Diversitate, echitate și incluziune: călătoria unei echipe de conținut | Episodul 57

Publicat: 2020-11-10

Moartea lui George Floyd și Breonna Taylor a stârnit o concentrare fără precedent asupra mișcărilor Black Lives Matter. Diversitatea, echitatea și incluziunea transcend acest moment și, pentru a face progrese semnificative, concentrarea noastră trebuie să fie permanentă.

Pe măsură ce companiile sunt provocate să-și dea seama cum să se îmbunătățească pe plan intern, unele companii își duc angajamentul față de DEI un pas mai departe, împărtășind planurile lor de acțiune în plan extern pentru a-și provoca pe ei înșiși, clienții și concurenții să-și dezvolte.

Menționat în episod

  • Blocuri de povești
  • Campania Re:Stock a Storyblocks urmărește să stimuleze conținutul de stoc divers
  • Urmărește Sydney pe Twitter și LinkedIn
  • Urmărește-l pe Haley pe Twitter și LinkedIn

Ascultă episodul de mai sus sau verifică-l în aplicația ta de podcast preferată.


Recomandări cheie

7:52 - Inițiativele de diversitate, echitate și incluziune trebuie să provină dintr-un loc autentic.

„Sunt un director relativ nou de marketing al mărcii și încerc să ghidez acest brand prin acest moment în timp, pandemie, mișcarea Black Lives Matter. Deci, este ce poziție va lua brandul nostru? Cum sunt vom face asta într-un mod care să rămână fidel cu noi înșine?

„Acesta a fost un proiect foarte autentic pe care l-am identificat cu mult înainte ca lumea să ne spună... Sunt o femeie de culoare, sau poate nu atât de evident sub formă de podcast, dar sunt o femeie de culoare și echipa mea este foarte diversă.

„Așadar, am simțit că, în mod evident, echipa nu este fața acestei campanii, dar prin toate aceste puncte de vedere și voci diferite, vom fi capabili să lăsăm acea autenticitate în acest proiect să strălucească în modul în care ne abordăm. asta, în felul în care vorbim despre asta, în garanția de marketing pe care o producem.”

10:42 - Ai o voce în cadrul organizației. Foloseste-l.

„Cred că acesta este cel mai important lucru pentru orice marketer de marketing de conținut, indiferent de poziția în care te afli, este să știi că ai putere și să folosești acea voce, indiferent unde te afli în organizație, pentru a fi un avocat al schimbării acolo unde vezi ca e nevoie.

„Cred că trebuie să fii conștient de tine însuți, trebuie să recunoști că toți avem de lucru, inclusiv pe noi înșine, tu și dacă conduci din asta, dacă conduci din, „Toți avem de lucru. Am treaba. De asemenea, vreau să văd compania mea făcând treaba la fel de bine ca mine”, cred că nu poți greși cu adevărat.

„…Cred că, dacă mai ești o singură voce care pledează pentru schimbare, vei începe să vezi această schimbare în compania ta și vei fi încrezător în asta și nu te descuraja de progresul lent. Recunoașteți câștigurile.”

14:52 - Ia-ți publicul într-o călătorie cu tine.

„Unul dintre lucrurile pe care le-am dezbătut a fost în ce moment vorbești despre munca pe care o faci? Pentru că munca nu se termină niciodată. Deci, cât de departe trebuie să fii față de progresul tău pentru a vorbi despre asta. , să fii un lider de gândire?

"Cred că este foarte important să vorbim devreme și să recunoaștem unde te afli acum. Asta încercăm să facem cu conținutul nostru, dar și pe plan intern cu angajații noștri. Suntem spre începutul acestei călătorii, dar noi" Vom fi deschis cu privire la acest lucru și transparent. Cred că oamenilor le place să fie în acea călătorie de îmbunătățire cu tine."

23:06 - Nu trebuie să fii un pește mare pentru a avea un impact mare.

„Sperăm că tocmai am mutat ștacheta în industria noastră. Lipsa diversității în media stocurilor este o problemă la nivelul întregii industrie. Sincer, Storyblocks nu este un jucător important. Nu suntem Shutterstock. Suntem un perturbator. în acest spațiu.Deci, dacă putem face asta, dacă îl putem ataca în acest fel, atunci nu există niciun motiv pentru care marii jucători să nu poată.

