Cele 4 etape pentru a construi un bun canal de marketing

Publicat: 2022-02-11

Să ai unul în afacerea ta este cu siguranță cel mai valoros atu. Nu mai efort de vânzări pentru a atrage clienți, dezvoltați o pâlnie de marketing automatizată. Astăzi, vom discuta despre asta. Sunteți pregătiți?

Și noi suntem, să mergem! ️ După cum probabil știți, cu limita de 100 de cereri de conexiune pe săptămână pe LinkedIn, generarea de clienți potențiali a devenit mai complexă. Dar acum, cu Waalaxy, puteți profita de puterea LinkedIn și a e-mailurilor pentru a genera mai mulți vizitatori în canalul dvs. de marketing. Acum, haideți să aflăm împreună ce puteți face cu o pâlnie automată Cu un sistem automatizat puteți:

  • Economisiți timp pentru prospectarea dvs. b2b .
  • Generați mai multe perspective (sau clienți potențiali).
  • Obțineți clienți noi pentru produsele/serviciile dvs.
  • Încasați plăți 24/7.
  • Educați un public țintă asupra unui subiect legat de tema dvs.

În acest articol, vom analiza cum să creați o pâlnie de marketing eficientă, care rulează pe pilot automat și vă sporește vânzările. Gata de plecare? Sa incepem cu o prima intrebare..

Pâlnie de marketing: definiție

O pâlnie de marketing automatizată (numită și „ tunnel de conversie”, „pâlnie de conversie”, „pâlnie de vânzări”) este un proces de vânzare care vă permite să duceți un simplu vizitator să devină un client fidel, trecând prin mai multe faze de marketing. Aceasta este o definiție destul de simplă, dar vom detalia mai mult în partea următoare. ️

Care sunt cele 4 etape ale pâlniei de marketing?

Un tunel de vânzări vă permite să însoțiți utilizatorul de internet în procesul de cumpărare. Vă permite să hrăniți prospectul (lead nurturing ), adică să-l ajutați să găsească informații și să răspundă la întrebările lor, astfel încât să ajungă să cumpere produsul.

Acest tunel are 4 etape: Vizibilitate, Interes, Decizie, Reținere.

Pâlnie de vânzări în comerțul electronic - cum să-l construiți și să îl utilizați? | Blog Dealavo

(sursa imagine: dealavo)

1. Vizibilitate (sau „conștientizare”)

Faceți-vă cunoscut publicului țintă.

În faza de „vizibilitate”, rolul tău este să creezi o amprentă cu brandul tău în mintea prospectului. Acesta poate fi marca dvs. personală ( marca personală) cu serviciile dvs. sau marca dvs. profesională (marca profesională) pentru produsele dvs. Perspectiva trebuie să fie conștientă de faptul că soluția ta există pe piață. Ei trebuie să cunoască numele mărcii dvs.

Pentru a crea conștientizare, trebuie să:

  • Aveți o prezență puternică pe rețelele de socializare (și mai ales pe cele ale țintei dvs.) – cu un cont profesional, puteți posta în fiecare săptămână pe LinkedIn , Instagram, Twitter..
  • Creați legături cu alte mărci – parteneriate, sponsori, evenimente, seminarii web , YouTube live...
  • Reclama – De asemenea, puteți face publicitate pe rețelele sociale sau direct pe Google cu Google Ads.
  • Utilizați SEO - Creați articole relevante despre expertiza și produsele dvs. și urmați regulile SEO pentru a câștiga poziții pe Google.

Pentru a afla mai multe despre strategiile de adoptat pe rețelele sociale = urmați ghidul.

2. Interesul (sau „contraprestația”)

În faza de „considerare”, scopul este să-ți faci prospectul să dorească să afle mai multe. Pentru a fi interesat de el. Și pentru a face asta, trebuie să generați:

  • Interes pentru brandul tău – Poziționează-te ca expert în domeniul tău prin comunicarea ta.
  • Interes pentru produsul dvs. – Este acest produs potrivit pentru mine și poate răspunde nevoilor mele? Prin tutoriale sau fișe de produse de pe site-ul dvs.
  • Dorința de a-l achiziționa – este o soluție de calitate? Ce rezultate mă pot aștepta să obțin?

