Różnorodność, równość i integracja: podróż zespołu z jedną zawartością | Odcinek 57

Opublikowany: 2020-11-10

Śmierć George'a Floyda i Breonny Taylor wywołała bezprecedensowe skupienie się na ruchach Black Lives Matter. Różnorodność, sprawiedliwość i integracja wykraczają poza ten moment, a aby poczynić znaczące postępy, musimy koncentrować się na wiecznej zieleni.

Ponieważ firmy stoją przed wyzwaniem znalezienia sposobów poprawy wewnętrznie, niektóre firmy idą o krok dalej w swoim zaangażowaniu w DEI, dzieląc się swoimi planami działania na zewnątrz, aby rzucić wyzwanie sobie, swoim klientom i konkurentom.

Wspomniany w odcinku

  • Storyblocks
  • Kampania Re:Stock Storyblocks ma na celu zwiększenie różnorodności zasobów magazynowych
  • Obserwuj Sydney na Twitterze i LinkedIn
  • Śledź Haley na Twitterze i LinkedIn

Posłuchaj powyższego odcinka lub sprawdź go w swojej ulubionej aplikacji do podcastów.


Kluczowe dania na wynos

7:52 - Różnorodność, równość i integracja muszą pochodzić z prawdziwego miejsca.

„Jestem stosunkowo nowym dyrektorem ds. marketingu marki i próbuję przeprowadzić tę markę przez ten moment w czasie, pandemię, ruch Black Lives Matter. Więc jaką pozycję zajmie nasza marka? zrobimy to w sposób, który pozostanie wierny sobie?

„To był bardzo autentyczny projekt, który zidentyfikowaliśmy na długo przed tym, zanim świat nam powiedział… Jestem czarną kobietą, a może nie tak wyraźnie w formie podcastu, ale jestem czarną kobietą, a mój zespół jest bardzo zróżnicowany.

„Po prostu czuliśmy, że oczywiście zespół nie jest twarzą tej kampanii, ale poprzez wszystkie te różne punkty widzenia i głosy, będziemy w stanie pozwolić, aby autentyczność w tym projekcie przebiła się w sposób, w jaki się adresujemy w sposób, w jaki o tym mówimy, w materiałach marketingowych, które tworzymy”.

10:42 - Masz głos w organizacji. Użyj tego.

„Myślę, że najważniejszą rzeczą dla każdego content marketingu, bez względu na to, na jakiej pozycji się zajmujesz, jest świadomość, że masz władzę i używanie tego głosu bez względu na to, gdzie siedzisz w organizacji, aby być orędownikiem zmian, gdzie widzisz, że jest to potrzebne.

„Myślę, że musisz być świadomy siebie, musisz uznać, że wszyscy mamy pracę do wykonania, w tym my sami, ty, a jeśli prowadzisz z tego, jeśli prowadzisz z: „Wszyscy mamy pracę do wykonania. Mam pracę do wykonania. Chcę też widzieć, jak moja firma wykonuje tę pracę równie dobrze jak ja”. Myślę, że tak naprawdę nie można się pomylić.

„…Myślę, że jeśli jesteś jeszcze jednym głosem opowiadającym się za zmianą, zaczniesz dostrzegać, jak zmienia się fala w twojej firmie, i będziesz tego pewny i nie zniechęcaj się powolnym postępem. Doceń zwycięstwa”.

14:52 - Zabierz publiczność w podróż ze sobą.

„Jedną z rzeczy, o których dyskutowaliśmy, było to, w którym momencie mówisz o pracy, którą wykonujesz? Ponieważ praca nigdy nie jest wykonywana. Więc jak daleko musisz być w kierunku swoich postępów, aby o tym porozmawiać być liderem myśli?

„Myślę, że wczesna rozmowa i potwierdzenie tego, gdzie jesteś teraz, ma dużą wartość. To właśnie staramy się robić z naszymi treściami, ale także wewnętrznie z naszymi pracownikami. Jesteśmy na początku tej podróży, ale my' będę otwarcie i przejrzyście o tym mówić. Myślę, że ludzie lubią być z wami na drodze do doskonalenia”.

23:06 - Nie musisz być dużą rybą, żeby wywrzeć duży wpływ.

„Mamy nadzieję, że właśnie przesunęliśmy poprzeczkę w naszej branży. Brak różnorodności w mediach giełdowych to problem całej branży. Szczerze mówiąc, Storyblocks nie jest wielkim graczem. Nie jesteśmy Shutterstock. w tej przestrzeni, więc jeśli możemy to zrobić, jeśli możemy zaatakować to w ten sposób, to nie ma powodu, dla którego wielcy gracze nie mogliby tego zrobić.