Sper că acesta este impactul pe termen lung, că acum este necesar să aveți în bibliotecă medii de stoc reprezentative autentice, altfel nu veți putea concura.”


Transcriere completă

Haley: (01:18)
Bun venit la podcastul Animale. Sunt Haley Bryant, COO al Animalelor. Mi se alătură prietena mea bună, Sydney Carlton, director de brand la Storyblocks, care este un mentor și o mamă relativ nouă. Cum merge, Sydney?

Sydney: (01:33)
Merge destul de bine. Cum iti merge treaba?

Haley: (01:36)
Nu mă pot plânge. Tu stii? Suntem aici, ne descurcăm tot anul. Este mai mult decât mulți oameni sunt suficient de norocoși să aibă, așa că mă simt foarte norocos. Dar, înainte de a ne aprofunda, reamintește-mi, care a fost drumul tău spre marketingul mărcii? Ai început în SEO și conținut, nu?

Sydney: (01:53)
Da, exact. Într-adevăr, începutul drumului meu a început cu blogul meu, un blog de brunch cu un prieten. De acolo, m-am învățat singur SEO. Evident, blogul a fost o intrare în marketingul de conținut și a reușit să obțină un loc de muncă la o agenție specializată în SEO tehnic și dezvoltare web și a crescut de acolo. Am intrat în SEO la Storyblocks, unde mă aflu acum, gestionând asta, iar apoi, an de an, a luat ceva mai mult, apoi m-am ocupat de marketing de conținut, acum mă ocup de marketing de brand. A fost o călătorie interesantă pe care nu am anticipat-o.

Haley: (02:40)
A fost cu adevărat minunat să urmărești din margine cum ai crescut în ultimii ani și cum creșterea ta a reflectat creșterea companiei tale. De cât timp ești la Storyblocks acum?

Sydney: (02:51)
Sunt cu Storyblocks de vreo trei ani și jumătate acum.

Haley: (02:56)
Asta-i grozav. Ați menționat că vă asumați mai multe responsabilități pe parcursul acelui curs de trei ani. Au fost acele lucruri pe care ai cerut să le faci, ți s-a cerut să faci undeva la mijloc?

Sydney: (03:08)
Da. Adică, a fost o oportunitate foarte bună. Cu SEO, după cum știm, o mare parte este legată de calitatea conținutului pe care îl produceți. Atunci mi-am spus: „Ei bine, pot să conduc blogul? Pot fi responsabil de asta?” Apoi a fost de genul: „Ei bine, evident că există și alte tipuri de conținut în afară de forma scrisă și suntem o companie foarte interesantă de videoclipuri, așa că vreau să mă uit la marketingul de conținut în ansamblu și să echilibrez rezultatele pe care le avem pe platforme. Deci , pot să accept asta?" Din fericire, sunt cu o companie care spune: „Sigur. Dacă crezi că poți face diferența aici, atunci fii oaspetele nostru”. Din fericire, sunt într-o companie care este plină de da la tot ceea ce am cerut. Pe măsură ce cer mai multă responsabilitate, totul se întoarce la această idee de a obține o creștere organică. Deci, totul este conectat pentru mine.

Haley: (04:03)
Asta-i grozav. Ne concentrăm foarte mult pe creșterea organică prin conținut de calitate la Animals. Simt că există o aliniere foarte grozavă aici. Mă face și mai entuziasmat să vorbesc cu tine astăzi. Unul dintre marile motive pentru conversația noastră de astăzi este campania Re:stock pe care tocmai ați lansat-o. Acesta a fost unul dintre acele lucruri pe care le-ai cam susținut, o idee cu care ai ajutat să vină? A venit de sus în jos? Care a fost începutul acestei idei?

Sydney: (04:29)
Da, cam de la începutul mandatului meu la companie, cum ar fi acum doi ani și jumătate, am spus: „Avem nevoie de conținut mai divers”. Adică, cred că toată lumea știa asta. Era cam de genul: „Da, știm. Clienții solicită asta”. Dar a fost ca, nu, ca și cum am fi o companie bazată pe comunitate și a fost ca și cum am lucra cu regizori și am crea propriile noastre acțiuni și ne-am întoarce la rădăcinile noastre? Pentru că pe asta ne-am fondat, am fost fondați de un realizator independent de film care încerca să facă ceva și credea că costul stocului este ridicol, așa că a început să-și facă al său. Deci, e ca și cum să facem asta. A fost nevoie de aproximativ un an de discuții până a început să devină cu adevărat „Nu, putem face asta. Hai să o facem”.