Această fază este foarte emoționantă. Trebuie să puneți problemele în interes. Și presează beneficiile în dorință.

Pentru a reuși în această etapă, site-ul tău de comerț electronic trebuie să fie optimizat. Perspectiva trebuie să poată răspunde la toate întrebările sale cu informațiile de pe site-ul/pagina de destinație. Acesta trebuie să fie, de asemenea, neaglomerat și vizual pentru a le capta atenția.

Iată un exemplu de pagină de destinație completă:

  1. Sloganul explică rapid propunerea de valoare a instrumentului.
  2. Recenziile vă permit să vă poziționați ca expert și să vă inspire încredere.
  3. Resursele sunt acolo pentru a ghida utilizatorul care trebuie să afle mai multe.
  4. Îndemnul la acțiune ajută la crearea deciziei de cumpărare. (Pasul numărul 3.)

3. Decizia (sau „modul de cumpărare”).

Este timpul pentru automatizarea marketingului. În faza de „decizie”, trebuie să transformați un client interesant într-un client. A trecut de primele două etape – știe că exiști și știe că vinzi o soluție care este interesantă pentru el.

Cel mai bun mod de a-l ajuta să ia decizia este să îmbunătățească experiența utilizatorului UX. Desigur, cookie-urile trebuie validate în prealabil. Ușurează-ți site-ul în călătoria clientului :

Informații de plată pre-completate, adresă poștală deja înregistrată, obiceiuri de cumpărături salvate.

Pe lângă un site web optimizat , puteți folosi și alte strategii pentru a conduce decizia de cumpărare:

  • O campanie de e-mail sau o campanie de marketing multicanal.
  • Urmariri pe retelele de socializare,
  • Cupoane personalizate.
  • Mesaje LinkedIn.

Acesta este momentul în care tehnica ta de marketing este să încurajezi oamenii care și-au arătat interesul pentru marca și produsul tău să decidă.

4. Retinerea

Acum prospectul știe că vrea să cumpere. Pentru a-i ajuta să ia măsuri, utilizați CTA (îndemnuri) în locurile potrivite de pe site-ul dvs. de destinație sau de pe site.

Aceste CTA-uri pot fi diferite și ar trebui plasate pe tot blogul tău, într-un mod fluid, fără a ataca prospectul.

  • „Înscrieți-vă la newsletter”
  • "Loghează-te"
  • "Cumpără acum"
  • "Încearcă"
  • "Află mai multe"
  • „Profita de oferta”
  • „Descoperiți oferta”

Pentru a vă îmbunătăți rata de conversie, vă puteți baza pe mai multe strategii:

  • Exclusivitate – „Creați-vă propriul design personalizat”.
  • Raritate – „Au mai rămas doar 5 articole în stoc”.
  • Urgenţă. – Doar astăzi” „Ofertă valabilă până la” „Numai astăzi

De ce să faci o pâlnie de marketing bună?

O pâlnie de marketing este un pic ca un slide. Adică, va fi nevoie de o persoană complet rece în mod fluid și natural la oferta dvs. plătită. Cu toate acestea, lungimea și tipul pâlniei de marketing depind de un criteriu principal: temperatura prospectului.

Cu alte cuvinte, metrica care determină unde se află prospectul tău în procesul în 3 pași văzut mai devreme (conștientizare, considerație, decizie). Să aruncăm o privire la câteva situații în care o pâlnie de marketing automatizată vă va fi de mare ajutor..

Pentru a converti mai mulți clienți potențiali și a atrage mai mulți clienți

După cum sa spus mai înainte, un tunel vă permite să schimbați faza unei persoane. Adică starea lor:

  • Vizitator.
  • Perspectivă.
  • Client.