Mam nadzieję, że jest to długofalowy wpływ, że teraz wymagane jest, abyś miał autentyczne reprezentatywne media w swojej bibliotece, w przeciwnym razie nie będziesz w stanie konkurować”.


Pełna transkrypcja

Haley: (01:18)
Witamy w podkaście Zwierzęta. Jestem Haley Bryant, dyrektor ds. zwierząt. Dołącza do mnie moja dobra przyjaciółka Sydney Carlton, dyrektor marki w Storyblocks, która jest mentorką i stosunkowo młodą mamą. Jak leci, Sydney?

Sydney: (01:33)
Idzie całkiem nieźle. Jak ci idzie?

Haley: (01:36)
Nie mogę narzekać. Wiesz, że? Jesteśmy tutaj, robimy to przez cały rok. To więcej niż wiele osób ma szczęście, więc czuję się naprawdę szczęśliwy. Ale zanim zagłębimy się, przypomnij mi, jaka była Twoja droga do marketingu marki? Zaczynałeś w SEO i treści, prawda?

Sydney: (01:53)
Tak, dokładnie. Tak naprawdę początek mojej drogi zaczął się od mojego bloga, brunchowego bloga z koleżanką. Stamtąd nauczyłem się SEO. Oczywiście blog był wstępem do content marketingu i udało mu się znaleźć pracę w agencji specjalizującej się w technicznym SEO i tworzeniu stron internetowych, i od tego wyrósł. Wszedłem do SEO w Storyblocks, gdzie teraz zarządzam tym, a potem z roku na rok zajmowałem się trochę więcej, potem zajmowałem się marketingiem treści, teraz zajmuję się marketingiem marki. To była ciekawa podróż, której nie przewidziałem.

Haley: (02:40)
Wspaniale było obserwować z boku, jak rozwijałeś się w ciągu ostatnich kilku lat i jak Twój rozwój odzwierciedlał rozwój Twojej firmy. Jak długo jesteś teraz w Storyblocks?

Sydney: (02:51)
Pracuję w Storyblocks od około trzech i pół roku.

Haley: (02:56)
To cudownie. Wspomniałeś o przejęciu większej odpowiedzialności za ten trzyletni kurs. Czy to były rzeczy, o które prosiłeś, poproszono cię o zrobienie czegoś gdzieś pośrodku?

Sydney: (03:08)
Tak. To była naprawdę dobra okazja. W przypadku SEO, jak wiemy, wiele z nich jest związanych z jakością tworzonych treści. Więc wtedy pomyślałem: „No cóż, czy mogę prowadzić bloga? Czy mogę za to odpowiadać?” Potem pomyślałem: „Cóż, oczywiście istnieją inne rodzaje treści poza formą pisemną, a my jesteśmy firmą, która stawia na pierwszy film, więc chcę spojrzeć na marketing treści jako całość i zrównoważyć wyniki, które mamy na różnych platformach. , czy mogę to przyjąć?” Na szczęście pracuję w firmie, która mówi: „Jasne. Jeśli uważasz, że możesz coś tutaj zmienić, bądź naszym gościem”. Na szczęście jestem w firmie, która jest po prostu pełna „tak” na wszystko, o co prosiłem. Ponieważ proszę o większą odpowiedzialność, to wszystko wraca do tej jednej idei osiągnięcia organicznego wzrostu. Więc to wszystko jest dla mnie połączone.

Haley: (04:03)
To cudownie. Bardzo mocno koncentrujemy się na wzroście organicznym poprzez wysokiej jakości treści w Animals. Czuję, że jest tu naprawdę fajny układ. Jeszcze bardziej cieszy mnie rozmowa z tobą dzisiaj. Jednym z głównych powodów naszej dzisiejszej rozmowy jest właśnie uruchomiona kampania Re:stock. Czy to była jedna z tych rzeczy, które w pewnym sensie broniłeś pomysłem, w którym pomogłeś? Czy to schodziło z góry na dół? Jaki był początek tego pomysłu?

Sydney: (04:29)
Tak, więc na początku mojej kadencji w firmie, jakieś dwa i pół roku temu, pomyślałem: „Potrzebujemy bardziej zróżnicowanej treści”. Myślę, że wszyscy to wiedzieli. To było trochę jak: „Tak, wiemy. Klienci o to proszą”. Ale to było jak, nie, jakbyśmy byli bardzo opartą na społeczności firmą, i to było jak, a co gdybyśmy faktycznie pracowali z filmowcami i tworzyli własne filmy i jakby wrócili do naszych korzeni? Ponieważ na tym nas założyli, założył nas niezależny filmowiec, który próbował coś zrobić i uważał, że koszt akcji jest śmieszny, więc zaczął tworzyć własne. Więc to jest jak, zróbmy to. Zajęło to około roku rozmowy, zanim zaczęło naprawdę brzmieć: „Nie, możemy to zrobić. Zróbmy to”.

