Çeşitlilik, Eşitlik ve Kapsayıcılık: Tek İçerik Ekibinin Yolculuğu | 57.Bölüm

Yayınlanan: 2020-11-10

George Floyd ve Breonna Taylor'ın ölümleri, Black Lives Matter hareketlerine eşi görülmemiş bir şekilde odaklanılmasına yol açtı. Çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık bu anı aşar ve önemli ilerleme kaydetmek için odak noktamız her zaman yeşil olmalıdır.

Şirketler dahili olarak nasıl iyileştireceklerini bulmaya zorlanırken, bazı şirketler kendilerini, müşterilerini ve rakiplerine meydan okumak için eylem planlarını harici olarak paylaşarak DEI'ye olan bağlılıklarını bir adım daha ileri götürüyorlar.

Bölümde Bahsedilen

  • hikaye blokları
  • Storyblocks'un Re:Stock Kampanyası, Çeşitli Stok İçeriğini Artırmayı İstiyor
  • Sydney'i Twitter ve LinkedIn'de takip edin
  • Haley'i Twitter ve LinkedIn'de takip edin

Yukarıdaki bölümü dinleyin veya favori podcast uygulamanızda kontrol edin.


Önemli Çıkarımlar

7:52 - Çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık girişimleri gerçek bir yerden gelmelidir.

"Marka pazarlamasında nispeten yeni bir direktörüm ve bu markaya zaman içinde bu an, pandemi, Black Lives Matter hareketi boyunca rehberlik etmeye çalışıyorum. Peki, markamız hangi pozisyonda olacak? Nasıl olacak? Bunu kendimize sadık kalacak şekilde mi yapacağız?

"Bu, dünyanın bize söylemesinden çok önce belirlediğimiz çok özgün bir projeydi… Ben siyah bir kadınım ya da podcast biçiminde o kadar açık değil ama ben siyah bir kadınım ve ekibim çok çeşitli.

"Yani, açıkçası takımın bu kampanyanın yüzü olmadığını hissettik, ancak tüm bu çeşitli bakış açıları ve sesler aracılığıyla, bu projedeki bu özgünlüğün, hitap ettiğimiz şekilde parlamasına izin verebileceğiz. bu, onun hakkında konuştuğumuz şekilde, ürettiğimiz pazarlama teminatında."

10:42 - Kuruluş içinde bir sesiniz var. Kullanın.

"Bence herhangi bir içerik pazarlamacı için en önemli şey, hangi pozisyonda olursanız olun, gücünüz olduğunu bilmek ve bu sesi, kuruluşta nerede oturursanız oturun, değişimin savunucusu olmak için kullanmaktır. gerekli olduğunu görüyorsunuz.

"Bence kendinin farkında olmalısın, kendimiz de dahil olmak üzere hepimizin yapacak işlerimiz olduğunu kabul etmelisin ve bundan yola çıkarsan, "Hepimizin yapacak işleri var. Yapacak işlerim var. Ayrıca şirketimin de işi benim kadar iyi yaptığını görmek istiyorum, "Sanırım gerçekten yanlış gidemezsiniz.

"…Değişimi savunan bir ses daha olursanız, şirketinizde bu gelgit değişimini görmeye başlayacağınızı ve buna güveneceğinizi ve yavaş ilerlemeden vazgeçmeyeceğinizi düşünüyorum. Kazançların farkına varın."

14:52 - İzleyicilerinizi sizinle birlikte bir yolculuğa çıkarın.

"Tartıştığımız şeylerden biri, yaptığınız iş hakkında hangi noktada konuştuğunuzdu? Çünkü iş asla bitmez. Peki, bu konuda konuşmak için ilerlemenizde ne kadar ilerlemeniz gerekiyor? , düşünce lideri olmak?

"Bence erken konuşmanın ve şu anda nerede olduğunuzu kabul etmenin çok değerli olduğunu düşünüyorum. İçeriğimizle ve aynı zamanda çalışanlarımızla dahili olarak yapmaya çalıştığımız şey bu. Bu yolculuğun başlangıcına doğru ilerliyoruz, ancak biz' Bu konuda açık ve şeffaf olacağım. Bence insanlar bu gelişim yolculuğunda sizinle birlikte olmaktan hoşlanıyor."

23:06 - Büyük bir etki yaratmak için büyük bir balık olmanıza gerek yok.

"Sektörümüzde çıtayı yeni değiştirdiğimizi umuyoruz. Stok medyadaki çeşitlilik eksikliği endüstri çapında bir sorun. Dürüst olmak gerekirse, Storyblocks büyük bir oyuncu değil. Biz Shutterstock değiliz. Biz bir yıkıcıyız Yani, eğer bunu yapabilirsek, ona bu şekilde saldırabilirsek, o zaman büyük oyuncuların yapamaması için hiçbir sebep yok.

