Cum să creșteți traficul de recomandări pentru a obține mai mulți clienți - Ghidul definitiv privind traficul de recomandări

Publicat: 2019-06-12

Aveți nevoie de trafic pentru a avea succes în orice afacere online, dar nu toate tipurile de trafic sunt create egal. Experții în optimizarea motoarelor de căutare (SEO) se concentrează adesea pe traficul organic - tipul de trafic care vizitează site-ul dvs. după ce îl găsește în motoarele de căutare, în timp ce experții în publicitate plătită se concentrează evident pe traficul plătit.

Dar una dintre cele mai importante - și cele mai rentabile surse de trafic este lăsată în afara conversației: traficul de recomandare.

Traficul de recomandare (un termen din Google Analytics) este orice trafic care ajunge pe site-ul dvs. dintr-un link în afara motoarelor de căutare și a rețelelor sociale. Dacă un vizitator online al unui site extern face clic pe un link care îl conduce către site-ul dvs., vizitatorul respectiv se numără printre traficul dvs. de recomandare, iar site-ul extern este cunoscut sub numele de „referent”.

Deci, de ce traficul de recomandare este atât de puternic, dar atât de subevaluat? Și ce strategii puteți folosi pentru ao crește?

Căutare socială eclipsată în traficul global de recomandări în 2017, când Google a trecut Facebook, o tendință care se așteaptă să continue.

Și, potrivit Wordstream, majorității webmasterilor le-ar plăcea să vadă mai mult trafic de recomandări din căutarea organică decât din orice alt canal:

În acest ghid, vă voi prezenta elementele de bază pentru generarea traficului de recomandare, inclusiv multe strategii fiabile pe care le puteți utiliza pentru a construi un flux de trafic de recomandare de la zero.

Cuprins

De ce traficul de recomandare este valoros

În primul rând, să analizăm de ce traficul de recomandare este atât de valoros pentru campania dvs., în primul rând.

  • Trafic complementar. În primul rând, traficul de recomandare servește ca o sursă complementară de trafic; vă puteți optimiza strategia pentru a vă concentra pe traficul de recomandare, dar este, de asemenea, susținut de mai multe strategii independente. De exemplu, va trebui să construiți legături în căutarea SEO și a traficului organic, astfel încât veți câștiga trafic de recomandare acolo. De asemenea, va trebui să rulați comunicate de presă și să faceți rețea cu influențatori pentru a vă construi reputația mărcii, ceea ce vă poate ajuta, de asemenea, să obțineți trafic de recomandări.
  • Potențial de canalizare. Dacă creați linkuri manual pentru traficul dvs. de recomandare, puteți utiliza conținutul și direcționarea către linkuri pentru a canaliza traficul care, în cele din urmă, îl duce la site-ul dvs. Folosind titluri care sunt relevante doar pentru nișa dvs. țintă, puteți garanta practic că fiecare vizitator care vă urmărește linkul ar putea fi un potențial client. Mai mult, pe măsură ce culegeți mai multe date despre tipul de trafic pe care îl primiți și cum se comportă traficul pe site-ul dvs., puteți ajusta această etapă de canalizare a strategiei dvs. pentru a atrage utilizatori mai valoroși.
  • Context și interes. Tipul de legătură pe care îl construiți, împreună cu plasarea acestuia, au un potențial mare de a influența comportamentul traficului de recomandare. De exemplu, dacă sunteți un handyperson local și scrieți un articol despre „Ce trebuie să faceți dacă chiuveta nu se oprește din scurgeri”, puteți utiliza conținutul articolului pentru a îndruma utilizatorii către apelarea unui profesionist. După ce sunt convinși de importanța acestui pas, puteți utiliza un link bine plasat pentru a-i conduce la site-ul dvs. Acest lucru crește foarte mult șansa ca un vizitator al site-ului web să fie interesat de serviciile dvs.
  • Date despre comportamentul utilizatorului. În cele din urmă, datorită Google Analytics, puteți să vă adânciți valorile referitoare la traficul de recomandare și să aflați exact cum se comportă traficul respectiv. Puteți segmenta traficul dvs. pentru a privi doar vizitatorii bazați pe recomandări și chiar să priviți surse individuale pentru a vedea care dintre acestea sunt cele mai valoroase pentru marca dvs. De acolo, puteți evalua comportamentul utilizatorilor la fața locului (împreună cu activitatea de cumpărare) și puteți face alegeri mai educate despre cum să vă optimizați strategia în viitor.

Acum, vom analiza strategiile pe care le puteți utiliza pentru a crea fluxuri de trafic de recomandare către site-ul dvs. web. În cele din urmă, aceste strategii pot fi grupate în două categorii principale: atragerea traficului cât mai natural posibil și construirea manuală a legăturilor pentru a atrage acel trafic mai deliberat. În ambele strategii, obiectivul dvs. final este de a acumula mai multe link-uri de înaltă calitate care transmit trafic către site-ul dvs., dar, după cum veți vedea, fiecare este distinct în filosofia din spatele abordării sale.

Construirea traficului de recomandare prin atracția linkului

Cu atracția link-urilor, obiectivul dvs. este să câștigați link-uri cât mai „natural” posibil; Google poate să devalorizeze sau să penalizeze link-urile care par „nenaturale” în vreun fel, deci este cu siguranță o strategie mai sigură (deși, după cum veți vedea, nu este greu să creați legături naturale pe cont propriu). Problema este că nu veți avea la fel de mult control direct asupra locației, frecvenței, contextului sau puterii generale a legăturilor pe care le construiți.

Totuși, atunci când sunt utilizate împreună cu o strategie manuală de construire a linkurilor, aceste tactici pot fi puternice în modelarea fluxurilor dvs. de conținut de recomandare.

Conținut de înaltă valoare

Cea mai eficientă modalitate de a atrage link-uri SEO în mod natural este de a crea conținut valoros pe site-ul dvs., pe care alți cititori și producători de conținut îl vor putea citi. Dacă consideră că este interesant, unic sau valoros, vor construi un link către site-ul dvs. în propria lor lucrare.