Haley: (05:24)
To cudownie. Tak fajnie, że wszystko się łączy. Szczególnie w tej chwili wydaje się to takie ważne. Po prostu czytając informacje prasowe na ten temat, byłem tak podekscytowany. Jestem wdzięczny, że poświęciłeś dzisiaj czas na porozmawianie z nami na ten temat. Wygląda na to, że jak dotąd reakcja była naprawdę fantastyczna. Dlaczego z Twojej perspektywy i z perspektywy Storyblocks ważne są różnorodność, równość i integracja, a także dlaczego konkretnie na zdjęciach stockowych?

Sydney: (05:52)
Tak. Chodzi mi o to, że z perspektywy Storyblocks wszyscy skupiamy się na opowiadaniu historii i chcemy, aby każda historia miała szansę zostać opowiedziana w jej najpełniejszych, najgłośniejszych i najskuteczniejszych możliwościach. Tak więc naprawdę chodzi o wykonanie pracy, aby upewnić się, że kiedy mówimy wszystkie historie, mamy na myśli wszystkie historie. Tak więc naprawdę myślę, że teraz dzieje się interesujący ruch, który oczywiście mówi o sile opowiadania historii i mocy opowiadania historii wszystkich. Widzimy kolekcję Representation Matters w Netflix i widzimy te praktyki w całej branży. Jesteśmy jakby na początku tego procesu, początku produkcji, początku umiejętności opowiadania historii. Myślę, że dla nas chcemy mieć pewność, że każda historia ma dostęp do tych samych narzędzi i możliwości opowiedzenia swoich historii, jak każda inna. To naprawdę oznacza dla nas. To kwestia praktyczności.

Haley: (07:04)
Tak. O mój Boże. Dostałem gęsiej skórki, kiedy o tym mówiłeś. To niesamowite i fajnie jest widzieć zgodność z pierwotną wizją twoich założycieli i to, jak z biegiem czasu pozostawała ona w centrum twoich wartości, i jak używasz tego w tym ruchu, aby podjąć działania i dokonać zmian. Coś, co czuję, że widziałem w wielu markach w tym czasie, to wahanie się, czy coś powiedzieć, czy to w celu wsparcia Black Lives Matter, czy świadomości „nowej normalności” z obawy przed byciem głuchym lub po prostu niepowiedzeniem właściwych rzeczy . Jak poradziłeś sobie z uruchomieniem Re:stock jako tak potrzebnej kampanii, nie martwiąc się, że wyglądasz, jakbyś po prostu jechał na ogonie tego momentu w historii?

Sydney: (07:52)
Tak, to właściwie był trochę mój strach. Jestem stosunkowo nowym dyrektorem marketingu marki i próbuję przeprowadzić tę markę przez ten moment w czasie, pandemię, ruch Black Lives Matter. A więc jaką pozycję zajmie nasza marka? Jak zamierzamy to zrobić w sposób, który pozostanie wierny sobie? Jedną rzeczą w kampanii Re:stock, której musiałem być pewny, było to, że wiedziałem, że czeka nas kilka rzeczy. Po pierwsze, rozpoczęliśmy ten projekt, zanim ruch Black Lives Matter naprawdę osiągnął punkt kulminacyjny, jakim jest teraz. Twórcy filmu wiedzieli, że rozmawialiśmy już z twórcami filmu. Wiedzieli, że był to bardzo autentyczny projekt, który zidentyfikowaliśmy na długo przed tym, zanim świat nam to kazał, krzyczał, że jest teraz. Więc byliśmy tego pewni.

Sydney: (08:53)
Drugą rzeczą, w którą naprawdę wierzę, jest to, że mamy za sobą bardzo zróżnicowany zespół. Oczywiście jestem czarną kobietą, a może nie w formie podcastów, ale jestem czarną kobietą i mój zespół jest bardzo zróżnicowany. Po prostu czuliśmy, że oczywiście zespół nie jest twarzą tej kampanii, ale poprzez te wszystkie różne punkty widzenia i głosy, będziemy w stanie pozwolić, aby autentyczność tego projektu zabłysnęła w sposób, w jaki się do niego odnosimy , w sposób, w jaki o tym mówimy, w tworzonych przez nas materiałach marketingowych. To nie jest poklepywanie się po plecach, to wezwanie do działania, obietnica lepszego działania, obietnica wysłuchania. Myślę więc, że przyjęcie tej perspektywy sprawiło, że to się zmieniło.