Haley: (05:24)
Asta-i grozav. Atât de tare să văd cum totul se adună. Mai ales în acest moment, se simte atât de important. Tocmai citind comunicatele de presă despre asta am fost atât de entuziasmat. Sunt recunoscător că ți-ai făcut timp pentru a discuta cu noi despre asta astăzi. Se pare că răspunsul a fost cu adevărat fantastic până acum. Din perspectiva dvs. și a Storyblocks, de ce este importantă diversitatea, echitatea și incluziunea și de ce anume în fotografiile de stoc?

Sydney: (05:52)
Da. Adică, din perspectiva Storyblocks, suntem cu totul despre povestirea și ne dorim ca fiecare poveste să aibă șansa de a fi spusă la cele mai depline, mai puternice și mai eficiente capacități. Deci, este de fapt să facem munca pentru a ne asigura că atunci când spunem toate poveștile, ne referim la toate poveștile. Deci, într-adevăr, cred că se întâmplă o mișcare interesantă chiar acum, evident, care vorbește despre puterea povestirii și puterea de a spune poveștile tuturor. Vedem colecția Representation Matters în Netflix și vedem aceste practici în întreaga industrie. Suntem cam la începutul acelui proces, la începutul producției, la începutul capacității de a spune o poveste. Cred că pentru noi, vrem să ne asigurăm că fiecare poveste are acces la aceleași instrumente și capacitatea de a-și spune poveștile ca orice altă poveste. Asta înseamnă cu adevărat pentru noi. Este o chestiune de practic.

Haley: (07:04)
Da. Oh Doamne. Mi s-a făcut pielea de găină când vorbeai despre asta. Este uimitor și este atât de grozav să vezi alinierea cu viziunea originală a fondatorilor tăi și cum aceasta a rămas la baza valorilor tale de-a lungul timpului și cum folosești asta în această mișcare pentru a acționa și a face o schimbare. Ceva pe care simt că am văzut de la o mulțime de mărci în acest timp este o ezitare în a spune orice, fie în sprijinul Black Lives Matter, fie în conștientizarea „noului normal”, de teamă să nu par surd sau pur și simplu să nu spun ceea ce trebuie. . Cum ați navigat lansând Re:stock ca o campanie atât de necesară, fără să vă faceți griji că ați părea că sunteți pur și simplu pe coada acestui moment din istorie?

Sydney: (07:52)
Da, asta a fost de fapt o mică frică a mea. Sunt un director relativ nou de marketing de brand și încerc să ghidez acest brand prin acest moment de timp, pandemie, mișcarea Black Lives Matter. Deci, ce poziție va lua marca noastră? Cum vom face asta într-un mod care să rămână fidel cu noi înșine? Un lucru despre campania Re:stock în care trebuia să fiu încrezător este că știam că avem câteva lucruri pentru noi. În primul rând, am început acest proiect înainte ca mișcarea Black Lives Matter să ajungă cu adevărat la punctul culminant la care se află acum. Realizatorii de film știau că deja am vorbit cu realizatorii de film. Ei știau că acesta era un proiect foarte autentic pe care l-am identificat cu mult înainte ca lumea să ne spună, să-l strige așa cum este acum. Deci, eram încrezători în asta.

Sydney: (08:53)
Apoi, al doilea lucru în care am încredere este că aveam o echipă foarte diversă în spatele nostru. Evident, sunt o femeie de culoare, sau poate nu atât de evident sub formă de podcast, dar sunt o femeie de culoare și echipa mea este foarte diversă. Așadar, am simțit că, evident, echipa nu este fața acestei campanii, dar prin toate aceste puncte de vedere și voci diferite, vom fi capabili să lăsăm acea autenticitate a acestui proiect să strălucească în modul în care îl abordăm. , în felul în care vorbim despre asta, în colateralul de marketing pe care îl producem. Acesta nu este o mângâie pe noi înșine, este un îndemn la acțiune, o promisiune de a face mai bine, o promisiune de a asculta. Deci, cred că luarea acestei perspective este ceea ce a făcut acest lucru diferit.

