4 etapy budowania dobrego lejka marketingowego

Opublikowany: 2022-02-11

Posiadanie go w firmie jest z pewnością najcenniejszym zasobem. Koniec z wysiłkami sprzedażowymi w celu zdobycia klientów, opracuj zautomatyzowany lejek marketingowy . Dziś o tym porozmawiamy. Jesteście gotowi?

My też, chodźmy! ️ Jak być może wiesz, przy limicie 100 próśb o połączenie tygodniowo na LinkedIn, generowanie leadów stało się bardziej złożone. Ale teraz, dzięki Waalaxy, możesz wykorzystać moc LinkedIn i poczty e-mail, aby generować więcej odwiedzających na swojej ścieżce marketingowej. Teraz wspólnie dowiedzmy się, co możesz zrobić za pomocą zautomatyzowanego lejka Dzięki zautomatyzowanemu systemowi możesz:

  • Oszczędzaj czas na poszukiwaniach b2b .
  • Generuj więcej potencjalnych klientów (lub potencjalnych klientów).
  • Zdobądź nowych klientów dla swoich produktów/usług.
  • Odbieraj płatności 24/7.
  • Edukuj grupę docelową na temat związany z Twoim tematem.

W tym artykule przyjrzymy się, jak stworzyć skuteczny lejek marketingowy , który działa na autopilocie i zwiększa sprzedaż. Gotowy do wyjścia? Zacznijmy od pierwszego pytania..

Lejek marketingowy: definicja

Zautomatyzowany lejek marketingowy (zwany także „ tunelem konwersji”, „lejkiem konwersji”, „lejkiem sprzedaży”) to proces sprzedaży, który pozwala zmienić zwykłego odwiedzającego w lojalnego klienta, przechodząc przez kilka faz marketingowych. To dość prosta definicja, ale w następnej części zajmiemy się bardziej szczegółowo. ️

Jakie są 4 etapy lejka marketingowego?

Tunel sprzedażowy pozwala towarzyszyć internaucie przez proces zakupowy. Pozwala pielęgnować prospekta (lead nurturing ), czyli pomagać mu w znajdowaniu informacji i odpowiadaniu na jego pytania, tak aby w końcu kupił produkt.

Ten tunel ma 4 etapy: Widoczność, Zainteresowanie, Decyzja, Retencja.

Lejek sprzedażowy w e-commerce – jak go zbudować i wykorzystać? | Blog Dealavo

(źródło obrazu: dealavo)

1. Widoczność (lub „świadomość”)

Daj się poznać swojej grupie docelowej.

W fazie „widoczności” Twoją rolą jest stworzenie odcisku Twojej marki w umyśle potencjalnego klienta. Może to być Twoja marka osobista (personal branding ) z Twoimi usługami lub Twoja marka profesjonalna (branding profesjonalny) dla Twoich produktów. Potencjalny klient musi mieć świadomość, że Twoje rozwiązanie istnieje na rynku. Muszą znać nazwę Twojej marki.

Aby stworzyć świadomość, musisz:

  • Miej silną obecność w sieciach społecznościowych (a zwłaszcza w sieciach docelowych) – z profesjonalnym kontem możesz publikować co tydzień na LinkedIn , Instagramie, Twitterze.
  • Twórz linki z innymi markami – partnerami, sponsorami, wydarzeniami, webinariami , YouTube na żywo.
  • Reklama – Możesz także reklamować się w sieciach społecznościowych lub bezpośrednio w Google za pomocą Google Ads.
  • Korzystaj z SEO – Twórz odpowiednie artykuły na temat swojej wiedzy i produktów oraz postępuj zgodnie z zasadami SEO, aby zdobywać pozycje w Google.

Aby dowiedzieć się więcej o strategiach do przyjęcia w sieciach społecznościowych = postępuj zgodnie z przewodnikiem.