" Umarım bunun uzun vadeli etkisi olur, artık kitaplığınızda orijinal temsili stok medyaya sahip olmanız gerekir, aksi takdirde rekabet edemezsiniz."


Tam Transkript

( 01:18 )
Hayvanlar podcast'ine hoş geldiniz. Ben Haley Bryant, Animals'ın COO'su. Bana bir akıl hocası ve nispeten yeni bir anne olan Storyblocks marka direktörü iyi arkadaşım Sydney Carlton katıldı. Nasıl gidiyor, Sidney?

Sidney: (01:33)
Oldukça iyi gidiyor. Sizin açınızdan nasıl gidiyor?

( 01:36 )
Şikayet edemezsiniz. Biliyorsun? Buradayız, yılı tamamlıyoruz. Birçok insanın sahip olabileceği kadar şanslı olduğundan daha fazlası, bu yüzden gerçekten şanslı hissediyorum. Ancak konuya girmeden önce, bana marka pazarlamasına giden yolun ne olduğunu hatırlatın. SEO ve içerikle başladınız, değil mi?

Sidney: (01:53)
Evet kesinlikle. Gerçekten, yolumun başlangıcı blogumla başladı, bir arkadaşımla brunch blogu. Oradan kendime SEO öğrettim. Açıkçası blog, içerik pazarlamasına bir girişti ve teknik SEO ve web geliştirme konusunda uzmanlaşmış bir ajansta iş bulabildi ve oradan büyüdü. Şu anda bulunduğum yer olan Storyblocks'ta SEO'ya girdim, bunu yönettim ve sonra yıldan yıla biraz daha fazla aldı, sonra içerik pazarlamasını aldı, şimdi marka pazarlamasını alıyorum. Beklemediğim ilginç bir yolculuk oldu.

( 02:40 )
Son birkaç yılda büyüdüğünüzü ve büyümenizin şirketinizin büyümesini nasıl yansıttığını kenardan izlemek gerçekten harikaydı. Ne zamandır Storyblocks'tasın?

Sidney: (02:51)
Yaklaşık üç buçuk yıldır Storyblocks'la birlikteyim.

( 02:56 )
Bu harika. O üç yıllık kursta daha fazla sorumluluk almaktan bahsettin. Ortada bir yerde bir şeyler yapman istendi, yapmanı istediğin şeyler bunlar mıydı?

Sidney: (03:08)
Evet. Demek istediğim, gerçekten iyi bir fırsattı. SEO ile bildiğimiz gibi, çoğu ürettiğiniz içeriğin kalitesine bağlıdır. O zaman, "Pekala, blogu çalıştırabilir miyim? Bundan ben sorumlu olabilir miyim?" dedim. Sonra şöyle oldu, "Eh, açıkçası yazılı formun dışında başka içerik türleri de var ve biz çok videolu bir ilk şirketiz, bu yüzden içerik pazarlamasına bir bütün olarak bakmak ve platformlar arasında sahip olduğumuz çıktıları dengelemek istiyorum. , bunu alabilir miyim?" Şans eseri, "Tabii. Burada bir fark yaratabileceğinizi düşünüyorsanız, misafirimiz olun" gibi bir şirkette çalışıyorum. Şans eseri, istediğim her şeye evet diyen bir şirkette çalışıyorum. Daha fazla sorumluluk istedikçe, organik büyümeyi başarma fikrine geri dönüyorum. Yani her şey benim için bağlantılı.

( 04:03 )
Bu harika. Animals'da kaliteli içerik aracılığıyla gerçekten yoğun bir şekilde organik büyümeye odaklanıyoruz. Burada gerçekten harika bir uyum varmış gibi hissediyorum. Bugün seninle konuşmak beni daha da heyecanlandırıyor. Bugünkü sohbetimizin en büyük nedenlerinden biri yeni başlattığınız Re:stock kampanyası. Bu, ortaya çıkmasına yardım ettiğin bir fikri savunduğun şeylerden biri miydi? Bu yukarıdan aşağıya mı geldi? Bu fikrin başlangıcı neydi?

Sidney: (04:29)
Evet, şirketteki görevimin başlarında, belki iki buçuk yıl önce, "Daha çeşitli içeriğe ihtiyacımız var" dedim. Yani, sanırım bunu herkes biliyordu. Bir nevi "Evet, biliyoruz. Müşteriler bunu talep ediyor" gibiydi. Ama sanki, hayır, sanki çok topluluk temelli bir şirketiz ve sanki film yapımcılarıyla gerçekten çalışsaydık ve kendi stokumuzu yaratsaydık ve bir nevi köklerimize geri dönseydik? Bunun üzerine kurulduğumuz için, bir şeyler yapmaya çalışan ve stok maliyetinin saçma olduğunu düşünen bağımsız bir film yapımcısı tarafından kurulduk ve kendi filmini yapmaya başladı. Yani, şunu yapalım gibi. Gerçekten "Hayır, bunu yapabiliriz. Haydi yapalım" gibi olmaya başlaması yaklaşık bir yıl sürdü.