Haley: (09:43)
Da. Wow. Asta e uimitor. Este foarte tare să vedem cât de autentic provine acest loc și cred că acesta este lucrul cu care trebuie să rămânem cu adevărat prezenți, nu este să folosim un termen de marketing de conținut, dar acesta este veșnic verde. Acesta este ceva care va fi întotdeauna important, mai ales că oamenii continuă să-și alinieze din ce în ce mai mult bugetul cu valorile lor, nu? Valorile companiei lor, chiar și propriile valori. Este foarte important să faci un astfel de stand. Mulțumiri. Mulțumesc că ai împărtășit asta. Am trimis în această vară reelaborarea valorilor noastre și crearea unei foi de parcurs pentru companie pentru a pune misiunea noastră DEI în prim-plan. Îmi dau seama că suntem foarte norocoși, nu? Suntem o companie condusă de femei, am voie cu voce neagră. Vreo sfat pentru alte companii sau agenți de marketing de conținut care se confruntă cu cum să-și pună puterea pentru a crea experiențe mai incluzive pentru clienți și mărci?

Sydney: (10:42)
Da. E amuzant, suntem într-un punct similar în compania noastră. Ne uităm la valorile noastre cu ochi proaspeți și ne uităm la încorporarea DEI în asta și să facem din aceasta o prioritate reală în anul următor. Este ceva pe care și angajații noștri ne împing să facem. Cred că acesta este cel mai important lucru pentru orice marketer de marketing de conținut, indiferent de poziția în care te afli, este să știi că ai putere și să folosești acea voce, indiferent de locul în care te afli în organizație, pentru a fi un avocat al schimbării acolo unde te afli. vezi ca e nevoie. Cred că trebuie să fii conștient de tine însuți, trebuie să recunoști că toți avem de făcut, inclusiv pe noi înșine, tu și dacă conduci de la asta, dacă conduci de la „Toți avem de lucru. Am de lucru. De asemenea, vreau să văd compania mea făcând treaba la fel de bine ca mine”, cred că nu poți greși cu adevărat.

Sydney: (11:48)
Cu toții avem provocări diferite. Evident, nu suntem în toate aceste companii super-avansate cu DEI, care sunt exact de genul „Oh, suntem atât de fericiți că ai adus în discuție asta. Să schimbăm lucrurile imediat”. Dar cred că dacă mai sunteți o voce care pledează pentru schimbare, veți începe să vedeți această schimbare în compania dvs. și veți fi încrezător în asta și nu vă descurajați de progresul lent. Recunoașteți victoriile.

Haley: (12:21)
Da da da. Progres continuu. Dreapta? Schimbare continuă.

Sydney: (12:26)
Acesta este scopul. Sincer, aș merge mai departe și aș spune, știi ce? În cele din urmă, dacă compania nu se mișcă în ritmul cu care vă simțiți confortabil, atunci s-ar putea să doriți să căutați o companie care apreciază DEI și care se mișcă într-un ritm care vă place. În cele din urmă, nu orice companie este potrivită pentru toată lumea. Cred că și asta este o realitate.

Haley: (12:49)
Oh, în totalitate. Intru totul. Simt că există o asemenea presiune, o presiune pozitivă, nu? Este o funcție de forțare acum. Pentru ca noi să putem face ceva pozitiv în exterior, trebuie să avem cu adevărat SHIT-ul nostru împreună în interior. Nu poți predica ceea ce nu te urmezi. Așadar, este grozav să auzi cum, pe măsură ce Storyblocks a crescut, acum te asiguri că exteriorul tău reflectă percepțiile tale față de a începe mai întâi din exterior, nu? Cu această campanie. Ați menționat cât de diversă este echipa dvs., se pare că ați lucrat mult la companie doar vorbind cu oamenii la băuturi, și cetera, auzind despre diferitele grupuri de resurse ale angajaților și despre platforma căreia i se pare că i se oferă toți oamenii din companie este cu adevărat interesant. Când am văzut acest comunicat de presă, mi-am spus: „Oh, asta are atât de mult sens”, pentru că așa percep deja interiorul Storyblocks cunoscându-te și munca care se pare că s-a desfășurat.