Strategia este deosebit de valoroasă, deoarece veți putea profita de valoarea conținutului respectiv în celelalte strategii, valorificând puterea acestuia pentru optimizarea SEO și conversie. Dar dacă doriți să câștige linkuri în numele dvs., va trebui să vă asigurați că are calitățile de top pe care sursele dvs. de citare vor dori să le vadă:

  • Originalitate. Dacă sunteți singura persoană care spune acest lucru, nu vor exista alte surse de menționat. A face revendicări originale sau argumente noi este o modalitate de a face conținutul să iasă în evidență, dar fii atent aici; dacă faceți afirmații nefondate sau dacă lucrarea dvs. este originală doar din cauza îndrăznirii sale, nu veți fi tratați ca o autoritate. Străduiți-vă să ieșiți în evidență fără a vă înstrăina cititorii de bază (sau alți membri ai comunității dvs. de discurs).
  • Statistici. Oamenilor le place să pună mâna pe cifre și statistici, dar este scump să le procuri pe cont propriu. Efectuarea propriilor studii, inclusiv sondaje ale bazei de clienți, este o modalitate eficientă din punct de vedere al costurilor de a prezenta aceste numere lumii; odată ce vor fi acolo, contemporanii tăi vor dori să-i citeze pentru a-i putea folosi pentru propria lor muncă.
  • Imagini și videoclipuri. Includerea conținutului vizual, cum ar fi imaginile sau videoclipurile, este o altă modalitate bună de a câștiga linkuri, deoarece conținutul vizual este extrem de partajabil și mult mai greu de produs decât conținutul scris - de fapt, o singură infografie poate costa mii de dolari pentru a produce. Dacă sunteți dispus să vă dedicați timp și / sau bani, ar putea fi o modalitate valoroasă de a câștiga câteva linkuri și citări suplimentare.
  • Adâncime și comprehensivitate. În general, articolele mai lungi și mai detaliate tind să atragă mai multe legături decât omologii lor mai scurți. Totuși, asta nu înseamnă că îți poți umple conținutul plin de puf; secretul este să obții profunzime, rămânând concis, ceea ce înseamnă că conținutul tău se aruncă adânc într-o singură problemă, mai degrabă decât să vorbești în general despre o serie de probleme interdependente. Cu cât conținutul dvs. este mai cuprinzător, cu atât mai bine.
  • Controverse sau puncte de vedere convingătoare. Dacă doriți să ieșiți în evidență, puteți adopta o poziție controversată sau puteți introduce un punct de vedere nou convingător în industria dvs. Acesta este un pic pariu, deoarece s-ar putea să vă îndepărtați o parte din obiectivul dvs. demografic, dar veți fi diferiți de concurenții dvs. și vă veți face o resursă valoroasă de menționat atunci când cineva din industria dvs. va veni inevitabil pentru a acoperi subiectul în mai multă adâncime.

Promovare și sindicalizare

Dacă aveți deja un public și conținutul dvs. este suficient de bun, s-ar putea să fie capabil să atragă link-uri pe cont propriu - dar realist, este puțin probabil. Chiar și cel mai bun conținut are nevoie de o linie de asistență, pentru a genera un public inițial și a crește impulsul. La urma urmei, la ce bun conținutul tău revoluționar dacă nimeni nu știe că există?

Cel mai bun mod de a vă susține conținutul este printr-un ciclu de promovare și sindicalizare. Cu promovarea, veți utiliza marketingul pe rețelele sociale și canale ieftine în mod similar pentru a crește gradul de conștientizare a existenței conținutului dvs. Puteți, de asemenea, să îl distribuiți într-un buletin informativ al companiei, să plătiți pentru publicitate, să trimiteți un comunicat de presă despre acesta sau să îl distribuiți unui forum comunitar. În mod ideal, acest lucru va aduce sute la mii de ochi inițiali asupra lucrării dvs., iar acei cititori vă pot împărtăși conținutul și mai mult.

Ca o măsură suplimentară de asistență, vă puteți redistribui conținutul periodic, la fiecare câteva săptămâni, pentru a capta atenția oricăror cititori sau adepți pe care i-ați ratat prima dată. Acordat, această strategie funcționează mult mai bine dacă aveți deja o rețea de socializare, dar orice măsuri pe care le luați pentru a îmbunătăți vizibilitatea conținutului dvs. vor fi valoroase.

Marketing Influencer

O altă modalitate de a câștiga legături cât mai natural este să lucrezi cu alți influențatori din industria ta. Marketingul prin influență este un subiect care justifică propriul articol, dar premisa de bază este ușor de digerat; veți viza o mână de oameni din industria dvs. care au deja un număr semnificativ de persoane și mult respect, îi expuneți la munca dvs. și îi convingeți cumva să o împărtășească cu adepții lor.

În funcție de modul în care utilizați strategia, acest lucru vă poate ajuta în aproape orice campanie de marketing online, dar, din moment ce ne concentrăm pe traficul de recomandare, obiectivul dvs. ar trebui să fie să fiți citați ca resursă în activitatea de blog în curs a influențatorului dvs. țintă. În consecință, va trebui să prezentați fiecărui influencer un link către sau o copie a conținutului dvs. cel mai valoros și să explicați de ce credeți că va fi benefic pentru ei. Ar putea fi o listă de statistici, un nou eseu de cercetare sau un contraargument critic pentru un subiect de care sunt pasionați. Dacă iau cunoștință și se bazează pe munca ta pentru a le alimenta, te-ai putea găsi cu ușurință citat în următoarea lor piesă de referință.

Voluntariat și apariții

De asemenea, este posibil să puteți câștiga legături participând la diferite evenimente din comunitate sau oferindu-vă voluntariat pentru cauze caritabile. De exemplu, dacă vă donați spațiul sau mâncarea și băuturile la un eveniment local de caritate, acestea vă pot mulțumi pe pagina lor de donatori cu un link către site-ul dvs. web. Sau dacă compania dvs. profită de oportunitatea de a deveni vorbitor la un eveniment local pentru antreprenori, este posibil să fiți listat ca un brand prezentat pe pagina evenimentului.

Avantajul de aici este că nu va trebui să faceți multă muncă pentru a fi prezentat și puteți câștiga o reputație sporită pur și simplu afiliat la organizație sau comunitate. Dezavantajul este că nu veți putea garanta niciun context pentru persoanele care vă întâlnesc legătura.