( 05:24 )
Bu harika. Hepsinin bir arada olduğunu görmek çok güzel. Özellikle şu anda çok önemli hissettiriyor. Sadece bununla ilgili basın bültenlerini okurken çok heyecanlandım. Bugün bizimle bu konuda sohbet etmek için zaman ayırdığınız için minnettarım. Şu ana kadar yanıt gerçekten harika olmuş gibi görünüyor. Sizin bakış açınıza ve Storyblocks bakış açısına göre çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık neden önemlidir ve neden özellikle stok fotoğraflarında?

Sidney: (05:52)
Evet. Demek istediğim, Storyblocks perspektifinden, hepimiz hikaye anlatmakla ilgiliyiz ve her bir hikayenin en yüksek, en yüksek ve en etkili yetenekleriyle anlatılması için bir şans istiyoruz. Yani, gerçekten tüm hikayeleri söylediğimizde, tüm hikayeleri kastettiğimizden emin olmak için çalışmakla ilgili. Yani, gerçekten, bence şu anda ilginç bir hareket oluyor, açıkçası, hikaye anlatmanın gücünden ve herkesin hikayesini anlatmanın gücünden bahsediyor. Netflix'te Temsil Konuları koleksiyonunu görüyoruz ve bu uygulamaları sektörde görüyoruz. Bu sürecin bir nevi başındayız, prodüksiyonun başlangıcında, bir hikaye anlatma yeteneğinin başlangıcında. Bence bizim için her hikayenin aynı araçlara ve hikayelerini diğer hikayeler gibi anlatabilme yeteneğine sahip olduğundan emin olmak istiyoruz. Bizim için gerçekten anlamı bu. Bu bir pratiklik meselesi.

Haley: (07:04)
Evet. Aman Tanrım. Bundan bahsederken tüylerim diken diken oldu. Bu harika ve kurucularınızın orijinal vizyonuyla uyumu ve bunun zaman içinde değerlerinizin merkezinde nasıl kaldığını ve bunu harekete geçmek ve bir değişiklik yapmak için bu harekette nasıl kullandığınızı görmek çok güzel. Bu süre zarfında pek çok markada gördüğüm bir şey, Black Lives Matter'ı desteklemek ya da sağır görünmekten ya da doğru şeyi söylememekten korktukları için "yeni normal" bilinciyle bir şey söylemekte tereddüt etmek. . Bu kadar gerekli bir kampanya olarak Re:stock'u lansmanda nasıl yol aldınız, tarihte bu anın önünü açıyormuşsunuz gibi görünme endişesi duymadan?

Sidney: (07:52)
Evet, aslında bu biraz benim korkumdu. Nispeten yeni bir marka pazarlama müdürüyüm ve bu markaya zamanın bu anında, pandemide, Black Lives Matter hareketinde rehberlik etmeye çalışıyorum. Peki, markamız nasıl bir pozisyon alacak? Bunu kendimize sadık kalacak şekilde nasıl yapacağız? Re:stock kampanyasıyla ilgili güvenmem gereken bir şey, bizim için birkaç şeyin olduğunu biliyordum. Birincisi, bu projeye Black Lives Matter hareketi şu anki doruk noktasına gelmeden önce başladık. Film yapımcıları zaten film yapımcılarıyla konuştuğumuzu biliyorlardı. Bunun çok gerçek bir proje olduğunu biliyorlardı ki, dünya bize söylemeden çok önce tanımladı, şimdi olduğu gibi bunun için bağırıyordu. Yani buna güveniyorduk.

Sidney: (08:53)
O zaman gerçekten güvendiğim ikinci şey, arkamızda çok çeşitli bir ekibimiz olduğu. Açıkçası, ben siyahi bir kadınım ya da podcast biçiminde o kadar bariz değil ama ben siyah bir kadınım ve ekibim çok çeşitlidir. Bu yüzden, takımın bu kampanyanın yüzü olmadığını açıkça hissettik, ancak tüm bu çeşitli bakış açıları ve sesler aracılığıyla, bu projedeki bu özgünlüğün, onu ele alma şeklimizde parlamasına izin verebileceğiz. , bahsettiğimiz şekilde, ürettiğimiz pazarlama teminatında. Bu, geride kaldığımız bir an değil, harekete geçme çağrısı, daha iyisini yapma sözü, dinleme sözü. Bu yüzden, bu bakış açısını farklı kılan şeyin bu olduğunu düşünüyorum.