Haley: (09:43)
Tak. Wow. To jest wspaniałe. Naprawdę fajnie jest zobaczyć, jak autentyczne jest to miejsce i myślę, że wszyscy musimy być naprawdę obecni, nie używać terminu content marketingu, ale to jest wiecznie zielone. To jest coś, co zawsze będzie ważne, zwłaszcza, że ​​ludzie coraz bardziej dostosowują swój budżet do swoich wartości, prawda? Wartości firmy, nawet własne. To naprawdę ważne, aby zająć takie stanowisko. Dzięki. Dzięki za udostępnienie tego. Tego lata wysłaliśmy przepracowując nasze wartości i tworząc plan działania firmy, aby umieścić naszą misję DEI na pierwszym miejscu i w centrum. Zdaję sobie sprawę, że mamy szczęście, prawda? Jesteśmy firmą prowadzoną przez kobiety, mam czarny głos. Masz jakieś rady dla innych firm lub marketerów treści, którzy zmagają się z tym, jak wykorzystać ich moc, aby stworzyć bardziej integrujące doświadczenia klientów i marki?

Sydney: (10:42)
Tak. To zabawne, jesteśmy w podobnym momencie w naszej firmie. Patrzymy na nasze wartości świeżymi oczami i patrzymy na włączenie do nich DEI i uczynienie z nich prawdziwego priorytetu w nadchodzącym roku. To jest coś, do czego nasi pracownicy również nas zmuszają. Myślę, że to jest najważniejsze dla każdego content marketingu, bez względu na to, na jakim stanowisku się znajdujesz, to wiedzieć, że masz władzę i używać tego głosu bez względu na to, gdzie siedzisz w organizacji, by być orędownikiem zmian tam, gdzie się znajdujesz. zobacz, że jest to potrzebne. Myślę, że musisz być świadomy siebie, musisz rozpoznać, że wszyscy mamy pracę do wykonania, w tym my sami, ty, a jeśli prowadzisz z tego, jeśli prowadzisz z: „Wszyscy mamy pracę do wykonania. Mam pracę do zrobienia. Chcę też, aby moja firma wykonywała tę pracę równie dobrze jak ja. Myślę, że nie można się pomylić.

Sydney: (11:48)
Wszyscy mamy inne wyzwania. Oczywiście nie jesteśmy w tych wszystkich super zaawansowanych firmach DEI, które są po prostu jak: „Och, tak się cieszymy, że o tym wspomniałeś. Zmieńmy to od razu”. Ale myślę, że jeśli jesteś jeszcze jednym głosem opowiadającym się za zmianą, zaczniesz dostrzegać zmianę w Twojej firmie i będziesz tego pewny i nie zniechęcaj się powolnym postępem. Rozpoznaj wygrane.

Haley: (12:21)
Tak tak tak. Ciągły postęp. Prawidłowy? Ciągła zmiana.

Sydney: (12:26)
Taki jest cel. Szczerze, poszłabym dalej i powiem, wiesz co? Ostatecznie, jeśli firma nie porusza się w tempie, w którym czujesz się komfortowo, możesz poszukać firmy, która docenia DEI i porusza się w tempie, które lubisz. Ostatecznie nie każda firma jest odpowiednia dla każdego. Myślę, że to też jest rzeczywistość.

Haley: (12:49)
Och, całkowicie. Całkowicie. Czuję, że jest takie ciśnienie, dodatnie ciśnienie, prawda? Teraz jest to funkcja wymuszająca. Abyśmy mogli zrobić coś pozytywnego na zewnątrz, musimy naprawdę mieć nasze GÓWNO razem wewnętrznie. Nie możesz głosić tego, za czym sam nie podążasz. Tak więc fajnie jest usłyszeć, jak w miarę rozwoju Storyblocks teraz upewniasz się, że twoje zewnętrzne elementy odzwierciedlają twoje spostrzeżenia, a nie zaczynasz jako pierwszy na zewnątrz, prawda? Z tą kampanią. Wspomniałeś, jak różnorodny jest twój zespół, wygląda na to, że wykonałeś dużo pracy w firmie, rozmawiając z ludźmi przy drinku, itd., słysząc o różnych grupach pracowników i platformie, która, jak się wydaje, jest przekazana wszyscy ludzie w firmie są naprawdę ekscytujący. Kiedy zobaczyłem tę informację prasową, pomyślałem: „Och, to ma tyle sensu”, ponieważ już tak postrzegam wnętrze Storyblocks, znając ciebie i pracę, która, jak się wydaje, trwa.