Construirea traficului de recomandare prin link building

Atracția prin legături naturale vă poate duce până acum. Dacă doriți să vedeți efecte consistente și măsurabile din strategia dvs. de construire a linkurilor, va trebui să creați cel puțin unele link-uri manual. Atâta timp cât creați legături într-un mod natural, nu va trebui să vă faceți griji cu privire la penalizarea de către Google și veți avea mult mai mult control asupra locului în care sunt postate link-urile, cât de des sunt construite și ce fel de traficul le este expus.

Deși postările de oaspeți pe editorii externi sunt cel mai bun mod general de a câștiga trafic de recomandări, există mai multe strategii pe care le puteți utiliza sub această umbrelă.

Note generale despre legăturile „bune” pentru traficul de recomandare

Indiferent de strategia specifică pe care o folosiți pentru a construi linkuri, va trebui să acordați o atenție deosebită calității acestor linkuri, atât pentru a putea scăpa de amenințarea cu o penalizare Google, cât și pentru a vă asigura că linkurile dvs. produc trafic de recomandare la fel de fiabil și la fel de valoros pe cat posibil.

Acestea sunt calitățile esențiale pe care trebuie să le aveți în vedere:

  • Permanenţă. Unul dintre avantajele unui link de referință este că acesta continuă să trimită trafic pe site-ul dvs. la nesfârșit - atâta timp cât rămâne activ. Nu există nicio modalitate de a garanta permanența linkului dvs., dar există câteva strategii pe care le puteți utiliza pentru a vă maximiza potențialul aici. De exemplu, puteți alege editori care sunt bine-cunoscuți și puțin probabil să intre în următorii câțiva ani și puteți alege doar să publicați linkuri care sunt extrem de relevante pentru publicul țintă al unui editor dat.
  • Relevanţă. Vorbind de relevanță, va trebui să vă asigurați că toate linkurile dvs. de recomandare sunt cât mai relevante posibil - la articol, la editor și la cititori. Aceasta poate fi o întindere pentru unele publicații și unele subiecte, așa că nu vă fie teamă să renunțați la o oportunitate dacă înseamnă să construiți o legătură irelevantă. Link-urile relevante atrag trafic mai bun, deoarece traficul este cu adevărat interesat de marca dvs., plus linkurile relevante sunt mai puțin susceptibile de a fi eliminate.
  • Expunere. Cu cât un link are mai multă expunere, cu atât va produce mai mult trafic, motiv pentru care este mai bine să procurați un link pe o sursă foarte autoritară, cu mult trafic regulat. Când începeți pentru prima dată, apariția în publicații de înaltă autoritate este dificilă, limitând imposibilul, dar pe măsură ce câștigați mai multă experiență, veți putea obține linkuri către surse mai mari și mai puternice.
  • Urgență și apel. Obiectivul dvs. final în crearea de legături pentru traficul de recomandare este obținerea unui clic - dar utilizatorii vor renunța la apăsarea unui link dacă nu există niciun beneficiu aparent imediat. Trebuie să construiți legături care să aibă un fel de atracție directă pentru cititorii dvs., cum ar fi promisiunea de a le oferi un sfat practic, cunoștințe noi sau informații suplimentare despre un subiect atins. Cu cât este mai urgent să insuflați textul dvs. de ancorare, cu atât va fi mai probabil ca cititorii dvs. să urmeze linkul. Aceasta este o artă subiectivă, deci este greu de stăpânit.
  • Potențial nul. Amintiți-vă, deoarece urmăriți în primul rând traficul de recomandare, puteți profita de linkurile nofollow. Linkurile Nofollow sunt linkuri cu eticheta HTML „nofollow” și sunt, în cea mai mare parte, ignorate de crawlerele motorului de căutare. Aceasta înseamnă că nu va trebui să vă faceți griji că veți fi penalizați de Google pentru natura unui link nofollow, deoarece Google este, în esență, orb de el - dar cititorii umani nu vor fi!
  • Bonusuri accidentale. În cele din urmă, va trebui să vă gândiți la orice bonus incidental pe care îl veți primi de la un link de recomandare. De exemplu, dacă nu aveți o etichetă nofollow, linkul vă poate ajuta să vă măriți autoritatea de domeniu sau pagină pentru SEO. Dacă textul dvs. de ancorare vă cheamă direct numele mărcii, acesta vă poate ajuta să vă dezvoltați recunoașterea, reputația și influența.

Tipuri de citate

Cel mai bun mod de a construi un link în afara site-ului este să „citați” ceva. Cu alte cuvinte, veți folosi linkul pentru a valida, a indica sau a face referire la ceva care este deja pe site-ul dvs. Acest lucru vă va asigura că legătura dvs. este relevantă, deoarece va oferi unui cititor context sau informații importante pentru a înțelege sfera completă a articolului. Este, de asemenea, o practică standard pentru scrierea articolelor, indiferent de orice intenții promoționale pe care le aveți, astfel încât linkurile dvs. vor fi mai ușor să se integreze.

Există mai multe subtipuri de citate de luat în considerare:

  • Utilizarea afacerii dvs. ca exemplu sau caracteristică. Puteți enumera afacerea dvs. ca exemplu în corpul conținutului dvs. sau chiar să o evidențiați ca obiectiv principal al funcției. De exemplu, ați putea scrie un articol în stilul unui comunicat de presă (sau chiar al unui comunicat de presă propriu-zis) și să explicați ceva de noutate realizat de afacerea dvs.; problema aici este că este posibil să aveți probleme cu acceptarea de către editori. De asemenea, ați putea enumera compania dvs. ca exemplu într-o listă lungă de opțiuni posibile; de exemplu, aplicația dvs. de productivitate ar putea fi listată ca una dintre mai multe aplicații de productivitate dintr-o listă despre cum să faceți mai multă muncă în timpul zilei.
  • Referirea la date sau cercetări specifice. Acesta este unul dintre cele mai bune moduri de citare, deoarece nimeni nu poate contesta importanța acestuia. Când menționați un fapt, o statistică sau un punct de date specific, trebuie să acordați credit sursei originale prin conectarea la acesta. Dacă sursa respectivă este o pagină de pe site-ul dvs. web, veți profita de avantajele traficului care alege să urmeze acel link. Singura problemă aici este că nu toți cititorii își propun să urmărească numerele; s-ar putea să vă ia datele la valoarea nominală.
  • Împrumutarea unei cotații. De asemenea, puteți cita o pagină a site-ului dvs. web dacă împrumutați o ofertă specifică de pe acesta sau puteți face legătura cu pagina dvs. de pornire dacă citați pe cineva din afacerea dvs. special pentru piesa respectivă. Din nou, aceste tipuri de link-uri au o permanență și o relevanță puternice, deoarece trebuie incluse în scopuri de citare, dar s-ar putea să vedeți o rată mai mică a traficului de clicuri. Este un compromis cu care toți comercianții de trafic de recomandare trebuie să trăiască.
  • Referirea la o pagină cu mai multe informații. Una dintre metodele mele preferate personale este să fac legătura către o pagină cu intenția specifică de a o folosi pentru a oferi cititorilor mai multe informații sau elaborări cu privire la un punct cheie. De exemplu, să presupunem că scriu un articol despre cum să faci o casă să pară mai atractivă pentru potențialii cumpărători și unul dintre punctele mele este despre pictarea camerelor tale în culoarea potrivită. Aș putea apoi să îi încurajez pe cititori să citească propria mea postare de blog despre teoria culorilor, care ar explica detaliile punctului principal al articolului. Acest lucru oferă cititorilor informații valoroase, fără a aduce atingere subiectului de bază al piesei, astfel încât are o probabilitate redusă de a fi eliminat, dar, în același timp, îi încurajează să facă clic.
  • Descărcarea profilului sau a profilului autorului. Majoritatea editorilor din afara site-ului vă vor cere să scrieți un byline pentru profilul dvs. de autor sau să creați unul pentru dvs. Aceasta este, de obicei, șansa dvs. de a vă conecta la o pagină de pornire, o pagină de profil social media sau o anumită pagină internă a site-ului dvs. Este posibil să nu obțineți o creștere a traficului inițial atunci când linkul este postat pentru prima dată, dar atâta timp cât continuați să contribuiți în mod regulat, acest link va fi o sursă de rentabilitate constantă pentru dvs. Acest link este, de asemenea, descris în mod clar, astfel încât singurii vizitatori pe care îi primiți vor fi persoanele interesate în mod activ de marca dvs.
  • Recunoașterea unui parteneriat sau afiliere. De asemenea, puteți câștiga un link cu potențial de trafic de recomandare dacă sunteți recunoscut ca partener sau afiliat. De exemplu, dacă donați sau oferiți servicii voluntare unei organizații caritabile, aceasta vă poate mulțumi pe o pagină „sponsori” sau dacă ați creat o aplicație care gestionează securitatea companiei, ați putea fi inclus ca un fel de insignă de încredere. Aceste legături pot fi valoroase, dar în ceea ce privește traficul de recomandare, acestea sunt de obicei o prioritate secundară.

Articole despre publicații externe

După cum veți vedea în următoarele câteva subsecțiuni, există multe posibilități de a crea linkuri capabile să vă trimită trafic de recomandare, dar cea mai valoroasă este crearea de linkuri de citare în corpul unui articol pe care l-ați scris pentru un editor extern.

De ce este atât de puternic?

  • Coerență. Construirea de legături prin alte metode poate fi lovită sau ratată - este posibil să primiți un link eliminat de site-ul web de găzduire sau să suportați o penalizare dacă munca dvs. nu este relevantă. De asemenea, trebuie să fii mai oportunist în privința momentului în care să lovești. Publicarea cu autorități externe vă permite să creați un flux constant de conținut, obținând rezultate mult mai consistente.
  • Control contextual. Deoarece veți fi însărcinat cu scrierea conținutului din jurul linkului dvs. de recomandare, veți avea mai mult control contextual. Puteți utiliza subiectele pe care le alegeți pentru a vă direcționa publicul către cititori mai relevanți și pentru a crea text de introducere și ancorare care să vă ofere cea mai mare rată potențială de clicuri.
  • Scalabilitate. Cu postarea de oaspeți, vă puteți scala strategia în măsura în care doriți. Cu cât lucrezi mai mult pentru a-ți construi autoritatea, cu atât reputația ta va deveni mai mare și cu atât mai mulți editori la care vei avea acces.

Principalul dezavantaj al scrierii de articole pentru alți editori este că rezultatele dvs. se vor baza pe nivelul efortului depus; aceasta nu este o strategie rapidă și este una care necesită un efort intensiv și consecvent pentru cele mai bune randamente posibile.

Acestea fiind spuse, procesul este învățabil.

Stabilirea reputației dvs.

Primul dvs. obiectiv ar trebui să fie stabilirea unei reputații. Acest lucru vă va ajuta în două moduri importante.

În primul rând, veți avea nevoie de o reputație dacă veți fi acceptat de editori externi - și cu cât este mai mare, cu atât mai bine. Editorii vor să se asigure că acceptă numai conținut de la autori autorizați în mod verificabil, așa că va trebui să dovediți acest lucru prin consolidarea reputației la nivelul lor. Cu cât sunteți perceput mai bine, cu atât va fi mai ușor să obțineți un spațiu pentru invitați și cu atât mai mulți editori la nivel înalt veți putea accesa.

În al doilea rând, veți avea nevoie de undeva pentru a profita de beneficiile traficului dvs. de intrare. Traficul de recomandare este la fel de valoros ca acțiunile pe care le întreprinde atunci când au ajuns la destinație - așa că veți avea nevoie de o arhivă puternică de conținut pregătită pentru conversii, dacă doriți să aveți succes.