Haley: (09:43)
Evet. Vay. Bu harika. Bunun ne kadar gerçek bir yerden geldiğini görmek gerçekten harika ve bence hepimizin gerçekten hazır kalması gereken şey bu, bir içerik pazarlama terimi kullanmak değil, ama bu her zaman yeşil. Bu, özellikle insanlar bütçelerini değerleriyle giderek daha fazla uyumlu hale getirmeye devam ettikçe, her zaman önemli olacak bir şey, değil mi? Şirket değerleri, hatta kendi değerleri. Bu tür bir duruş sergilemek gerçekten çok önemli. Teşekkürler. Bunu paylaştığın için teşekkürler. Bu yaz, DEI misyonumuzu öne ve merkeze koymak için değerlerimizi elden geçirerek ve bir şirket yol haritası oluşturarak gönderdik. Gerçekten şanslı olduğumuzun farkındayım, değil mi? Biz kadınlar tarafından yönetilen bir şirketiz, siyah sesim var. Daha kapsayıcı müşteri ve marka deneyimleri yaratmak için kendi güçlerine nasıl adım atacaklarıyla boğuşan diğer şirketler veya içerik pazarlamacıları için herhangi bir tavsiyeniz var mı?

Sidney: (10:42)
Evet. Komik, şirketimizde benzer bir noktadayız. Değerlerimize taze gözlerle bakıyoruz ve DEI'yi buna dahil etmeye ve önümüzdeki yıl için gerçek bir öncelik haline getirmeye bakıyoruz. Çalışanlarımızın da bizi yapmaya zorladığı bir şey. Hangi pozisyonda olursanız olun, herhangi bir içerik pazarlamacı için en önemli şeyin bu olduğunu düşünüyorum, gücünüz olduğunu bilmek ve bu sesi, kuruluşta nerede oturursanız oturun, nerede olursanız olun değişimin savunucusu olmak için kullanmaktır. gerekli olduğunu görün. Bence kendinin farkında olmalısın, kendimiz de dahil olmak üzere hepimizin yapacak işlerimiz olduğunu kabul etmelisin ve bundan yola çıkarsan, "Hepimizin yapacak işleri var. Ben de şirketimin işi benim kadar iyi yaptığını görmek istiyorum, "Sanırım gerçekten yanlış gidemezsiniz.

Sidney: (11:48)
Hepimizin farklı zorlukları var. Açıkçası, "Ah, bunu gündeme getirdiğiniz için çok mutluyuz. Hemen bir şeyleri değiştirelim" gibi DEI şirketleri ile bu kadar ileri düzeyde değiliz. Ama bence değişimi savunan bir ses daha iseniz, şirketinizde bu gelgit değişimini görmeye başlayacaksınız ve buna güveneceksiniz ve yavaş ilerlemeyle cesaretiniz kırılmasın. Galibiyetleri tanıyın.

Haley: (12:21)
Evet evet evet. Sürekli ilerleme. Doğru? Sürekli değişim.

Sidney: (12:26)
Amaç bu. Dürüst olmak gerekirse, daha ileri gider ve şunu söylerdim, biliyor musun? Sonuç olarak, şirket rahat ettiğiniz hızda hareket etmiyorsa, DEI'ye değer veren ve sevdiğiniz bir hızda hareket eden bir şirket aramak isteyebilirsiniz. Sonuç olarak, her şirket herkese uygun değildir. Bence bu da bir gerçek.

Haley: (12:49)
Kesinlikle. Tamamen. Böyle bir baskı olduğunu hissediyorum, pozitif bir baskı, değil mi? Bu artık bir zorlama işlevidir. Dışarıdan olumlu bir şey yapabilmemiz için, dahili olarak gerçekten SHIT'imizi birlikte yapmalıyız. Kendini takip etmediğini vaaz edemezsin. Öyleyse, Storyblock'ların nasıl büyüdüğünü duymak harika, şimdi dışarıdan başlamak yerine dışlarınızın içgörülerinizi yansıttığından emin oluyorsunuz, değil mi? Bu kampanya ile. Ekibinizin ne kadar çeşitli olduğundan bahsettiniz, görünüşe göre şirkette sadece içki içmek için insanlarla konuşurken, çeşitli çalışan kaynak gruplarınız ve bunun gibi görünen platform hakkında bir şeyler duymakla çok fazla iş yapmışsınız. şirketteki tüm insanlar gerçekten heyecan verici. Bu basın bültenini gördüğümde, "Ah, bu çok mantıklı" dedim, çünkü Storyblocks'un içini zaten böyle algılıyorum, sizi ve işin devam ettiğini biliyormuş gibi görünüyor.