2. Zainteresowanie (lub „świadczenie”)

W fazie „rozważania” celem jest sprawienie, by potencjalny klient chciał dowiedzieć się więcej. Zainteresować się tym. Aby to zrobić, musisz wygenerować:

  • Zainteresowanie Twoją marką – dzięki swojej komunikacji stań się ekspertem w swojej dziedzinie.
  • Zainteresowanie Twoim produktem – Czy ten produkt jest dla mnie odpowiedni i czy spełni moje potrzeby? Poprzez samouczki lub karty produktów na Twojej stronie internetowej.
  • Chęć jej zdobycia – czy to rozwiązanie jakościowe? Jakich rezultatów mogę się spodziewać?

Ta faza jest bardzo emocjonalna. Musisz zainteresować problemami. I wciśnij korzyści w pragnienie.

Aby odnieść sukces na tym etapie, Twoja witryna e-commerce musi zostać zoptymalizowana. Potencjalny klient musi być w stanie odpowiedzieć na wszystkie swoje pytania, korzystając z informacji zawartych w Twojej witrynie/stronie docelowej. Ten musi być również uporządkowany i wizualny, aby przyciągnąć ich uwagę.

Oto przykład kompletnej strony docelowej:

  1. Slogan szybko wyjaśnia propozycję wartości narzędzia.
  2. Recenzje pozwalają pozycjonować się jako ekspert i wzbudzają zaufanie.
  3. Zasoby służą do prowadzenia użytkownika, który musi wiedzieć więcej.
  4. Wezwanie do działania pomaga w podjęciu decyzji o zakupie. (Krok numer 3.)

3. Decyzja (lub „tryb zakupu”).

Czas na automatyzację marketingu. W fazie „decyzji” musisz zamienić ciepłego leada w klienta. Przeszedł pierwsze dwa etapy – wie, że istniejesz i że sprzedajesz rozwiązanie, które go interesuje.

Najlepszym sposobem, aby pomóc mu w podjęciu decyzji jest poprawa UX – user experience. Oczywiście pliki cookie muszą zostać wcześniej zweryfikowane. Spraw, aby Twoja witryna była łatwa w ścieżce klienta :

Wstępnie wypełnione informacje dotyczące płatności, już zarejestrowany adres pocztowy, zapisane nawyki zakupowe.

Oprócz zoptymalizowanej strony internetowej możesz skorzystać z innych strategii, aby podjąć decyzję o zakupie:

  • Kampania e-mailowa lub wielokanałowa kampania marketingowa.
  • Follow-upy w sieciach społecznościowych,
  • Personalizowane kupony.
  • wiadomości z LinkedIna.

To czas, kiedy Twoja technika marketingowa polega na zachęceniu do podjęcia decyzji osób, które wykazały zainteresowanie Twoją marką i Twoim produktem.

4. Zatrzymanie

Teraz potencjalny klient wie, że chce kupić. Aby pomóc im w podjęciu działania, użyj wezwań do działania (wezwań do działania) w odpowiednich miejscach na swoim landingu lub stronie internetowej.

Te wezwania do działania mogą być różne i powinny być umieszczane na całym blogu, w płynny sposób, bez atakowania potencjalnego klienta.

  • „Zapisz się do newslettera”
  • "Zaloguj się"
  • "Kup Teraz"
  • "Wypróbuj to"
  • "Ucz się więcej"
  • „Skorzystaj z oferty”
  • „Poznaj ofertę”

Aby poprawić współczynnik konwersji, możesz polegać na kilku strategiach:

  • Ekskluzywność – „Stwórz własny, niestandardowy projekt”.
  • Rzadkość – „W magazynie pozostało tylko 5 sztuk”.
  • Pilna sprawa. – Tylko dzisiaj” „Oferta ważna do” „Tylko dzisiaj

Po co tworzyć dobry lejek marketingowy?

Lejek marketingowy przypomina trochę slajd. Oznacza to, że płynnie i naturalnie przeniesie całkowicie zimną osobę do Twojej płatnej oferty. Jednak długość i rodzaj lejka marketingowego zależą od jednego głównego kryterium: temperatury potencjalnego klienta.

Innymi słowy, wskaźnik, który określa, gdzie znajduje się Twój potencjalny klient w 3-etapowym procesie opisanym wcześniej (świadomość, rozważenie, decyzja). Przyjrzyjmy się kilku sytuacjom, w których zautomatyzowany lejek marketingowy będzie dla Ciebie bardzo pomocny.