Veți avea nevoie de patru lucruri principale pentru a construi această reputație:

  • O nișă. Editorii caută experți - nu vor ca nimeni cu conexiune la internet să înceapă să scrie pentru ei. Și, deși este posibil să construiți expertiză într-un domeniu general (cum ar fi „marketingul”), este mai bine să alegeți o nișă specifică pentru dvs. să începeți și să vă extindeți de acolo (cum ar fi „marketingul motorului de căutare pentru întreprinderile mici”). Cu cât este mai specific, cu atât mai repede îți vei putea construi reputația - și cu atât te vei distinge mai mult de concurenții tăi. Faceți studiile de piață înainte de a lua o decizie și începeți să vă uitați la editorii potențiali din această nișă.
  • Un blog. Apoi, va trebui să aveți un blog pe loc. Acesta va fi primul loc pe care editorii dvs. potențiali îl privesc atunci când vă evaluează expertiza și vă determină abilitățile de scriere. De asemenea, vă va oferi spațiu pentru a crea conținut la care puteți conecta în cele din urmă. În consecință, veți dori să aveți câteva zeci de postări în arhiva dvs. înainte de a începe să încercați să apară. Dacă începeți de la zero, asigurați-vă că le actualizați înapoi, astfel încât blogul dvs. să pară mai vechi decât este de fapt.
  • Un brand personal. De asemenea, vă sfătuiesc să aveți un brand personal. Prea multe companii fac greșeala de a scrie bloguri și de a-și construi o reputație în jurul mărcii lor corporative, dar acest lucru este limitativ; mărcile personale sunt mai ușoare pentru dezvoltarea cititorilor și sunt mai de încredere atât de cititori, cât și de editori. Dacă sunteți nou în lumea brandului personal, nu vă îngrijorați; acesta este doar un mod prin care vă puteți promova personalitatea individuală ca autor, mai degrabă decât alinierea la un brand, în mod specific. De asemenea, este posibil să aveți mai multe mărci personale sub umbrela mărcii dvs. corporative, ceea ce este deosebit de avantajos pentru inițiativele la scară largă.
  • Canalele de socializare. În cele din urmă, veți dori să vă dezvoltați prezența pe rețelele de socializare, revendicând profiluri specifice pentru mărcile dvs. personale și sindicalizând în mod regulat cel mai bun conținut. Aici puteți începe să vă angajați cu adepții care ar putea fi interesați de munca dvs. și să vă integrați în comunitățile care vor citi în cele din urmă publicațiile dvs. Discutați cu adepții dvs. în mod regulat, dacă doriți ca aceștia să rămână interesați. Și, deși mai mulți adepți nu sunt neapărat mai buni, un număr mai mare de adepți poate părea mai impresionant pentru un editor care evaluează reputația dvs. actuală.

Obținerea primei tale caracteristici

Odată ce ai o reputație solidă și o bază de conținut pe loc, poți începe să lucrezi la următoarea etapă majoră: obținerea primului post de invitat. În anumite privințe, acesta este cel mai greu pas al procesului, deoarece nu veți avea mult de lucru extern de referit atunci când aplicați pentru concert.

Totuși, vă puteți maximiza șansele de succes cu atenție la următoarele:

  • Editorul. Nu trimiteți prin e-mail zeci de editori în speranța că unul dintre ei va mușca. În schimb, concentrați-vă atenția la o mână de editori care au cele mai mari șanse de a vă accepta publicarea. De obicei, asta înseamnă să alegeți un editor oarecum jos pe totem - ar trebui să aibă o reputație, dar nimic atât de semnificativ încât să nu aveți șanse de a fi acceptat. Dacă au o politică de depunere deschisă, chiar mai bine. În cele din urmă, asigurați-vă că editorul este cât mai aproape de nișa dvs.; dacă nu găsiți un editor cu nișa dvs. exact, găsiți unul cu subiect care este adiacent nișei.
  • Terenul. După ce ați decis un editor, este timpul să faceți o prezentare. Va trebui să căutați peste site pentru a găsi informații de contact pentru editor sau webmaster responsabil cu operațiunile. Dacă informațiile nu sunt disponibile publicului, luați în considerare utilizarea unor tactici de căutare online pentru a le găsi. Odată ce ai informațiile editorului, adresează-le personal și direct; clarificați că înțelegeți intențiile publicației și indicați dorința de a face parte din ea. Apoi, lansați două sau trei idei de conținut, care se încadrează în concordanță cu publicul țintă al publicației și conținutul tipic. Includeți câteva opțiuni de titlu pentru fiecare, precum și o descriere cu una sau două propoziții a ceea ce ar fi articolul. De asemenea, veți dori să includeți linkuri către blogul dvs. și profilurile sociale, ca un fel de CV.
  • Procesul editorial. Presupunând că pitch-ul dvs. este acceptat, veți începe procesul editorial. Acest proces va varia enorm de la editor la editor, dar există o mână de asemănări pe care aproape toți editorii le împărtășesc. Este posibil să vi se acorde un termen limită sau să aveți domnia gratuită pentru depunere. În orice caz, va trebui să revizuiți toate standardele editoriale sau liniile directoare pe care le au înainte de a începe schița. Când ați terminat, veți trimite editorul la prima schiță și, de obicei, vor reveni cu modificări și modificări sugerate - încercați să nu vă certați în acest moment. Este mai bine să-ți bagi piciorul în ușă, chiar dacă înseamnă să faci compromisuri semnificative. Dacă vă elimină linkul de recomandare, întrebați-vă de ce, dar continuați să forjați relația; veți avea mai multe oportunități pentru linkuri de recomandare în viitor.

Menținerea relațiilor

În acest moment, obiectivele dvs. sunt duble: să vă mențineți relația de lucru cu editorul original și să vă extindeți pe un nou teritoriu.

Este important să mențineți relații cu orice editor sau editor cu care ați avut o relație pozitivă în trecut. Aceasta este parțial pentru a rămâne în condiții bune, astfel încât să puteți garanta că linkurile dvs. de recomandare existente vor rămâne active și relevante. Este, de asemenea, astfel încât să puteți avea oportunitatea de a posta mai mult conținut în viitor, dacă vă decideți să faceți acest lucru. Dacă rămâneți în relații bune cu editorul și comunitatea în ansamblu, s-ar putea să câștigați șansa de a primi recomandări pentru alte oportunități cu alți editori.

Lucrul pe scară

În plus față de menținerea relațiilor dvs. existente, veți dori să începeți „lucrul pe scara” autorității domeniului. Editorii cu autorități superioare, cu volum mai mare de trafic și (de obicei) cititori mai atenți, vă vor câștiga mai mult trafic pentru fiecare link pe care îl creați. De asemenea, ele vor servi ca pietre de temelie mai valoroase în ceea ce privește următoarea dvs. oportunitate de publicare.