( 13:49 )
Ama George Floyd'un ardından bu Black Lives Matter hareketinin ilk anı gibi hissediyorum, Breonna Taylor, kaybedilen hayatlar, dinlemeye çok fazla odaklanıldığını, ilk önce içeri girdiğini, şimdi gibi hissediyorum, böylece insanlar işleyecek ve onlar' tek vücut, tek ekip üyesi açısından içeriden bütün bir şirketin içine geçebileceği bir yerdedir. Dalgalanmaları var, değil mi? Gelecek yıllar için, içgörü yeterince güçlü olduğunda. Sadece konuşuyorduk, dün avukatımızla konuştum, birisi bu dahil etme yazarını işe alma ve işe alma uygulamalarımızı iyileştirme taahhüdü hakkında bizimle paylaştı. Etrafta konuştuğumuz şeylerden biri de bence hedefimiz bu işte, DEI'de o kadar iyi olmak ki, bunu diğer insanlarla paylaşabiliyoruz ve bu başarı.

Sidney: (14:47)
Evet.

Haley: (14:48)
Bunu düşünmek de çok ilham verici.

Sidney: (14:52)
Evet. Teşekkürler. Tartıştığımız şeylerden biri de buydu, yaptığınız iş hakkında hangi noktada sesiniz çıkıyordu? Çünkü iş asla bitmez. Peki, bunun hakkında konuşmak, bir düşünce lideri olmak için ilerlemenizde ne kadar ilerlemeniz gerekiyor? Bence erken konuşmanın ve şu anda nerede olduğunuzu kabul etmenin çok değerli olduğunu düşünüyorum. İçeriğimizle değil, aynı zamanda dahili olarak çalışanlarımızla da yapmaya çalıştığımız şey bu. Bu yolculuğun başındayız ama bu konuda açık ve şeffaf olacağız. Bence insanlar sizinle bu gelişim yolculuğunda olmayı seviyorlar.

Haley: (15:36)
Tamamen, tamamen. Bunu nasıl ortaya koyduğundan bahsettin, böylece bir çeşit sorumluluk sahibisin. Gerçekten net metrikler ve ayrıca gerçekten agresif metrikler belirlediniz. İçeriğinizde LGBTQI+ ve BIPOC insanlarının temsilini ikiye katlama ve ardından iki katına çıkarma hedefinize nasıl ulaşmayı planlıyorsunuz?

Sidney: (16:02)
Evet. Demek istediğim, hedefler o kadar agresif ki yaratıcı olmamız gerekecek. Bence bu tam olarak bize yapmamızı sağlayacak hedefleri tasarladık. Daha az temsil edilen film yapımcılarını stok medya katılımcıları hattına getiren Re:stock kampanyasının yanı sıra, halihazırda yapılmış olan şeyleri de alıyoruz. Bu nedenle, özellikle görseller, stok fotoğraf arenası ve kapsayıcı stok fotoğraf görselleri oluşturma konusunda çalışmalar yapıldı. Bunu kitaplığımıza almak için çalışıyoruz. Bunu elde etmek istiyoruz. Halihazırda işi yapan insanlarla çalışmak istiyoruz, ancak bunun yeterli olmadığını da biliyoruz ve bu nedenle işe daha fazla insanı dahil etmemiz gerekiyor. Yani, biz bunu yapacağız ve onlara adil bir şekilde ödeme yapacağız ve onların çalışmalarına, olması gerektiği gibi değer vereceğiz, ki bu dürüstçe bir prim çünkü talep var, yani öyle olmalı. gibi davranılır. Bu içerik için yüksekte ve alçakta ve yeni yerlerde görünerek onu biraz ezip geçeceğiz. Bence bunu başarabilmemizin tek yolu bu.

Haley: (17:15)
Evet evet. Evet. Bu harika. Kabul ettiğinizi duymak güzel, evet, bu zor bir hedef ve bunu bilerek yaptık, değil mi?

Sidney: (17:22)
Doğru.

Haley: (17:23)
Dahili olarak çokça başvurduğumuz kitaplardan biri Jim Collins, Good to Great. O kitapta büyük, kıllı, cüretkar hedef fikrinden bahsediyor. Bu konuda yönetim açısından çok çelişkili şeyler duydum. Mesela, çok büyüklere ulaşırsanız, insanların cesareti gerçekten kırılabilir. Doğru? Ama bence bunda harika olan şey sensin... yine, bu bir zorlama işlevi. Daha çok, daha uzun süre çalışmak gibi, oraya ulaşma görevinde potansiyel olarak acı hissetmeye açıksınız. Dediğin gibi, yüksek ve düşük arama, yeni kaynaklara gitme. Doğru? Ve gerçekten bunu kafasına çevirerek. Yani, evet, oradaki çalışmaları duymak gerçekten harika. Sanırım bu çalışmayı ve ardından geçen yıldan veya bu kampanyayı başlatmayı gerçekten düşünmenin herhangi bir çıkarımını düşününce, diğer şirketlere temsillerini artırmaları için ne gibi tavsiyelerde bulunabilirsiniz, kullanmayı seçtikleri stok fotoğraflarında veya illüstrasyonlarında, modelleri nasıl buluyorlar ya da iş boyunca?