Haley: (13:49)
Ale czuję, że dopiero w początkowym momencie tego ruchu Black Lives Matter po George Floyd, Breonna Taylor, życie zostało utracone, widząc tak wiele skupienia na słuchaniu, najpierw zagłębiając się w siebie, czuję się tak, jak teraz, aby ludzie przetworzyli i oni”. ponownie w miejscu, w którym może przekroczyć od wewnątrz pod względem pojedynczego organu, pojedynczego członka zespołu, do wnętrza całej firmy. To ma zmarszczki, prawda? Na lata, gdy wgląd będzie wystarczająco silny. Właśnie rozmawialiśmy, właśnie rozmawiałem wczoraj z naszym prawnikiem, ktoś podzielił się z nami tym autorem włączenia o zobowiązaniu do poprawy naszych praktyk zatrudniania i rekrutacji. Jedną z rzeczy, o których rozmawialiśmy, jest to, że myślę, że naszym celem jest bycie w tym tak dobrzy, w DEI, abyśmy mogli dzielić się tym z innymi ludźmi, i to jest sukces.

Sydney: (14:47)
Tak.

Haley: (14:48)
To bardzo inspirujące do myślenia o tym.

Sydney: (14:52)
Tak. Dzięki. To była jedna z rzeczy, o których dyskutowaliśmy, czy w którym momencie mówisz o pracy, którą wykonujesz? Ponieważ praca nigdy się nie kończy. Więc jak daleko musisz być w swoim postępie, aby o tym mówić, być liderem myśli? Myślę, że wczesna rozmowa i potwierdzenie tego, gdzie jesteś teraz, ma dużą wartość. To właśnie staramy się robić z naszymi treściami, ale także wewnętrznie z naszymi pracownikami. Zbliżamy się do początku tej podróży, ale będziemy w tym temacie otwarci i przejrzyści. Myślę, że ludzie lubią być z tobą na drodze do doskonalenia.

Haley: (15:36)
Całkowicie, całkowicie. Mówiłeś o tym, jak to umieściłeś, żeby mieć jakąś odpowiedzialność. Ustawiasz naprawdę jasne wskaźniki, a także naprawdę agresywne wskaźniki. Jak planujesz osiągnąć swój cel, jakim jest podwojenie, a następnie podwojenie reprezentacji osób LGBTQI+ i BIPOC w swoich treściach?

Sydney: (16:02)
Tak. To znaczy, cele są tak agresywne, że będziemy musieli być kreatywni. Myślę, że to jest dokładnie to, do czego zaprojektowaliśmy cele, które mają nas do tego zmusić. Poza kampanią Re:stock, która przyciąga coraz mniej reprezentowanych twórców filmowych do kręgu dostawców mediów giełdowych, otrzymujemy również rzeczy, które już powstają. Wykonano więc pracę, zwłaszcza w zakresie obrazów, areny zdjęć stockowych i tworzenia inkluzywnych zdjęć stockowych. Pracujemy nad umieszczeniem tego w naszej bibliotece. Chcemy to zdobyć. Chcemy pracować z osobami, które już wykonują tę pracę, ale wiemy też, że to nie wystarczy, dlatego musimy zaangażować do pracy więcej osób. Więc zrobimy to, zapłacimy im uczciwie i będziemy wyceniać ich pracę tak, jak powinna być wyceniana, co jest uczciwie na wagę złota, ponieważ jest popyt, więc powinno być traktowane jako takie. Po prostu zmiażdżymy to, szukając wysoko i nisko oraz w nowych miejscach dla tej zawartości. Myślę, że to jedyny sposób, w jaki możemy to zrobić.

Haley: (17:15)
Tak tak. Tak. To jest wspaniałe. Fajnie słyszeć, jak przyznajesz, tak, to trudny cel i zrobiliśmy to celowo, prawda?

Sydney: (17:22)
Prawidłowy.

Haley: (17:23)
Jedną z książek, do których często odwołujemy się wewnętrznie, jest Jim Collins, Good to Great. Opowiada w tej książce o idei wielkiego, włochatego, śmiałego celu. Słyszałem o tym bardzo sprzeczne rzeczy z perspektywy kierownictwa. Na przykład, jeśli osiągniesz zbyt duży zasięg, ludzie mogą się zniechęcić. Prawidłowy? Ale myślę, że fajne w tym jest to, że jesteś... znowu, to funkcja wymuszająca. Jesteś otwarty na odczuwanie bólu potencjalnie podczas misji dotarcia do celu, na przykład cięższej i dłuższej pracy. Tak jak powiedziałeś, przeszukując wysoko i nisko, przechodząc do nowych źródeł. Prawidłowy? I naprawdę stawiam to na głowie. Tak, naprawdę fajnie słyszeć o pracy tam. Myślę, że myśląc o tej pracy, a potem o wszelkich wyjątkach z ostatniego roku, naprawdę zastanawiając się nad uruchomieniem tej kampanii, jakie rady możesz zaoferować innym firmom, aby zwiększyć ich reprezentację, czy to na zdjęciach stockowych, które zdecydują się użyć, czy na ilustracjach, jak znajdują modele lub w całym biznesie?