Haley: (13:49)
Dar mă simt ca doar momentul inițial al acestei mișcări Black Lives Matter, în urma lui George Floyd, Breonna Taylor, vieți pierdute, văzând atât de mult concentrat pe ascultare, luând în interior mai întâi, simt că acum oamenii vor procesa și ei. sunt într-un loc în care poate transcende din interior în ceea ce privește un singur corp, singurul membru al echipei, în interiorul unei întregi companii. Are ondulații, nu? În anii următori, odată ce înțelegerea este suficient de puternică. Tocmai vorbeam, tocmai am vorbit cu avocatul nostru ieri, cineva ne-a împărtășit acest scriitor de incluziune despre angajamentul de a ne îmbunătăți practicile de angajare și recrutare. Unul dintre lucrurile despre care am vorbit este că, cred că scopul este ca noi să fim atât de buni la asta, la DEI, încât apoi să putem împărtăși cu alți oameni, iar acesta este succesul.

Sydney: (14:47)
Da.

Haley: (14:48)
Acest lucru este foarte inspirator și când mă gândesc la asta.

Sydney: (14:52)
Da. Mulțumiri. Acesta a fost unul dintre lucrurile pe care le-am dezbătut, a fost în ce moment vorbiți despre munca pe care o faceți? Pentru că munca nu se termină niciodată. Deci, cât de departe trebuie să fii față de progresul tău pentru a vorbi despre asta, pentru a fi un lider de gândire? Cred că este foarte important să vorbești devreme și să recunoști unde te afli acum. Asta încercăm să facem cu conținutul nostru, dar și pe plan intern cu angajații noștri. Ne apropiem de începutul acestei călătorii, dar vom fi deschiși și transparenți. Cred că oamenilor le place să fie în acea călătorie de îmbunătățire alături de tine.

Haley: (15:36)
Total, total. Ai vorbit despre cum ai pus asta acolo, astfel încât să ai un fel de responsabilitate. Setați valori foarte clare și, de asemenea, valori foarte agresive. Cum plănuiți să vă atingeți obiectivul de a vă dubla și apoi să vă dublați reprezentarea persoanelor LGBTQI+ și BIPOC în conținutul dvs.?

Sydney: (16:02)
Da. Adică, obiectivele sunt atât de agresive încât va trebui să fim creativi. Cred că exact asta ne-am proiectat obiectivele pentru a ne face să facem. Pe lângă campania Re:stock, care aduce mai mulți realizatori de film subreprezentați în conducta de colaboratori media de stoc, primim și lucrurile care sunt deja realizate. Așadar, s-a lucrat, în special în ceea ce privește imaginile, arena fotografiilor de stoc și crearea de imagini de stoc inclusive. Lucrăm să obținem asta în biblioteca noastră. Vrem să dobândim asta. Vrem să lucrăm cu oamenii care lucrează deja, dar știm, de asemenea, că asta nu este suficient și, prin urmare, trebuie să aducem mai mulți oameni în muncă. Deci, vom merge să facem asta și îi vom plăti echitabil și le vom aprecia munca așa cum ar trebui să fie evaluată, ceea ce este sincer la o primă pentru că este solicitat, așa că ar trebui să fie tratate ca atare. O să ne strângem, arătând sus și jos și în locuri noi pentru acest conținut. Cred că doar așa putem face asta.

Haley: (17:15)
Da da. Da. Asta e uimitor. E tare să te aud recunoscând, da, este un obiectiv greu și am făcut asta intenționat, nu?

Sydney: (17:22)
Dreapta.

Haley: (17:23)
Una dintre cărțile la care facem referire mult pe plan intern este Jim Collins, Good to Great. El vorbește în acea carte despre ideea obiectivului mare, păros, îndrăzneț. Am auzit lucruri foarte contradictorii despre asta din perspectiva managementului. De exemplu, dacă ajungi prea mare, oamenii se pot descuraja. Dreapta? Dar cred că ce e tare la asta este că ești... din nou, este o funcție de forțare. Ești deschis să simți durere potențial în misiunea de a ajunge acolo, cum ar fi să muncești mai mult, mai mult. După cum ai spus, căutând în sus și în jos, mergând la surse noi. Dreapta? Și chiar răsturnând asta pe cap. Deci, da, foarte tare să aud despre munca de acolo. Bănuiesc că, gândindu-ne la această lucrare și apoi la orice concluzii din ultimul an sau cam așa ceva, să vă gândiți cu adevărat la lansarea acestei campanii, ce sfaturi puteți oferi altor companii pentru a le crește reprezentarea, fie că este vorba de fotografiile de stoc pe care aleg să le folosească sau de ilustrații, cum găsesc modele sau în întreaga afacere?