Sidney: (18:24)
Yani bence iş gerçekten ama gerçekten en baştan başlıyor. Ekibinize bakarsanız ve yalnızca bir tür insan, yalnızca bir ses temsil edilir, yalnızca bir arka plan temsil edilir gibi görünüyorsa, oradan başlamanız gerekir, çünkü tüketiciler, müşteriler, birlikte çalıştığınız her kimse, Müşteriniz kim olursa olsun, çabalarınızın zayıf mı yoksa yüzey seviyesinde mi olduğunu çabucak hissedecektir. Bu kararların bir parçası olmak için farklı sesleri işe almak için tamamen otantik, gerçek yerlerden işi yapmanın tek yolu.

Sidney: (19:06)
Bunun kısa yolu yok. Çok hızlı büyüyen şirketler tanıyorum, hızlı bir şekilde büyümek için yolumuzu kesmek istediğimiz yeni şirketler. Bu konuya girmediğini iddia ediyorum. Bunu, işi çok gerçek bir şekilde yaparak yaparsınız, bu da şirketinizde çeşitliliğe, farklı seslere, farklı görüşlere sahip olmak anlamına gelir. O zaman, işleri olması gereken düzeyde yürütebilirsiniz. O zaman kendiniz için de, eldeki sorunları öğrenmeniz ve buna körü körüne "Ah, bir fikrim var. Daha fazla siyah insan, daha fazla LGBTQIA+ insan. Bunu çözdük" gibi körü körüne girmemeniz gerekir. Hayır gibi. Hayır. Bu yeterli değil.

Haley: (20:01)
Evet, evet, hayır, sürekli ilerleme her zaman devam ediyor. Yukarıdan aşağıya bir odak noktası olmalı ve odadaki insanlarla başladığı noktanıza çok yukarı akış olmalıdır. Gelecek yıl için DEI programlarımızı nasıl tasarladığımızı, elde tutma konusundaki tüm odaklanmanın işe alımda ne kadar rol oynadığını düşünmek bile ilginç. Doğru? Kendimi burada yaşlanmak için değil, daha önce çalıştığınız şirkette ne kadar süre kalmayı düşündüğünüzü düşünmek ve "Tamam, bir aile kurmak istiyorsunuz. bir nokta. Sosyal yardım paketi bir aileye sahip olmak için yeterince iyi mi?" Bu bir şey ve bence şu anda özellikle pandemi sırasında daha fazla çocuk bakımı ihtiyacıyla iş gücünden ayrılan kadınların sayısını düşündüğümde, sosyal yardımlar ve mevcut elde tutma programları, çalışan kaynak grupları vb. gibi şeyleri düşünmek çok önemli. cetera, gerçek adaylara ek olarak, yeni adayları nasıl temin ediyoruz? Çünkü insanları cezbetmenin büyük bir kısmı içlerin nasıl göründüğüdür? Yani, yine, bu iç dış karşılaştırma.

Sidney: (21:14)
Evet. Kabul. Storyblocks'ta bunu da düşünüyoruz ve açıkçası bu komik çünkü bu... yani, bu şirketteki son şirketim için harekete geçmemi sağlayan şey buydu ve Storyblocks'u seviyorum. Faydaları harika. Onlar çok aile dostu ve bu yüzden kesinlikle doğru seçimi yaptım. Kendi kornamı çalmak istemem ama bu şirkette birinci yılda sahip olduğum ses üçüncü yıldan farklı. Dolayısıyla, çeşitli yetenekleri elde tutmak ve onları beslemek ve onlara değerli olduklarını göstermek şirketlere fayda sağlar çünkü bu sesler daha rahat, daha güvenilir hale gelir ve şimdi birinci yılda ortaya çıkmamış olabilecekleri fikir ve düşünceleri ortaya çıkarabilirler. Yani, tüm çeşitliliğiniz birinci yıldaysa, değil mi? Bu, uzun yıllar boyunca çeşitliliği artırmış olmanızdan ve insanların mutlu ve güven duymasından çok farklı değil. Şirketiniz onların seslerinden çok daha fazla faydalanacak.