De exemplu, pentru a converti mai mulți clienți potențiali, puteți oferi o resursă gratuită în schimbul adresei de e-mail . Apoi, redirecționați-i către oferta dvs. plătită după ce v-ați înscris pentru a trece de la faza „lead” la „client”. ️

Pentru a vă vinde ofertele de formare

Crearea unui canal automat de marketing este utilizat pe scară largă în lumea infoproduselor. Adică în vânzarea de produse digitale, cum ar fi instruirea online. De exemplu, unele instrumente vă pot ajuta să creați o pâlnie foarte ușor. Cele mai utilizate sunt Systeme io și Clickfunnels.

Iată un exemplu despre cum să creați un tunel pe care îl puteți scoate pentru ofertele dvs. de formare:

  • Capturați pagina pentru a recolta prenumele și e-mailul în schimbul unei resurse donate.
  • Pagina de mulțumire cu un formular de înregistrare pentru un webinar pe tema dvs.
  • Pagina de vânzări pe care utilizatorul o primește după webinar .

Apoi trimiteți o serie de e- mailuri automate pentru a vă promova webinarul. Și îți vinzi antrenamentul la sfârșitul webinarului.

Pentru a vinde produse și servicii

Dacă vindeți produse și servicii, puteți folosi și puterea unui tunel automat de vânzări. De exemplu, dacă sunteți consultant/freelancer ca designer grafic, vă poate ajuta să găsiți clienți cu ușurință. Iată cum poate funcționa cu un exemplu:

  • Oferiți o carte digitală despre „Cum să vă alegeți corect identitatea logo-ului?”.
  • Culegeți adresa de e-mail în schimbul cărții digitale.
  • Trimiți e- mailuri automate cu design-urile, recenziile clienților etc.
  • Efectuați un apel la acțiune la sfârșitul e-mailului către pagina dvs. Calendly.
  • Vă oferiți serviciile prin apel video/telefonic.

Același lucru este valabil și pentru site-urile de comerț electronic. Acesta este doar un exemplu pentru designeri grafici. În partea următoare, vom vedea cum să-i creăm pâlnia automată, indiferent de tema dvs.

Cum să creezi o pâlnie de marketing expert?

Urmați acești pași simpli pentru a vă crea mașina dvs. de vânzări, care face conversie fără a fi nevoie să petreceți prea mult timp încercând să vă convingeți clienții potențiali să cumpere.

Pasul 1: Creați un magnet de plumb

Primul pas este să găsești ceva de tranzacționat pentru informațiile de contact ale vizitatorului tău. Practic, adresa lui de e-mail ar trebui să fie recoltată. Dar puteți merge mai departe pentru a vă personaliza relația cu clientul potențial pe parcursul ciclului de viață al acestuia:

  • Nume.
  • Număr de telefon.
  • Numele companiei.
  • Site-ul web .
  • Adresa ta.
  • etc.

Există mulți magneți de plumb pe care îi puteți oferi vizitatorilor, nu uitați să lucrați întotdeauna la copywriting și să aveți un titlu captivant . Iată câteva idei: ️

  • Consultație gratuită.
  • Cupon de reducere.
  • Lista de verificare.
  • Chestionare.
  • Video.
  • Seria video.
  • Trusa de scule.
  • Calendar. ️
  • Podcast.
  • Interviu.
  • Demo live.
  • Tichet de admitere.
  • Instruire prin e-mail.
  • Produs fizic.
  • Glisați fișierul.
  • Grafică pe computer.
  • Apel telefonic.
  • Audit.
  • Pret estimativ.
  • Hartie alba.
  • Carte digitală.
  • Tricou.
  • Date statistice.
  • Studiu de caz.
  • Ghid explicativ.
  • PDF descărcabil.
  • Webinar.
  • Training online.