Fiecare editor nou pe care îl contactați ar trebui să prezinte o îmbunătățire în cel puțin unul dintre următoarele domenii:

  • Trafic. Unele site-uri își publică în mod deschis volumul de trafic, dar pentru alte site-uri va trebui să devii creativ. Cu cât fluxul de trafic al unui site este mai mare și mai consistent, cu atât mai multe traficuri de recomandări vor primi linkurile dvs.
  • Relevanţă. La începutul campaniei dvs. de trafic de recomandare, veți dori să vă concentrați asupra editorilor care au legătură cu nișa dvs. principală sau cel puțin cu editorii care fac apel la datele demografice vizate. Dar după ce stabiliți o autoritate mai mare, vă recomandăm să vă extindeți acoperirea către editori mai generali; s-ar putea să trebuiască să fii creativ atunci când lucrezi linkuri de nișă în conținut generalizat, dar rezultatele finale vor fi o reputație mai mare și un trafic mult mai mare.
  • Autoritate. De asemenea, veți dori să țineți cont de autoritatea de domeniu a unui site; în timp ce autoritatea și traficul sunt foarte corelate datorită clasamentelor de căutare, este posibil să descoperiți că unele site-uri cu autoritate înaltă au un volum mai mic de trafic. Acest lucru se datorează faptului că unele site-uri sunt mai preocupate de calitate, autoritate și stimă decât generarea de trafic. Folosiți aceste informații în avantajul dvs.; dacă obiectivul dvs. este traficul de recomandare, nu vă fie teamă să refuzați o oportunitate cu autoritate ridicată în favoarea unui editor cu mai mult trafic în ansamblu.

Procesul va fi lent la început, dar odată ce veți atinge un nivel înalt de autoritate și veți construi o reputație cu mii de adepți, veți avea acces practic la orice editor doriți.

Menținerea unei abordări consecvente

Pentru rezultate optime, este o idee bună să păstrați un proces consistent. Asta nu înseamnă publicarea acelorași tipuri de conținut către aceiași editori de mai multe ori (dimpotrivă, ideile noi de conținut sunt mult mai bune), ci înseamnă să rămânem consecvenți în următoarele domenii:

  • Obiective. Aveți nevoie de o viziune generală pentru campania dvs. De exemplu, vă străduiți să atingeți o anumită etapă importantă a volumului de trafic? Sau sunteți mai preocupat să obțineți trafic de conversie mare pe site-ul dvs.? Toate eforturile dvs. ar trebui să se concentreze pe atingerea acestui obiectiv, oricum se manifestă.
  • Menținerea relației. Luați în considerare configurarea unui calendar editorial, astfel încât să puteți continua să trimiteți trimiteri la majoritatea (dacă nu chiar la toți) editorii vechi cu care ați lucrat în trecut. Menținerea acestora într-o rotație regulată, chiar dacă este o singură postare pe lună, vă poate ajuta să mențineți fluxurile de trafic proaspete și relațiile dvs. active.
  • Progresie. De asemenea, ar trebui să acordați prioritate coerenței în progresul dvs. în lanțul editorilor autorizați. Nu rămâneți prea mulțumit de gama dvs. actuală de editori pentru prea mult timp; avansarea către un teritoriu nou, cu editori cu autoritate superioară și acces la trafic mai mare, este singura modalitate de a ajunge la noi segmente de public și de a vă menține creșterea. La fel ca în majoritatea strategiilor de marketing de intrare, cu cât investiți mai mult și cu cât urmăriți mai mult această strategie, cu atât va fi mai mare rentabilitatea.

Aceste trei zone de coerență vă vor asigura că veți continua să primiți un flux constant de trafic de intrare, cu suficient impuls pentru a susține orice tip de creștere urmăriți.

Coerența este, de asemenea, importantă, deoarece vă permite să vă evaluați mai eficient progresul; când aveți o istorie lungă de modele de trafic documentate și așteptări solide pentru rezultatele muncii dvs., puteți afla când un anumit editor nu funcționează, când un articol îi depășește semnificativ pe ceilalți sau când eforturile dvs. generează cumulativ o sau rentabilitate mai mică. Voi analiza mai mult ROI-ul campaniei dvs. în secțiunea finală a acestui articol, dar pentru a profita din plin de avantajele acestei analize, va trebui să fiți consecvenți în abordarea dvs.

Externalizarea muncii tale

Veți întâlni câteva probleme cheie în timp ce încercați aceste eforturi:

  • Ritm. Generarea traficului de recomandare nu vă va aduce un profit imediat; primii dvs. editori nu vă vor oferi prea mult trafic și vor dura luni de zile pentru a vă construi reputația suficient pentru a vedea ceva substanțial. În consecință, puteți deveni frustrat de ritmul de dezvoltare.
  • Investiție în timp. As you start adding more publishers, you'll find that maintaining relationships with all of them can be ridiculously time-intensive. You'll need to generate dozens of articles per months, and at higher levels of development, per week. Maintaining a level of quality and thought leadership in those conditions can be a challenge for even the most effective, experienced writers.
  • Trial and error. If this is your first time attempting the strategy, you'll face a steep learning curve. You'll struggle to come up with topic ideas consistently, you might experience difficulty finding relevant publishers, and you'll certainly face significant rejection from editors. This trial-and-error process can significantly interfere with your return on investment (ROI), and frustrate you to the point where you don't want to continue—even if better results are just a few tweaks away.

The solution to all these problems is outsourcing your referral traffic strategy. Some content marketing firms, like SEO.co, specialize in creating off-site content for the purposes of link building.

Because they already have an extended network of publishing profiles, connections to editors, and a fleet of talented writers, they can place content and generate referral traffic far more efficiently than any newcomer. Even high-budget plans should cost you far less than the equivalent time required to build a campaign on your own.

Q&A Sites and Forums

Another option for building links capable of generating referral traffic is to place links on Q&A sites (like Quora) and special forums (related to your industry).

The overall goal here is to use a personal branding profile to answer other users' questions, including a link to back up your statements or elaborate on a specific point.