( 22:20 )
Bu beni Animals'ın, Storyblocks'un geleceği için çok heyecanlandırıyor, Sahip olduğumuz insanların karışımını ve birkaç yıl içinde güven inşa edildikçe, insanlar psikolojik güvenliği hissettikçe ne kadar harika şeyler olacağını düşünmek, değil mi? Seslerinin önemi gibi ve farklı bir şekilde katkıda bulunabilirler, çünkü bir kez fark ettiğinizde, "Oh, vay, benim şirketim aslında söyleyeceklerime değer veriyor" veya "Gerçekten değer veriyorlar..." diyoruz. dahili olarak, ama aslında çeşitliliğe değer veriyorlar ve daha iyisi için çok fazla değişiyorlar. Kampanyaya geri dönersek, Re:stock'tan beklenen uzun vadeli etkilerden bazıları nelerdir?

Sidney: (23:06)
Sektörümüzde çıtayı yeni değiştirdiğimizi umuyoruz. Stok medyada çeşitlilik eksikliği endüstri çapında bir sorundur. Dürüst olmak gerekirse, Storyblocks büyük bir oyuncu değil. Biz Shutterstock değiliz. Biz bu alanda bir bozucuyuz. Yani, eğer bunu yapabilirsek, bu şekilde saldırabilirsek, o zaman büyük oyuncuların yapmaması için hiçbir sebep yok. Bunun uzun vadeli etki olduğunu umuyorum, artık kitaplığınızda orijinal temsili stok medyaya sahip olmanız gerekiyor, aksi takdirde rekabet edemezsiniz. Bunun sonucunda, insanların bir model veya tüm bu kaynaklar için bütçenin yokluğunda insanları temsil etmek için stok medyayı kullanan veya insanları enjekte eden işletmelerin miktarı ve sayısı hakkında hiçbir fikri olmadığını düşünüyorum. Dolayısıyla, medyanın daha çeşitli hale geldiğini göreceğiz. Bunun kartopu etkileriyle daha ileri gidebilirdim, ama gerçekten bu kadar. Stok medya, medya, özellikle daha kısa medya ve reklamlar ve gazetecilik için yapı taşlarıdır ve bunun çok daha kapsayıcı hale geldiğini görmeliyiz.

( 24:34 )
Evet. Bence şirketiniz içinde tüm müşterileriniz, şimdi katkıda bulunan tüm içerik oluşturucular ve ardından medya genelinde kalıcı bir etki yaratma yeteneği, vay canına. Ve diğer şirketlerin seviyesini yükseltme hedefini düşünmek, "Hayır, burası artık bar" gibi, gerçekten güçlü. Çok havalı. Ben de Undefeated by ESPN'de okuduğum bir makaleden bahsettiğinizi düşünüyordum, LeBron James'e açık bir mektup, onun için açtığı tüm kapılar nedeniyle insanların bir sporcuda harika olarak algıladıkları şeyleri nasıl tamamen değiştirdiğinden bahsediyordum. takım, oyuncuları için, saha içinde ve dışında pas vererek, aynı zamanda siyah topluluk için, çok açık sözlü olmak, sadece sahada olanlara odaklanmak değil, aynı zamanda çevremizdeki dünyada olup bitenler hakkında konuşmak. Doğru? Görünüşe göre şimdi çalışanların beklediğinden daha fazla.

( 25:41 )
İnsanları çekmek istiyorsanız, bu şeyler hakkında konuşmalısınız. Rahatsız edici konuşmalar konusunda rahat olmalısınız. Müşteriler, durum tespiti hakkında giderek daha fazla beklemekte ve düşünmektedirler. Çeşitli işe alım uygulamaları vb. uyguluyor musunuz? Evet, Storyblocks'un liderliğini görmek harika ve evet, sizinle daha fazla takılmak ve beyninizi daha fazla seçmek istiyorum, çünkü bu harika. Yapabilirsem birkaç soru daha. Biraz Storyblocks değerlerine değindin. Bu kampanyanın şirket değerlerini nasıl yansıttığını sizin bakış açınızdan bilmek isterim.

Sidney: (26:22)
Evet. Değerlerimizden biri, topluluk kazandığında biz de kazanırız. Topluluktan bahsettiğimizde, yaratıcı topluluğu, içeriğimizi kullanan yaratıcıları ve aynı zamanda stok medya oluşturmaya katkıda bulunan yaratıcıları kastediyoruz. Yani, her ikisine de sahibiz [duyulmuyor 00:26:42]. Demek istediğim, bu projenin yine toplumu her iki taraftan da gerçekten etkilediğini hissediyorum. Re:stock film yapımcılarının hepsi yerel film yapımcılarıdır ve onlara bu fırsat verildi ve bir dönemde öyle oldu, film yapımcılarının biraz zorlandığı bir dönemde film çekiyorlardı. COVID-19 gerçekliğinde fırsatlar, çekim yapmak güvenli değil gibi kuruyordu. Dolayısıyla, bu film yapımcılarına bu fırsatı verebilmek ve onlara yatırım yapabilmek gerçekten harikaydı. Biz bunu sevdik.