Găsiți durerea numărul 1 a potențialului dvs. și răspundeți parțial cu magnetul dvs. de plumb. De exemplu, dacă aveți un site de comerț electronic , oferiți un cupon de reducere, deoarece durerea principală este să cheltuiți prea mult. De exemplu, dacă sunteți o agenție de webmarketing, oferiți un audit al perspectivei dvs. cu privire la strategia lor de marketing digital.

De exemplu, dacă sunteți consultant SEO, oferă o consultație gratuită de 20 de minute pentru a pune întrebări despre problemele cu care se confruntă potențialul tău.

Scopul unui magnet de plumb : de a crea un prim pas de conversie între un vizitator și o persoană cu o nevoie. Următorii pași vă vor permite să satisfaceți această nevoie.

Pasul 2: Creați o ofertă de apelare

O ofertă de apel este ceva ce clientului tău va avea dificultăți să refuze, deoarece este atât de irezistibil pentru ei.

  • Este o ofertă care are o propunere de valoare reală.
  • Este o ofertă care nu este scumpă (sub 50€).

Poate fi de exemplu:

  • Un produs fizic ieftin (cazul comerțului electronic).
  • Un training video (cazul infopreneurship).
  • Un software.
  • O carte digitală plătită.
  • Un conținut premium.

Scopul este de a transforma prospectul într-un client cât mai repede posibil pentru a-l duce la starea de „client”. Apoi, veți putea să vă actualizați clientul. Asta o să vedem chiar acum!

Pasul 3: Creați o ofertă emblematică

Oferta dumneavoastră emblematică este produsul/serviciul dumneavoastră principal. Foarte des, vei observa că atunci când vinzi un produs emblematic oamenilor, aceștia vor dori să meargă mai departe. De aceea, puteți oferi un serviciu destul de standard pentru a satisface nevoia acestora. Acesta poate fi

  • Un service manual.
  • Un antrenament video lung.
  • Un software.
  • Un coaching.

Scopul ofertei tale emblematice este de a reuși să-ți califice cumpărătorii anteriori pentru a-i identifica pe cei mai hiperactivi. Astfel, le oferi și mai multă valoare. Dar veți descoperi că, dacă aplicați acest lucru în pâlnia dvs. automatizată de marketing, unii oameni vor dori să meargă și mai departe.

Pasul 4: Creați o ofertă premium

Și aici intervine oferta premium. Adică, o ofertă personalizată foarte des taxată de performanță și nu de timp sau unitate. De exemplu, acesta ar putea fi:

  • Un acompaniament de 6 luni cu un coaching pe săptămână și un raport pe lună.
  • Coaching privat până când îți atingi obiectivul.

Avantajul acestei oferte este că veți putea ajuta persoana să-și schimbe viața deoarece veți fi plătit „clasic”, precum și cu primă dacă obțineți rezultatul stabilit de client.

Iată un exemplu cu un consultant de generare de clienți potențiali care dorește să ajute o companie de web marketing să găsească mai mulți clienți.

Obiectivul și KPI-ul ar putea fi: semnarea a 30 de clienți în trimestrul următor. Prețul suportului ar putea fi de 1 500 €/lună + 5 000 € bonus dacă obiectivul este depășit. Evident, este dificil să automatizezi procesul de decizie de cumpărare pentru o ofertă high-end. Trebuie să înțelegi nevoile persoanei, să propui soluții și să stabilești rezultate din oferta ta.

Dar dacă doriți să economisiți timp, puteți totuși automatiza o parte a procesului de vânzare. ️

Pasul 5: Pâlnie de marketing și automatizare

Veți putea automatiza coborârea clienților prin această pâlnie de marketing:

  • Magnetul tău de plumb.
  • Oferta dvs. de apelare.
  • Oferta ta emblematică.
  • Oferta dvs. premium.
  • Pagina dvs. de vânzări.