Aby przekonwertować więcej potencjalnych klientów i pozyskać więcej klientów

Jak wspomniano wcześniej, tunel umożliwia zmianę fazy osoby. To znaczy ich stan:

  • Gość.
  • Perspektywa.
  • Klient.

Na przykład, aby nawrócić więcej potencjalnych klientów, możesz zaoferować bezpłatny zasób w zamian za adres e-mail . Następnie przekieruj ich do swojej płatnej oferty po zapisaniu się, aby przejść z fazy „lead” do „klienta”. ️

Aby sprzedawać swoje oferty szkoleniowe

Tworzenie zautomatyzowanego lejka marketingowego jest szeroko stosowane w świecie infoproduktów. To znaczy w sprzedaży produktów cyfrowych, takich jak szkolenia online. Na przykład niektóre narzędzia mogą pomóc w bardzo łatwym utworzeniu lejka. Najczęściej używane to Systeme io i Clickfunnels.

Oto przykład tworzenia tunelu, który można wyprowadzić dla ofert szkoleniowych:

  • Przechwyć stronę, aby zebrać imię i adres e-mail w zamian za podarowany zasób.
  • Strona z podziękowaniami wraz z formularzem rejestracji na webinar w Twoim temacie.
  • Strona sprzedażowa, którą użytkownik otrzymuje po webinarze .

Następnie wysyłasz serię automatycznych wiadomości e-mail , aby promować swoje seminarium internetowe. I sprzedajesz swoje szkolenie na koniec webinaru.

Aby sprzedawać produkty i usługi

Jeśli sprzedajesz produkty i usługi, możesz również skorzystać z mocy zautomatyzowanego tunelu sprzedażowego. Na przykład, jeśli jesteś konsultantem/freelancerem jako grafik, może to pomóc w łatwym znalezieniu klientów. Oto jak to może działać na przykładzie:

  • Oferujesz cyfrową książkę „Jak prawidłowo wybrać tożsamość logo?”.
  • Zbierasz adres e-mail w zamian za cyfrową książkę.
  • Wysyłasz automatyczne e-maile ze swoimi projektami, opiniami klientów itp.
  • Wezwanie do działania znajduje się na końcu wiadomości e-mail na Twoją stronę w Calendly.
  • Oferujesz swoje usługi przez połączenie wideo/telefoniczne.

To samo dotyczy witryn e-commerce. To tylko przykład dla grafików. W następnej części zobaczymy, jak stworzyć jego automatyczny lejek bez względu na motyw.

Jak stworzyć ekspercki lejek marketingowy?

Wykonaj te proste kroki, aby stworzyć swoją maszynę sprzedaży, która konwertuje bez konieczności poświęcania zbyt wiele czasu na przekonywanie potencjalnych klientów do zakupu.

Krok 1: Utwórz magnes ołowiowy

Pierwszym krokiem jest znalezienie czegoś do wymiany za dane kontaktowe gościa. Zasadniczo jego adres e-mail powinien zostać zebrany. Ale możesz pójść dalej, aby spersonalizować swoje relacje z potencjalnym klientem podczas jego cyklu życia :

  • Imię.
  • Numer telefonu.
  • Nazwa firmy.
  • Strona internetowa .
  • Twój adres.
  • Itp.

Istnieje wiele magnesów ołowiowych, które możesz zaoferować odwiedzającym, pamiętaj, aby zawsze pracować nad copywritingiem i mieć chwytliwy tytuł . Oto kilka pomysłów: ️

  • Darmowa konsultacja.
  • Kupon znizkowy.
  • Lista kontrolna.
  • Quizy.
  • Wideo.
  • Seria wideo.
  • Przybornik.
  • Kalendarz. ️
  • Podcast.
  • Wywiad.
  • Demo na żywo.
  • Bilet wstępu.
  • Szkolenie e-mailowe.
  • Produkt fizyczny.
  • Przeciągnij plik.
  • Grafika komputerowa.
  • Połączenie telefoniczne.
  • Rewizja.
  • Szacunkowa cena.
  • Biały papier.
  • Książka cyfrowa.
  • Podkoszulek.
  • Dane statystyczne.
  • Studium przypadku.
  • Przewodnik wyjaśniający.
  • PDF do pobrania.
  • Webinar.
  • Szkolenie online.