Sydney: (18:24)
Adică, cred că munca începe chiar de la început. Dacă te uiți în jur la echipa ta și se pare că doar un singur tip de persoană, o singură voce este reprezentată, este reprezentat un singur fundal, trebuie să începi de acolo, pentru că consumatorii, clienții, oricine este cu care lucrezi, Oricine ar fi clientul tău, va simți rapid dacă eforturile tale sunt subțiri sau la nivelul suprafeței. Singura modalitate de a face munca dintr-un loc complet autentic, autentic pentru a angaja voci diverse care să facă parte din aceste decizii.

Sydney: (19:06)
Nu există o scurtătură. Cunosc o mulțime de companii cu creștere mare, startup-uri pe care ne-ar plăcea să ne piratem calea spre creștere rapidă. Aș susține că nu vă pătrundeți în asta. Faceți acest lucru făcând munca într-un mod foarte real, ceea ce înseamnă să aveți diversitate în compania dvs., voci diverse, opinii diverse. Apoi poți executa lucrurile la nivelul la care trebuie să fie. Apoi, de asemenea, pentru tine, trebuie să înveți despre problemele la îndemână și nu doar să intri în asta orbește, cum ar fi: „Ah, am o idee. Mai mulți oameni de culoare, mai mulți oameni LGBTQIA+. Am rezolvat-o”. Este ca, nu. Nu. Nu este suficient.

Haley: (20:01)
Da, da, nu, progres continuu mereu în desfășurare. Trebuie să se concentreze de sus în jos și foarte în amonte, până când punctul tău de vedere începe cu oamenii din cameră. Cred că este interesant doar să ne gândim la modul în care ne proiectăm programele DEI pentru anul viitor, cât de mult se joacă tot accentul pe reținere în recrutare. Dreapta? Mă duce înapoi la o conversație cu tine în urmă cu ani, nu să mă îmbătrânesc aici, ci să mă gândesc la cât timp te gândeai să stai la compania anterioară la care ai fost și să mă gândesc: „Bine, vrei să ai o familie la un moment dat. Este pachetul de beneficii suficient de bun pentru a putea avea o familie?" Asta este ceva și cred că, în special acum, gândindu-ne la numărul de femei care au părăsit forța de muncă doar cu nevoia de mai multă îngrijire a copiilor în timpul pandemiei, este atât de important să ne gândim la lucruri precum beneficii și programele de reținere disponibile, grupurile de resurse pentru angajați etc. cetera, în plus față de actualul, cum ne găsim noi candidați? Pentru că o mare parte a atragerii oamenilor este cum arată interiorul? Deci, din nou, acea comparație din interior.

Sydney: (21:14)
Da. De acord. Ne gândim și la asta la Storyblocks și, evident, este amuzant pentru că asta este... deci, pentru ultima mea companie la această companie, asta a determinat mutarea mea și iubesc Storyblocks. Beneficiile sunt mari. Sunt atât de prietenoși cu familia și așa că am făcut cu siguranță alegerea potrivită. Nu să-mi claxonez, dar vocea pe care am avut-o la această companie în anul unu este diferită de anul trei. Așadar, păstrarea talentelor diverse și cultivarea acestora și arătându-le că sunt apreciați aduce beneficii companiilor, deoarece acele voci devin mai confortabile, mai încrezătoare, iar acum pot aduce idei și gânduri pe care poate nu le-au adus în primul an. Deci, dacă toată diversitatea ta este în primul an, nu? Nu este foarte diferit decât dacă ai crescut diversitatea de-a lungul multor ani și oamenii sunt fericiți și încrezători. Compania ta va beneficia mult mai mult de vocea lor.