Pentru aceasta, veți putea folosi instrumente precum Systeme io, Clickfunnels, OptimizePress, Podia și multe altele. Foarte ușor de utilizat, sunt de obicei cuțite elvețiene în crearea unei pâlnii automate de vânzări . Unele dintre ele sunt plătite, altele sunt gratuite. Să aruncăm o privire la modul în care și dvs. vă puteți lansa pâlnia astăzi, chiar și cu puțini bani de pornire.

Cum se creează o pâlnie de marketing gratuit?

Odată ce v-ați ocupat de procesul de vânzare , trebuie să vă ocupați de partea strategiei de marketing . Scopul: să creați dorința de a vă cumpăra produsele și serviciile și de a vă face un trai confortabil.

Creați un cont pe Systeme io

Systeme.io este un software pentru crearea de pâlnii de marketing și oferă o versiune freemium. Cu versiunea gratuită, puteți, de exemplu:

  • Colectați până la 2000 de contacte.
  • Trimite e-mailuri nelimitate.
  • Creați 3 canale de marketing online de maximum 10 pagini.
  • Creează 1 blog cu numele tău de domeniu.
  • Publicați articole de blog și lucrați la SEO (pentru a apărea în primele rezultate ale motorului de căutare utilizat de utilizatorul de internet)
  • Aveți un spațiu de membru securizat prin parolă.
  • Aveți cât de mulți membri doriți înăuntru.
  • Stocați fișiere nelimitate.
  • Automatizați un minim dintre acțiunile dvs. de marketing .
  • Creați 1 scenariu automat.
  • Faceți teste A/B.
  • Creați cupoane.
  • Folosește rețelele sociale pentru a-ți promova ofertele irezistibile
  • Creați vânzări în creștere, vânzări reduse și creșterea comenzilor.

Pe scurt, ați văzut posibilitatea uriașă pe care o aveți cu versiunea gratuită a acestui software. Este tot ce ai nevoie pentru a-ți începe tunelul.

De asemenea, puteți alege să vă creșteți vânzările online cu publicitate plătită, cum ar fi Google Adwords sau LinkedIn Ads.

Acum iată cum să acționezi!

Creați călătoria clientului pas cu pas

După ce v-ați creat contul gratuit, puteți începe să vă creați canalul de marketing:

  • Primul pas este să-ți construiești pagina de captură, adică pagina de destinație care îți va permite să colectezi informații esențiale de la potențialii tăi (cel puțin adresa de e-mail).
  • Al doilea pas este să vă creați pagina de vânzări. Aceasta este pagina de destinație principală a afacerii dvs. online. Vă permite să vă vindeți produsul sau serviciul.

Cum creezi o pagină de captură grozavă pentru a converti cât mai mulți vizitatori în clienți potențiali?

Iată câțiva pași pentru a crea o pagină de captură grozavă.

Înțelegeți durerea perspectivei

Primul pas este să înțelegeți punctele dure ale potențialilor dvs.

  • Care sunt cele mai mari frustrări conștiente ale lor?
  • Care sunt durerile profunde ale frustrărilor lor conștiente?

Este important să pătrundem în adâncime în cercetarea nevoii.

De exemplu, dacă sunteți în afacerea de formare online imobiliară. Cea mai mare frustrare conștientă este să nu faci mai mulți bani pentru a face mai multe lucruri. Căutați frustrarea din spatele asta.

Adesea, este lipsa de libertate în spatele ei. De exemplu, în pierderea în greutate, frustrarea conștientă a potențialului client este supraponderalitatea.

Intreaba-te pe tine insuti:

De ce? Care este rădăcina acestei probleme?

Aici, deseori privirea celorlalți este durerea profundă.

Înțelegeți durerea potențialilor dvs. și puneți-o în prim-plan pe pagina de captură.

Creați structura paginii de captură

Utilizați structura AIDA învățată mai devreme în acest articol și începeți cu un cârlig puternic care evidențiază frustrarea conștientă și durerea profundă, scriind un sub-cârlig cu dorința persoanei.