Sydney: (18:24)
To znaczy myślę, że praca naprawdę zaczyna się na samym początku. Jeśli rozejrzysz się po swoim zespole i wygląda na to, że jest tylko jeden typ osoby, reprezentowany jest tylko jeden głos, reprezentowane jest tylko jedno tło, musisz zacząć od tego, ponieważ konsumenci, klienci, bez względu na to, z kim pracujesz, kimkolwiek jest twój klient, szybko wyczuje, czy twoje wysiłki są cienkie lub na poziomie powierzchni. Jedynym sposobem, aby wykonać pracę z całkowicie autentycznych, autentycznych miejsc, jest zatrudnienie różnych głosów, które będą częścią tych decyzji.

Sydney: (19:06)
Nie ma na to drogi na skróty. Znam wiele szybko rozwijających się firm, startupów, które chcielibyśmy szybko włamać na drogę do wzrostu. Twierdzę, że nie włamujesz się do tego. Robisz to, wykonując pracę w bardzo realny sposób, co oznacza różnorodność w swojej firmie, różnorodne głosy, różne opinie. Wtedy jesteś w stanie wykonać rzeczy na poziomie, na którym muszą być. Więc także dla siebie, musisz dowiedzieć się o bieżących problemach, a nie tylko wchodzić w to ślepo, w stylu: „Ach, mam pomysł. Więcej czarnoskórych, więcej osób LGBTQIA+. Rozwiązaliśmy go”. To jak nie. Nie. To nie wystarczy.

Haley: (20:01)
Tak, tak, nie, ciągły postęp zawsze trwa. Musi być skupiony od góry do dołu i bardzo pod prąd do punktu, w którym zaczyna się od ludzi w pokoju. Myślę, że interesujące jest samo myślenie o tym, jak projektujemy nasze programy DEI na przyszły rok, jak bardzo skupienie się na retencji wraca do rekrutacji. Prawidłowy? Cofam się do rozmowy z tobą lata temu, nie postarzałem się tutaj, ale myślenie o tym, jak długo myślałeś o zostaniu w poprzedniej firmie, w której byłeś i myślisz o tym: „Dobra, chcesz mieć rodzinę w w pewnym momencie. Czy pakiet świadczeń jest wystarczająco dobry, aby móc założyć rodzinę?” To jest coś i myślę, że szczególnie teraz, myśląc o liczbie kobiet, które opuściły siłę roboczą tylko z potrzebą większej opieki nad dziećmi podczas pandemii, tak ważne jest, aby pomyśleć o takich rzeczach, jak dostępne świadczenia i programy retencji, grupy zasobów pracowniczych itp. cetera, oprócz faktycznego, w jaki sposób pozyskujemy nowych kandydatów? Ponieważ duża część przyciągania ludzi polega na tym, jak wyglądają wnętrza? Więc znowu to porównanie na zewnątrz.

Sydney: (21:14)
Tak. Zgoda. My też o tym myślimy w Storyblocks. I oczywiście jest to zabawne, ponieważ to jest… więc dla mojej ostatniej firmy w tej firmie, to właśnie skłoniło mnie do ruchu i uwielbiam Storyblocks. Korzyści są ogromne. Są tak przyjazne dla rodzin, więc zdecydowanie dokonałem właściwego wyboru. Nie po to, żeby uderzyć własną tubę, ale głos, który miałem w tej firmie w pierwszym roku jest inny niż w trzecim. Tak więc zatrzymanie różnorodnych talentów i pielęgnowanie ich oraz pokazywanie im, że są cenione, przynosi korzyści firmom, ponieważ te głosy stają się wygodniejsze, bardziej ufne, a teraz mogą przynosić pomysły i myśli, których być może nie zgłaszali w pierwszym roku. Więc jeśli cała twoja różnorodność jest w pierwszym roku, prawda? Nie różni się to zbytnio od tego, że przez wiele lat rozwijałeś różnorodność, a ludzie są szczęśliwi i ufni. Twoja firma znacznie bardziej skorzysta na ich głosach.