Haley: (22:20)
Asta mă face atât de entuziasmat de viitorul Animalelor, al Storyblocks, doar mă gândesc la amestecul de oameni pe care îl avem și la cât de uimitoare vor fi lucrurile în câțiva ani, pe măsură ce se va construi încrederea, pe măsură ce oamenii simt siguranța psihologică, nu? Precum vocea lor contează și ei pot contribui într-un mod diferit, pentru că cred că odată ce îți dai seama: „Oh, uau, compania mea de fapt prețuiește ceea ce am de spus” sau „Ei chiar prețuiesc...” îi spunem strălucire. pe plan intern, dar prețuiesc de fapt diversitatea și se schimbă atât de mult în bine. Deci, cred că revenind la campanie, care sunt unele dintre impacturile anticipate pe termen lung ale Re:stock?

Sydney: (23:06)
Sperăm că tocmai am mutat bara în industria noastră. Lipsa diversității în mediile de stocare este o problemă la nivelul întregii industrie. Sincer, Storyblocks nu este un jucător important. Nu suntem Shutterstock. Suntem un perturbator în acest spațiu. Deci, dacă putem face asta, dacă îl putem ataca în acest fel, atunci nu există niciun motiv pentru care marii jucători să nu poată. Sper că acesta este impactul pe termen lung, că acum este necesar să aveți în bibliotecă medii de stoc reprezentative autentice, altfel nu veți putea concura. Apoi, ca urmare a acestui fapt, cred că oamenii nu au nicio idee despre cantitatea și numărul de afaceri care folosesc media de stoc pentru a reprezenta oamenii sau injectează oameni în absența bugetului pentru un model sau pentru toate aceste resurse. Deci, prin urmare, vom vedea mass-media devenind mai diverse. Aș putea merge mai departe cu efectele de bulgăre de zăpadă ale asta, dar asta este cu adevărat. Stock media reprezintă de multe ori elementele de bază ale mass-media, în special mass-media mai scurte, reclame și jurnalism, și ar trebui să vedem că acestea devin mult mai incluzive.

Haley: (24:34)
Da. Cred că abilitatea de a avea un impact de durată în cadrul companiei tale pentru toți clienții tăi, pentru toți creatorii care acum pot contribui și apoi în media, uau. Și să te gândești la obiectivul de a crește nivelul altor companii, cum ar fi „Nu, acesta este bara acum”, este foarte puternic. Atat de misto. Mă gândeam exact când vorbeai despre un articol pe care l-am citit în Undefeated de către ESPN, o scrisoare deschisă către LeBron James, care vorbește despre modul în care a schimbat total ceea ce oamenii percep a fi uimitor la un jucător de sport din cauza tuturor ușilor pe care le-a deschis pentru el. echipa, pentru jucătorii săi, prin pasarea mingii pe teren și în afara terenului, dar și pentru comunitatea neagră, fiind foarte deschis, nu doar concentrându-se pe ceea ce se întâmplă pe teren, vorbind și despre lucrurile care se întâmplă în lumea din jurul nostru. Dreapta? Ceea ce se pare că acum mai mult decât se așteaptă niciodată angajații.

Haley: (25:41)
Dacă vrei să atragi oameni, trebuie să vorbești despre aceste lucruri. Trebuie să fii confortabil cu conversațiile incomode. Clienții se așteaptă din ce în ce mai mult și se gândesc la due diligence. Folosiți diverse practici de angajare și altele? Deci, da, este uimitor să văd conducerea de la Storyblocks și, da, vreau să stau mai mult cu tine și să-ți aleg mai mult creierul, pentru că asta este minunat. Mai multe întrebări dacă pot. Ai făcut un pic aluzie la valorile Storyblocks. Mi-ar plăcea să știu din perspectiva dumneavoastră cum reflectă această campanie valorile companiei.

Sydney: (26:22)
Da. Una dintre valorile noastre este atunci când comunitatea câștigă, noi câștigăm. Când vorbim despre comunitate, ne referim la comunitatea creativă, la creatorii care folosesc conținutul nostru, dar și la creatorii care contribuie la crearea media de stoc. Deci, le avem cam pe amândouă în [inaudible 00:26:42]. Adică, simt că acest proiect, din nou, a afectat cu adevărat comunitatea la ambele capete. Realizatorii de film Re:stock sunt toți realizatori de film locali și li s-a oferit această oportunitate și așa s-a întâmplat într-o perioadă, filmau într-o perioadă în care realizatorii de film se luptau. Oportunitățile se secau în realitatea COVID-19, ca și cum nu era sigur să împușcăm. Așadar, a fost cu adevărat minunat să le oferim acestor realizatori de film și să investesc în ei această oportunitate. Ne-a plăcut asta.