Sidney: (27:16)
Artık kendimizi gerçekten yakın hissettiğimiz bu film yapımcıları topluluğuna sahibiz ve bize çok şey öğretti. Sonra diğer tarafta, çeşitli içerik talep eden yüzlerce ve yüzlerce net destekleyici yorumumuz var ve şimdi diğer tarafta, "Dinlediğiniz için teşekkürler. Tanıdığınız için teşekkürler. Bunun izin verdiği şey budur" gibi yorumlarımız var. Yapmam gerek. Buna ihtiyacım vardı." Yani, topluluğumuzun daha fazla kazandığını hissettirecek bir proje düşünemedim. Değerlerimizle gerçekten böyle bağlantılı.

( 27:55 )
Bu harika. Tüm bunları ilerletmek için izleyicilerinizden ne kadar girdi aldığınızı ve bunların ne kadarının proaktif, reaktif veya bir tür kombinasyon olduğunu sormak üzereydim. Bu yüzden, bunu yaydığınıza göre tüm olumlu yanıtları duymak harika.

Sidney: (28:11)
Evet. Kampanyaya isim verdik. Kampanyanın adlandırılma şekline Re:stock, Re:stock deniyor ancak bir e-postayı yanıtladığınızda tasarlanmış veya bildiğiniz gibi adlandırılmış, konu satırı re? Yani, gerçekten, öyle olması için tasarlandı. Aldığımız tüm talebe, "Daha çeşitli içeriğe ihtiyacımız var" ile ilgili tüm mesajlara bir cevap olması gerekiyordu. Buna doğrudan bir cevaptır. İşte oradan geldi.

( 28:43 )
İçerik bu kampanyayı nasıl destekliyor veya önümüzdeki dönemde bu kampanyayı desteklemeye devam etmek için kendi içeriğinizi nasıl kullanıyorsunuz... Demek istediğim, önümüzdeki birkaç yıl içinde bir dönüm noktası oluşturmuşsunuz gibi görünüyor.

Sidney: (28:57)
Evet. Anlatmaya devam edeceğiz... film yapımcılarının hikayelerini anlatıyorduk. Temsil etmenin önemi hakkında bu kampanyaya eşlik eden birçok destekleyici içeriğimiz var, bunu neden yapıyoruz, ancak bu film yapımcılarından bu çekimleri nasıl yarattıklarını öğrenmek bile, akıllarında ne vardı? Sadece kameranın arkasındaki teknik özellikler. Öğrenecek çok şey var. Müşterilerimizin video içeriklerini oluştururken karşılaştıkları zorlukların üstesinden gelmelerine yardımcı olmak için her zaman Storyblocks'taki içeriği veya içerik pazarlamamızı kullanmaya çalışıyoruz. Bunu yapmaya devam edeceğiz ve onları Re:stock kampanyasıyla da destekleyeceğiz. Öğretmeye devam etmek istiyoruz ve evet, gerçekten planladığımız şey bu.

Haley: (30:00)
Bu çok mantıklı. Bununla ilgili biraz daha fazla bilgi paylaştığınız için gerçekten teşekkür ederiz ve kampanyanın önümüzdeki yıl, artı yıl boyunca içerikle nasıl destekleneceği. Sanırım gitmene izin vermeden önce bir soru daha, çünkü teşekkür ederim, bu harika oldu. Çok yardımsever. Şu anda işe gitmekten heyecan duyduğun başka bir şey var mı?

Sidney: (30:30)
Bilmiyorum. Çok var. Şirkette heyecanlı bir dönemdeyiz. Çok büyüyoruz. Şirketimizin insan sayısı açısından büyümesi beni heyecanlandırıyor. Önümüzde olan dahili DEI çalışmaları için heyecanlıyım. Storyblocks'ta o kadar çok şey oluyor ki, bahsedebileceğim tek şey değil, ama şu anda şirketimizde olmak heyecan verici bir zaman.

( 30:59 )
Bu harika. Öyleymiş gibi geliyor. Diğer kampanya yerine bu kampanyadan bahsetmeyi şimdi her zamankinden daha çok takdir ediyorum. Dünyada mükemmel. Çok fazla umut ve heyecan veriyor ve temsili olan daha fazla içerik görmekten ve bunu her gördüğümde Storyblock'ları ve bir dereceye kadar sizi düşünmekten heyecan duyuyorum. Vakit ayırdığın için gerçekten minnettarım, Sydney. Storyblocks'ta yaptığınız tüm harika işler hakkında daha fazla bilgi edinmek ve daha fazlasını duymak harikaydı.

Sidney: (31:31)
Evet. Teşekkürler, Haley. Bana sahip olduğun için teşekkürler.

( 31:34 )
Teşekkür ederim.