Znajdź ból nr 1 swojego potencjalnego klienta i częściowo zareaguj za pomocą magnesu ołowiowego. Na przykład, jeśli masz witrynę e-commerce , zaoferuj kupon rabatowy, ponieważ głównym problemem jest zbyt duże wydawanie. Na przykład, jeśli jesteś agencją marketingu internetowego, zaproponuj swojemu potencjalnemu audytowi strategię marketingu cyfrowego.

Na przykład, jeśli jesteś konsultantem SEO, zaoferuj bezpłatną 20-minutową konsultację, aby zadać pytania dotyczące problemów, przed którymi stoi potencjalny klient.

Przeznaczenie magnesu ołowiowego : stworzenie pierwszego etapu konwersji między odwiedzającym a potrzebującą osobą. Poniższe kroki pozwolą ci zaspokoić tę potrzebę.

Krok 2: Utwórz ofertę telefoniczną

Oferta telefoniczna to coś, czego klient będzie miał trudności z odrzuceniem, ponieważ jest dla nich tak nieodparty.

  • To oferta, która ma realną wartość.
  • Jest to oferta, która nie jest droga (poniżej 50 €).

Może to być na przykład:

  • Niedrogi produkt fizyczny (przypadek e-commerce).
  • Szkolenie wideo (przypadek infopreneurship).
  • oprogramowanie.
  • Płatna cyfrowa książka.
  • Zawartość premium.

Celem jest jak najszybsze przekształcenie prospekta w klienta, aby doprowadzić go do stanu „klienta”. Wtedy będziesz mógł uaktualnić swojego klienta. Właśnie to teraz zobaczymy!

Krok 3: Utwórz flagową ofertę

Twoja sztandarowa oferta to Twój główny produkt/usługa. Bardzo często zauważysz, że kiedy sprzedajesz ludziom flagowy produkt, będą chcieli pójść dalej. Dlatego możesz zaoferować dość standardową usługę, aby zaspokoić ich potrzeby. To może być

  • Usługa ręczna.
  • Długie szkolenie wideo.
  • oprogramowanie.
  • Coaching.

Celem Twojej flagowej oferty jest zakwalifikowanie poprzednich kupujących, aby zidentyfikować tych najbardziej nadpobudliwych. W ten sposób oferujesz im jeszcze większą wartość. Ale przekonasz się, że jeśli zastosujesz to w zautomatyzowanym lejku marketingowym, niektórzy ludzie będą chcieli pójść jeszcze dalej.

Krok 4: Utwórz ofertę premium

I tu pojawia się oferta premium. To znaczy oferta niestandardowa, bardzo często naliczana według wydajności, a nie czasu lub jednostki. Może to być na przykład:

  • 6-miesięczny akompaniament z jednym coachingiem tygodniowo i jednym raportem miesięcznie.
  • Prywatny coaching, aż osiągniesz swój cel.

Zaletą tej oferty jest to, że będziesz mógł pomóc tej osobie zmienić jej życie, ponieważ otrzymasz wynagrodzenie „klasyczne” oraz premię, jeśli osiągniesz wynik ustalony przez klienta.

Oto przykład konsultanta ds. generowania leadów, który chce pomóc firmie zajmującej się marketingiem internetowym znaleźć więcej klientów.

Celem i KPI może być: pozyskanie 30 klientów w kolejnym kwartale. Cena wsparcia może wynosić 1 500 €/miesiąc + 5 000 € premii, jeśli cel zostanie przekroczony. Oczywiście trudno jest zautomatyzować proces podejmowania decyzji zakupowych w przypadku oferty z wyższej półki. Musisz zrozumieć potrzeby danej osoby, zaproponować rozwiązania i ustalić wyniki swojej oferty.