Sydney: (27:16)
Acum avem această comunitate de realizatori de film cu care ne simțim foarte apropiați și care ne-a învățat multe. Apoi, la celălalt capăt, avem sute și sute de comentarii ale promotorilor de net care cereau conținut divers, iar acum avem comentarii la celălalt capăt care sunt de genul „Mulțumesc pentru ascultare. Vă mulțumim pentru recunoaștere. Aceasta este ceea ce permite acest lucru. eu să fac. Am avut nevoie de asta." Adică, nu m-am putut gândi la un proiect care să mă facă să simt că comunitatea noastră a câștigat mai mult. Așa este într-adevăr legătura cu valorile noastre.

Haley: (27:55)
Asta e uimitor. Eram pe cale să întreb cât de multă contribuție ați primit de la publicul dvs. pentru a duce toate acestea mai departe și cât de mult a fost proactiv, reactiv sau un fel de combinație. Deci, este grozav să auzi toate răspunsurile pozitive acum că ai lansat acest lucru.

Sydney: (28:11)
Da. Am denumit campania. Modul în care a fost numită campania, se numește Re:stock, Re:stock, dar este concepută sau a fost numită așa cum știți când răspundeți la un e-mail, subiectul spune re? Deci, într-adevăr, asta a fost conceput pentru a fi. Ar trebui să fie un răspuns la toată cererea pe care am primit-o, toate mesajele despre „Avem nevoie de conținut mai divers”. Este un răspuns direct la asta. De acolo a venit.

Haley: (28:43)
Cum susține conținutul această campanie sau cum vă folosiți propriul conținut pentru a continua să susțineți această campanie în următorii... Adică, se pare că aveți o piatră de hotar stabilită în următorii doi ani.

Sydney: (28:57)
Da. Vom continua să spunem... spuneam poveștile realizatorilor de film. Avem o mulțime de conținut de susținere care vine împreună cu această campanie despre importanța reprezentării, de ce facem asta, dar chiar și doar învățăm de la acești realizatori de film cum au creat aceste fotografii, ce au avut în vedere? Doar aspectele tehnice din spatele camerei. Sunt multe de învățat. Încercăm întotdeauna să folosim conținutul de la Storyblocks sau de marketingul nostru de conținut pentru a ne ajuta clienții să depășească provocările cu care se confruntă atunci când își creează conținut video. Acesta este ceea ce vom continua să facem și să îi sprijinim și prin campania Re:stock. Vrem să continuăm să predăm și, da, asta este ceea ce ne-am planificat.

Haley: (30:00)
Asta are un sens total. Apreciez foarte mult că ați împărtășit puțin mai multe despre asta și despre modul în care campania va fi susținută cu conținut în următorul an, în plus. Bănuiesc că încă o întrebare înainte să-ți dau drumul, pentru că mulțumesc, asta a fost minunat. Atât de util. Mai este ceva de care ești entuziasmat să mergi la serviciu chiar acum?

Sydney: (30:30)
Nu știu. E atat de mult. Ne aflăm într-o perioadă interesantă la companie. Creștem mult. Sunt încântat că compania noastră va crește în ceea ce privește numărul de oameni. Sunt încântat de munca internă a DEI pe care o avem în față. Sunt atât de multe lucruri care se întâmplă la Storyblocks, nu despre toate despre care pot vorbi, dar este un moment interesant să fiu la compania noastră chiar acum.

Haley: (30:59)
Asta-i grozav. Se pare că este. Apreciez acest lucru acum mai mult ca niciodată, ajungând să vorbesc despre această campanie în loc de cealaltă campanie. Este perfect în lume. Dă atât de multă speranță și emoție, și sunt încântat să văd tot mai mult conținut care este reprezentativ și să mă gândesc la Storyblocks și la tine, într-o oarecare măsură, de fiecare dată când văd asta. Chiar apreciez că ți-ai făcut timp, Sydney. A fost grozav să ajung din urmă și să auzi mai multe despre toată munca grozavă pe care o faci la Storyblocks.

Sydney: (31:31)
Da. Mulțumesc, Haley. Mulțumesc că m-ai primit.

Haley: (31:34)
Mulțumesc.