalışıyoruz. Eğlenceliydi. Yine, çıktının sadece iyi olduğunu görmek biraz ürkütücü, sadece bazı yerlerde gerçekten iyi. Bu yüzden gösteri notlarında yayınlandığında buna da bağlantı vereceğim. Kim bilir, gelecekte GPT-3 kullanan Animalz ile ilgili bazı yenilikler de görebiliriz.
Andreas: (24:37)
Evet. Umalım ki öyle olsun.
Ryan: (24:39)
Serin. Her zamanki gibi teşekkür ederim, Andrew. Seninle yakında konuşacağım.
Andreas: (24:42)
Çok teşekkürler, Ryan.