Haley: (22:20)
To sprawia, że ​​jestem bardzo podekscytowany przyszłością Animals, Storyblocks. Po prostu myślę o mieszance ludzi, których mamy i jak niesamowite będą rzeczy za kilka lat, gdy zbuduje się pewność siebie, gdy ludzie poczują psychologiczne bezpieczeństwo, prawda? Ich głos ma znaczenie i mogą wnieść swój wkład w inny sposób, ponieważ myślę, że kiedy zdasz sobie sprawę, „Och, wow, moja firma naprawdę ceni to, co mam do powiedzenia” lub „Oni naprawdę cenią…”, nazywamy to błyskotliwością wewnętrznie, ale tak naprawdę cenią różnorodność i tak bardzo zmieniają się na lepsze. Wracając więc do kampanii, jakie są przewidywane długoterminowe skutki Re:stock?

Sydney: (23:06)
Mamy nadzieję, że właśnie przesunęliśmy poprzeczkę w naszej branży. Brak różnorodności w mediach giełdowych jest problemem całej branży. Szczerze mówiąc, Storyblocks nie jest wielkim graczem. Nie jesteśmy Shutterstockiem. Jesteśmy w tej przestrzeni zakłócaczem. Jeśli więc możemy to zrobić, jeśli możemy zaatakować to w ten sposób, to nie ma powodu, dla którego wielcy gracze nie mogliby tego zrobić. Mam nadzieję, że jest to efekt długofalowy, że teraz wymagane jest posiadanie autentycznych reprezentatywnych nośników w swojej bibliotece, w przeciwnym razie nie będziesz w stanie konkurować. W rezultacie myślę, że ludzie nie mają pojęcia o ilości i liczbie firm, które wykorzystują media giełdowe do reprezentowania ludzi lub wstrzykiwania ludzi w przypadku braku budżetu na model lub wszystkie te zasoby. Dlatego zobaczymy, że media stają się bardziej zróżnicowane. Mógłbym pójść dalej z efektami kuli śnieżnej, ale to naprawdę to. Media giełdowe są przez wiele czasu budulcem dla mediów, zwłaszcza krótszej formy, reklamy i dziennikarstwa, i powinniśmy zobaczyć, że stają się one o wiele bardziej integracyjne.

Haley: (24:34)
Tak. Myślę, że zdolność do wywierania trwałego wpływu w Twojej firmie na wszystkich klientów, na wszystkich twórców, którzy teraz mogą wnieść swój wkład, a następnie przez media, jest wow. A myślenie o celu podniesienia poziomu innych firm, np. „Nie, to jest teraz poprzeczka”, jest naprawdę potężne. Ale fajnie. Myślałem właśnie wtedy, gdy opowiadałeś o artykule, który przeczytałem w Undefeated by ESPN, liście otwartym do LeBrona Jamesa, mówiącym o tym, jak całkowicie zmienił to, co ludzie postrzegają jako niesamowite u sportowca, z powodu wszystkich drzwi, które otworzył dla swojego drużyny, dla swoich graczy, poprzez podawanie piłki na i poza boisko, ale także dla czarnej społeczności, będąc bardzo szczerym, nie tylko skupiając się na tym, co dzieje się na boisku, ale także mówiąc o tym, co dzieje się w otaczającym nas świecie. Prawidłowy? Wydaje się, że teraz bardziej niż kiedykolwiek oczekują pracownicy.

Haley: (25:41)
Jeśli chcesz przyciągnąć ludzi, musisz o tym rozmawiać. Musisz czuć się komfortowo w niewygodnych rozmowach. Klienci coraz częściej oczekują i myślą o due diligence. Czy stosujesz różne praktyki rekrutacyjne itp.? Tak, tak, to niesamowite widzieć przywództwo z Storyblocks i tak, chcę spędzać więcej czasu z tobą i więcej decydować o twoim mózgu, ponieważ to jest niesamowite. Jeszcze kilka pytań, jeśli mogę. Nawiązałeś trochę do wartości Storyblocks. Chciałabym wiedzieć z Twojej perspektywy, jak ta kampania odzwierciedla wartości firmy.

Sydney: (26:22)
Tak. Jedną z naszych wartości jest to, że kiedy społeczność wygrywa, my wygrywamy. Kiedy mówimy o społeczności, mamy na myśli społeczność twórców, twórców korzystających z naszych treści, ale także twórców, którzy przyczyniają się do tworzenia mediów stockowych. Tak więc mamy oba w [niesłyszalne 00:26:42]. Mam na myśli, że znowu czuję, że ten projekt naprawdę wpłynął na społeczność po obu stronach. Wszyscy twórcy filmowi Re:stock są lokalnymi filmowcami i otrzymali taką możliwość i tak się stało w czasie, gdy filmowali w czasach, gdy filmowcy mieli problemy. Szanse wysychały w rzeczywistości COVID-19, na przykład niebezpiecznie strzelać. To było naprawdę niesamowite móc dać tym filmowcom i zainwestować w nich tę szansę. Uwielbialiśmy to.