There are three main steps to take:

  • Establish yourself within the community. First, work on establishing yourself within the community. Create and flesh out a profile for your personal brand, and start engaging with posts and other individuals. Avoid building links right away; it's better if you have a few answers, comments, and interactions under your belt before you start trying to self-promote. Over time, you'll establish your expertise within your target niche.
  • Start slow, and avoid excessive promotion. Be careful how you include your first few referral links. If it looks like you're answering questions for the sole purpose of generating referral traffic, people aren't going to value your response, and you might get your link removed—or your account banned entirely. You can make your links stronger and more relevant by including links to other resources, by ensuring your link is genuinely valuable to the thread, and by including a diversity of links across your responses (and sometimes, not including a link at all).
  • Create synergy with your other strategies. Posting links on these channels allows you to build synergy with your other strategies; by building a reputation for yourself on Quora and forums specific to your niche, you'll be able to attract more social media followers—giving you two more good reasons a publisher would want to accept your work. As you gain more upvotes and notoriety, make sure you reference your profile when pitching to new editors.

Because many threads and questions will only get limited exposure, there isn't as much room for growth in this method of referral traffic generation. However, it's a great way to build a foundation for your strategy.

Blog Comments

In a similar approach, you can use your personal brand to leave blog comments on other authors' blog posts, with links pointing back to your site. This can be a risky strategy, since blog comments are typically heavily monitored for spam and self-promotion; accordingly, these links will need to be highly relevant if they're going to survive.

Make sure you choose blogs with heavy traffic and active comment sections, and link your social media profiles if you can. If you're active enough on a blog related to your industry, you can build your visibility and reputation, and hopefully make it easier to get your content featured on that channel in the future.

Affiliate Links and Paid Promotion

Google's link policy forbids you from paying for links for the purposes of boosting your reputation and search rankings, but there's a significant exception: affiliate links. Affiliate links are paid promotional links, which typically compensate the link's host for any meaningful traffic they send the affiliate's way.

Because Google considers this a form of advertising, rather than rank manipulation, it's an acceptable form of promotion—so long as you use the nofollow tag and don't attempt to disguise the fact that it's a paid link. But because it's a link, it operates in a gray area between paid traffic and referral traffic.

Paid links aren't nearly as inexpensive or efficient as other link building strategies, but if you're struggling to generate early momentum for your campaign, this can be a way to kick-start your inbound traffic—and maybe start building a relationship with another publisher.

Measurement and Analysis

How can you tell if your efforts are working? You'll feel good when you get your first few articles published, but how are you going to gauge whether you're getting enough traffic to justify your efforts? In other words, are you seeing a higher rate of return than your rate of investment?

The only way to know for sure is to commit to regular sessions of measurement and analysis. By using tools like Google Analytics, you can delve into the exact makeup of your referral traffic, and monitor how it develops over time.

ROI

Ultimately, the best measurement you have for the success of your campaign is your return on investment (ROI), which will tell you how much value you're getting compared to what you're investing into the campaign.

This is a simple formula, but a complex metric to track.

Let's start with the “investment” side of the equation. You'll start by tallying up all the costs you've expended for a given period—let's say a month. Include any money you've spent on outsourcing, as well as a cash equivalent of whatever time you've spent on creating content and placing links. Time tracking software like Toggl can help you keep track of your time expenditure if you're confused on how much time you're spending.

Let's say you've come to a total of $2,000 for the month.

The “return” side of the equation is a little more complicated to track. You'll need to know two things:

  • The average value of a visitor.
  • The number of referral visitors you receive.

To calculate the average value of a visitor, first calculate the value of a conversion. If you sell a product, you can get to this figure by finding the average value of an order. If you collect form submissions as leads, you'll need to calculate the lifetime value of a customer and multiply that by your average close rate. You'll need to rely on internal tracking methods to figure out these metrics.

Once you know the value of a conversion, things get much easier. By setting up Goals in Google Analytics, you can track the number of conversions you get in a given month (or any other time period you choose), as well as a percentage-based conversion rate.

conversations in google analytics

Goals Google Analytics

(Sursa imaginii: Google)

If you need help setting up Goals, Google has an excellent guide on the subject.

Once you know your conversion rate and the average value of a conversion, you can multiply them together to get the average value of a visitor. For example, if your average conversion value is $50, and your conversion rate is 5 percent, your average visitor value will be $2.50—and that's the first metric you need to know.

Next, you need to know the number of referral visitors you receive. You can access these data by heading to the Acquisition submenu, then the All Traffic submenu, and then clicking on Referrals.

Referrals in Google Analytics

Once there, you'll be able to view all your referrals for given period. Use the upper-right parameters to select a specific date range, and for now, pay attention to the total number of referral visitors for the month.

Referrals Traffic in Google Analytics

Now let's say you've gotten 1,000 referral visitors for the month.

Here's what we know:

  • You've spent $2,000.
  • You've gotten 1,000 referral visitors.
  • Each referral visitor is worth an average of $2.50.

Multiply the average value of a referral visitor by the number of referral visitors to get your total return—$2,500—then compare that figure to your investment–$2,000. In this case, you had an ROI of $500, which means you're making more money than you're spending.

Do note that since referral traffic is a strategy that takes a long time to develop, your ROI for the first month or two will likely be low, or even negative. Only after a few months of consistent effort will you see your ROI start to grow.

That said, if you're doing everything correctly, you should see your ROI growing consistently, reaching significant positive territory at the peak of your campaign. If your ROI stagnates or never becomes positive, it's a sign there's something wrong, and you'll need to make an adjustment.