Apoi, scrieți puțin pentru a face persoana să simtă că este vorba despre ea. Acest lucru poate fi presant pe probleme sau poate spune o mică poveste.

Apoi, faceți o copie de rezervă a beneficiilor ofertei dvs. Pentru a face acest lucru, începeți prin a declara beneficiile și conectați-le cu caracteristicile, apoi adăugați semnificația (care atinge dorințele profunde).

Un exemplu:

Cum creezi o pagină de vânzări care îți vinde masiv produsele și serviciile?

Pentru pagina de captură, nu este mult diferit, doar că vei merge puțin mai departe. Adică, îți vei concentra mesajul pe rezultatele clienților tăi și mărturiile acestora. Puteți folosi cele 6 principii de influență ale lui Robert Cialdini pentru a maximiza puterea de persuasiune a paginii dvs. de vânzări:

  • Principiul reciprocității (cu cât oferi mai mult, cu atât primești mai mult).
  • Principiul consecvenței (un mic angajament creează o inerție de angajament).
  • Principiul dovezii sociale (alți oameni au luat măsuri).
  • Principiul autorității (cifrele de autoritate au avut încredere în mine, rezultate).
  • Principiul simpatiei (latura umană a ofertei tale).
  • Principiul rarității (ediție limitată și exclusivă).

Lucrați și adăugați aceste elemente în pagina dvs. de vânzări pentru produsul și serviciul dvs.

Testați pâlnia automată marketinf

Odată ce aveți tunelul de vânzări pus la punct, va trebui să îl testați. Amintiți-vă un lucru:

Piața are întotdeauna dreptate.

Este posibil ca ofertele dvs. să nu funcționeze. De fapt, prima greșeală pe care o fac antreprenorii este să încerce să creeze ceva conform dorințelor lor în loc să conceapă o ofertă care să răspundă unei nevoi ale pieței.

Valori pentru o pagină de captură

Rata de conversie a paginii dvs. de captură va depinde aproape în întregime: de oferta dvs. și de redactarea dvs. Designul web joacă în conversie, în special în mediul B2B. Iată câteva numere:

  • Rată de conversie excelentă: >45%.
  • Rata medie de conversie: 10-45%.
  • Rată de conversie scăzută: <10%.

Pe piața B2C puțin mai puțin, dar designul grafic al paginii tale de vânzări va trebui să fie în continuare potabil.

Valori pentru o pagină de plată

Iată câteva cifre pentru o pagină de plată:

  • Rată de conversie excelentă: >65%.
  • Rata medie de conversie : 20-65%.
  • Rată de conversie scăzută : <10%.

Cum să-ți calculezi pâlnia de marketing

Acum vom analiza cum să calculăm profitabilitatea canalelor de vânzări. Acest lucru vă va permite să știți dacă canalul dvs. automatizat merită să fie optimizat sau aglomerat de publicitate . Să începem cu un termen foarte important de înțeles, costul de achiziție a clienților ! ️

Calculați costul de achiziție a clienților (CAC)

CAC-ul este suma financiară pe care o costă în medie, în promoție pentru a obține 1 client. De exemplu, dacă cheltuiți 17 EUR în Google Ads pentru a obține o vânzare, atunci CAC-ul dvs. este de 17.

Ai înțeles: este foarte important pentru afacerea ta să-ți reducă CAC-ul cât mai mult posibil pentru a-ți crește profitabilitatea și se completează cu următoarea măsură foarte importantă, care este.

LTV (valoarea pe durata vieții) este suma financiară pe care ți-o aduce un client în medie, pe parcursul ciclului său de clienți. Ca să vă dau un exemplu:

  • Dacă un client vă aduce 400 de euro în vânzări pe mai multe luni/ani, LTV-ul este de 400.

Aceasta este suma totală de bani pe care clientul dvs. a adus-o. Spre deosebire de CAC, LTV-ul dvs. trebuie să fie cât mai mare posibil pentru a asigura profitabilitatea afacerii dvs. Dar acum de unde știi dacă ești profitabil? Asta vom vedea imediat.