Sydney: (27:16)
Mamy teraz społeczność twórców filmowych, z którymi czujemy się naprawdę blisko, a która wiele nas nauczyła. Następnie z drugiej strony mamy setki komentarzy od promotorów sieciowych, które domagały się zróżnicowanej treści, a teraz mamy komentarze z drugiej strony, które brzmią: „Dziękuję za wysłuchanie. Dziękuję za uznanie. do zrobienia. Potrzebowałem tego. To znaczy, nie mogłem wymyślić projektu, dzięki któremu czuję, że nasza społeczność wygrała więcej. Tak naprawdę jest to połączone z naszymi wartościami.

Haley: (27:55)
To jest wspaniałe. Miałem właśnie zapytać, ile wkładu dostałeś od publiczności, aby posunąć to wszystko do przodu i ile z tego było proaktywne, reaktywne lub rodzaj kombinacji. Tak więc fajnie jest usłyszeć wszystkie pozytywne odpowiedzi teraz, gdy już to wprowadziłeś.

Sydney: (28:11)
Tak. Nazwaliśmy kampanię. Sposób, w jaki nazwano kampanię, nazywa się Re:stock, Re:stock, ale została zaprojektowana lub została nazwana tak, jak wiesz, gdy odpowiadasz na e-mail, w tytule jest napisane re? Więc tak naprawdę jest, do czego został zaprojektowany. Ma to być odpowiedź na wszystkie nasze żądania, wszystkie wiadomości o „Potrzebujemy bardziej zróżnicowanej treści”. To bezpośrednia odpowiedź na to. Stąd to się wzięło.

Haley: (28:43)
W jaki sposób treść wspiera tę kampanię lub w jaki sposób wykorzystujesz własne treści, aby kontynuować wspieranie tej kampanii w następnej… Mam na myśli, że brzmi to tak, jakbyś miał kamień milowy ustawiony na następne kilka lat.

Sydney: (28:57)
Tak. Będziemy dalej opowiadać... opowiadaliśmy historie twórców filmowych. Mamy wiele wspierających treści, które towarzyszą tej kampanii, dotyczące znaczenia reprezentacji, dlaczego to robimy, ale nawet ucząc się od tych filmowców, jak stworzyli te ujęcia, co mieli na myśli? Tylko szczegóły techniczne za kamerą. Jest wiele do nauczenia się. Zawsze staramy się wykorzystywać treści w Storyblocks lub naszym content marketingu, aby pomóc naszym klientom przezwyciężyć wyzwania, przed którymi stają podczas tworzenia treści wideo. To właśnie zamierzamy kontynuować i wspierać ich również poprzez kampanię Re:stock. Chcemy dalej uczyć i tak, to naprawdę zaplanowaliśmy.

Haley: (30:00)
To ma sens. Naprawdę doceniam to, że dzielisz się trochę więcej na ten temat oraz o tym, jak kampania będzie wspierana treściami przez następny rok, rok plus. Myślę, że jeszcze jedno pytanie, zanim pozwolę ci odejść, ponieważ dziękuję, to było niesamowite. Bardzo pomocny. Czy jest coś jeszcze, co Cię ekscytuje w pracy teraz?

Sydney: (30:30)
Nie wiem Jest tak wiele. Jesteśmy w ekscytującym okresie w firmie. Bardzo się rozwijamy. Cieszę się, że nasza firma będzie się powiększać pod względem liczby osób. Jestem podekscytowany wewnętrzną pracą DEI, którą mamy przed sobą. W Storyblocks dzieje się tak wiele rzeczy, nie wszystko, o czym mogę porozmawiać, ale to ekscytujący czas, aby być teraz w naszej firmie.

Haley: (30:59)
To cudownie. Wygląda na to, że jest. Teraz doceniam to bardziej niż kiedykolwiek, kiedy mogę mówić o tej kampanii zamiast o innej. Jest idealny na świecie. Daje tyle nadziei i emocji, i jestem podekscytowany, widząc coraz więcej reprezentatywnych treści i myślę o Storyblocks i Tobie, do pewnego stopnia, za każdym razem, gdy to widzę. Naprawdę doceniam poświęcenie czasu, Sydney. Wspaniale było nadrobić zaległości i dowiedzieć się więcej o całej wspaniałej pracy, jaką wykonujesz w Storyblocks.

Sydney: (31:31)
Tak. Dzięki, Haley. Dzięki za zaproszenie.

Haley: (31:34)
Dziękuję Ci.