Source Quality

Your overall ROI is an important snapshot to evaluate how your campaign is going overall, but if you want to make intelligent changes to your campaign, you'll need to dig a bit deeper. To start, you can look at the quality of each of your sources, based on the following criteria:

  • Visitors per referring link (or per article). In the Referral traffic section I mentioned in the previous subsection, you can find a list of all the traffic you've gotten from each of your referring sources. This should sort your sources in terms of most to least traffic by default; accordingly, your most valuable sources will be listed at the top. Look at how many links you've built or how many articles you've posted, and divide your traffic by that figure—this will tell you how much traffic you stand to gain from each new article or link, which should allow you to gauge the relative worth of each source.

traffic sources

  • Article popularity and traffic potential. It's also a good idea to check the publishing site directly for metrics related to your work; most publishers will make statistics like pageviews and time spent on page available to their guest authors. The more popular your articles are on a publishing site, the more valuable that site likely is for your brand. You may also want to look at the traffic potential of a given site by looking at some of their top overall articles. If there's a major discrepancy between the top articles on the referring site and your articles, it's a sign your content isn't as relevant or appropriate for the site as it could be. Keep this in mind when evaluating the worth of each source.
  • Number of opportunities and ease of publishing. It's also worth considering the degree of effort you must put into publishing on a given site; if the editors are picky and it takes you three times as long to write the articles you publish, it might not be worth the extra effort if it only results in a marginal increase in referral traffic. Conversely, a site that makes it easy to publish may be worth the minimal investment even if it only yields a small amount of traffic.
  • Audience quality. Quantity doesn't always mean quality, even in the world of referral traffic. Make sure you also evaluate the qualitative aspects of the traffic you get from each referral source. There are several things you can look at here, including user behavior (which I'll dig into in the next subsection), but for now, take a look at the Behavior and Conversion metrics you'll see on the Referrals page of Analytics. If a source has a particularly low bounce rate, a high session duration, and a high number of pages per session, it's a sign that this referral source is especially valuable to you. The same goes for if a source's traffic has a higher conversion rate than another's. Keep this in mind when comparing sources.

audience quality

  • Autoritatea domeniului. În cele din urmă, luați în considerare verificarea autorității domeniului pentru fiecare sursă de recomandare; acest lucru vă poate spune câtă valoare SEO secundară puteți obține de la linkurile dvs. și vă poate oferi o indicație a puterii relative a fiecărui editor. Open Site Explorer al lui Moz este un instrument excelent pentru calcularea acestei valori - trebuie doar să introduceți adresa URL și să vizualizați Autoritatea din stânga.

moz open site explorer

(Sursa imaginii: Moz)

Dacă utilizați calculul ROI de mai sus în timp ce filtrați traficul pe baza surselor individuale, puteți calcula în mod vag ROI-ul surselor dvs. individuale. Acestea sunt mai multe informații decât vor avea nevoie majoritatea campaniilor din stadiul incipient, dar poate fi un instrument valoros dacă sunteți pe gard despre valoarea unui anumit referent.

Dacă o sursă pare să aibă un ROI sau o valoare generală problematică, nu vă fie teamă să o eliminați din gama dvs. obișnuită - mai ales dacă aveți multe alte surse care să facă diferența. Și dacă o sursă pare deosebit de valoroasă, vedeți dacă puteți crește cantitatea de postări acolo.

Comportamentul utilizatorului

Să analizăm mai profund comportamentul utilizatorilor, deoarece vă poate spune despre structura traficului unei surse de recomandare, precum și despre cât de eficient este site-ul dvs. în gestionarea traficului de recomandare primit. Aceasta este mai mult o evaluare calitativă decât una cantitativă, deci nu vă așteptați la concluzii absolute. În schimb, folosește-l pentru:

  • Rupeți legăturile între surse cu valoare similară. Dacă două surse de recomandare par similare, evaluați comportamentul utilizatorului pentru a determina care este „mai bună” pentru marca dvs.
  • Aflați cum se raportează subiectele la comportamentul la fața locului. Acordați atenție comportamentului utilizatorului asociat traficului de recomandări din diferite articole și linkuri. Puteți utiliza aceste informații pentru a selecta subiecte de conținut mai puternice și pentru a arheta arhetipuri în viitor.
  • Reglați aspectul site-ului. Optimizarea pentru comportamentul și conversiile utilizatorilor este un subiect care justifică propriul său ghid, dar este important să recunoaștem; chiar dacă primiți o mulțime de trafic de recomandare, dacă site-ul dvs. nu este optimizat pentru conversii, este posibil să vedeți în continuare un ROI scăzut. Examinarea comportamentului utilizatorului vă poate da seama de punctele slabe și vă poate orienta în direcția optimizărilor utile.

Fila Comportament din Google Analytics vă va oferi acces la tone de valori, inclusiv afișări de pagină, timp petrecut pe pagină, rate de respingere, rate de ieșire și modul în care utilizatorii navighează pe site-ul dvs.

Behavior tab in Google Analytics

În partea de sus, veți avea posibilitatea de a filtra traficul în funcție de sursa de recomandare, adăugând diferite „Segmente”.

Segments

Analiză cuprinzătoare

Merită, de asemenea, să măsurați alte beneficii pe care le obțineți din strategia dvs. de trafic de recomandare care nu sunt în mod specific trafic de recomandare. De exemplu, eforturile dvs. de construire a linkurilor vă vor spori probabil autoritatea domeniului și clasamentele de căutare și, prin urmare, vă vor îmbunătăți și cifrele de trafic organic. A fi mai activ cu editorii, blogurile și forumurile offsite va avea, de asemenea, un impact măsurabil asupra gradului de cunoaștere a mărcii, care este dificil de calculat, dar este semnificativ.

Dacă urmăriți alte strategii de marketing, dați-le o analiză comparativă; s-ar putea să fiți nevoit să vă ajustați bugetul către sau departe de traficul de recomandare odată ce aflați cum se compară rentabilitatea investiției și eficacitatea generală cu cele ale celorlalte tactici din timoneria dvs.

Concluzie

Traficul de recomandare are suficientă putere și potențial pentru a servi ca strategie independentă pentru a vă susține marca, dar, deoarece are atât de multe legături cu alte strategii de marketing valoroase, este cel mai bine folosit ca un alt fir de generare a traficului într-o campanie cuprinzătoare. Este posibil să vă dureze câteva luni până la câțiva ani pentru a dobândi experiența și a construi autoritatea necesară pentru a profita de potențialul maxim al unei strategii centrate pe trafic de recomandare, dar merită efortul.

Alternativ, puteți solicita ajutorul unei firme de marketing de conținut specializată în generarea de trafic de recomandare pentru clienții săi, în special prin crearea de linkuri și servicii de conținut de calitate și scriere de bloguri. La SEO.co, tocmai aceasta este specialitatea noastră. Contactați-ne astăzi pentru a afla mai multe despre modul în care putem amplifica traficul de recomandări către site-ul dvs. - cu unele dintre cele mai bune conținuturi din industrie.