Calculați rentabilitatea investiției și optimizați-l

ROI (rentabilitatea investiției) este o metrică care asigură profitabilitatea unei acțiuni. Dacă rentabilitatea investiției este mai mare de 1, este profitabilă. Dacă este mai mic de 1, nu este profitabil. Și pentru a-l calcula nimic nu este mai simplu:

ROI = LTV/CAC.

Să luăm un exemplu. Ai un CAC mediu de 88€. Și LTV-ul mediu este de 274 EUR. Prin urmare, rentabilitatea investiției dvs. este: 274/88 = 3,11. Aceasta înseamnă că pentru 1€ investit în promoția ta, la final vor ieși 3,11€. Ați realizat o marjă brută de 2,11 EUR pe euro investit.

Și în pâlnia dvs. automatizată de marketing, încercați să acordați atenție cât de mult investiți la intrare pentru a aduce oamenii în tunel și cât de mult veți primi înapoi la ieșire. Faceți rentabilitatea investiției cât mai mare posibil și optimizați fiecare pas al tunelului pentru a vă crește rentabilitatea investiției .

Utilizați Waalaxy pentru a optimiza performanța canalului dvs. automatizat de marketing

Waalaxy , instrumentul nostru de prospectare B2B LinkedIn și automatizare a e-mailurilor vă va ajuta să introduceți oameni la intrarea în tunel, la un cost mai mic. De fapt, Waalaxy are o versiune gratuită pentru a putea folosi instrumentul cu seninătate.

Vei fi capabil sa :

  • Trimiteți automat invitații în masă asupra persoanelor vizate.
  • Trimiteți o serie de mesaje automate pentru a vă promova vânzările și pagina de captare.
  • Consolidează-ți baza de date de contacte.
  • Faceți mai multe vânzări.

Spre deosebire de alte instrumente, Waalaxy nu vă limitează numărul de invitații pe care le puteți trimite în fiecare zi. Și este complet sigur. Puteți alege dintre peste 12 secvențe automate pentru a începe să prospectați oameni și să-i introduceți în tunelul dvs.

2-mesaje-secventa-waalaxie

Concluzia articolului: ce este o pâlnie de marketing de prospectare?

Astăzi, în acest articol, ați descoperit următoarele puncte:

  • Ce este o pâlnie de marketing?
  • Cum funcționează o pâlnie de marketing automatizată?
  • De ce să faci o pâlnie de marketing?
  • Cum să creezi o pâlnie de marketing expert?
  • Cum se calculează?
  • Folosind un instrument de automatizare , numit Waalaxy, pentru a vă optimiza performanța.

Întrebări frecvente

Care este cea mai bună pâlnie de marketing?

Această întrebare este destul de complicată deoarece, în funcție de obiectivele și nevoile tale, alegerea software-ului pentru crearea unui tunel poate varia. În acest articol, v-am prezentat Systeme.io, dar puteți folosi Clickfunnels, OptimizePress sau Podia.

Cum să faci o pâlnie de marketing?

Am explicat-o mai sus, dar iată pașii cheie ️ pentru a face o pâlnie:

  • Lucrează la personajele tale,
  • Creați conținut cu valoare adăugată ridicată,
  • Promovați-vă conținutul,
  • Creați oferte de conținut freemium și premium,
  • Optimizați SEO și SEA site-ului dvs.,
  • Creați tuneluri de conversie.

Ce este sistemul IO?

După cum s-a spus anterior, acest software SAAS este un instrument care reunește toate instrumentele necesare pentru a crea un site web și a dezvolta o afacere online.

Iată, acum știți cum să vă creați și să vă promovați pagina de vânzări și să creați un canal automat de marketing cu Waalaxy. Nu trebuie să te mai învățăm nimic, tot ce trebuie să faci este să începi.