Ale jeśli chcesz zaoszczędzić czas, nadal możesz zautomatyzować część procesu sprzedaży. ️

Krok 5: Lejek marketingowy i automatyzacja

Będziesz mógł zautomatyzować schodzenie klientów przez ten lejek marketingowy:

  • Twój główny magnes.
  • Twoja oferta telefoniczna.
  • Twoja flagowa oferta.
  • Twoja oferta premium.
  • Twoja strona sprzedaży.

W tym celu będziesz mógł korzystać z narzędzi takich jak Systeme io, Clickfunnels, OptimizePress, Podia i wielu innych. Bardzo łatwe w użyciu, są to zazwyczaj scyzoryki armii szwajcarskiej w tworzeniu automatycznego lejka sprzedażowego . Niektóre z nich są płatne, inne bezpłatne. Przyjrzyjmy się, w jaki sposób Ty również możesz uruchomić swój lejek już dziś, nawet przy niewielkich nakładach początkowych.

Jak stworzyć darmowy lejek marketingowy?

Po zajęciu się procesem sprzedaży musisz zająć się częścią strategii marketingowej . Cel: wzbudzić chęć kupowania Twoich produktów i usług oraz wygodnego życia.

Utwórz konto w Systeme io

Systeme.io to oprogramowanie do tworzenia lejków marketingowych, które oferuje wersję freemium. Dzięki darmowej wersji możesz na przykład:

  • Zbierz do 2000 kontaktów.
  • Wysyłaj nieograniczoną liczbę e-maili.
  • Utwórz 3 lejki marketingowe online o maksymalnej długości 10 stron.
  • Utwórz 1 blog z nazwą swojej domeny.
  • Publikuj artykuły na blogu i pracuj nad swoim SEO (aby pojawiać się w pierwszych wynikach wyszukiwarki, z której korzysta internauta)
  • Miej przestrzeń członkowską zabezpieczoną hasłem.
  • Mieć tylu członków, ilu chcesz w środku.
  • Przechowuj nieograniczoną liczbę plików.
  • Zautomatyzuj minimum swoich działań marketingowych .
  • Utwórz 1 automatyczny scenariusz.
  • Wykonuj testy A/B.
  • Twórz kupony.
  • Korzystaj z sieci społecznościowych, aby promować oferty, którym nie można się oprzeć
  • Twórz upsells, downsells i zamówienia bumps.

Krótko mówiąc, widziałeś ogromne możliwości, jakie masz dzięki darmowej wersji tego oprogramowania. To wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć tunel.

Możesz także zwiększyć sprzedaż online za pomocą płatnych reklam, takich jak Google Adwords lub LinkedIn Ads.

Oto jak podjąć działania!

Stwórz ścieżkę klienta krok po kroku

Po utworzeniu bezpłatnego konta możesz rozpocząć tworzenie lejka marketingowego :

  • Pierwszym krokiem jest zbudowanie strony przechwytywania, czyli strony docelowej , która pozwoli Ci zebrać najważniejsze informacje od potencjalnych klientów (przynajmniej adres e-mail).
  • Drugim krokiem jest utworzenie strony sprzedaży. To jest główna strona docelowa Twojej firmy online. Pozwala sprzedać swój produkt lub usługę.

Jak stworzyć świetną stronę przechwytywania, aby przekonwertować jak największą liczbę odwiedzających na potencjalnych klientów?

Oto kilka kroków, aby utworzyć świetną stronę przechwytywania.

Zrozum ból perspektywy

Pierwszym krokiem jest zrozumienie bolączek potencjalnych klientów .

  • Jakie są ich największe świadome frustracje?
  • Jakie są głębokie bóle ich świadomych frustracji?

Ważne jest, aby zagłębić się w badanie potrzeby.

Na przykład, jeśli zajmujesz się szkoleniami online dotyczącymi nieruchomości. Największą świadomą frustracją jest to, że nie zarabiasz więcej, aby robić więcej rzeczy. Poszukaj frustracji, która się za tym kryje.

Często stoi za tym brak wolności. Na przykład w odchudzaniu świadomą frustracją potencjalnego klienta jest nadwaga.

Zapytaj siebie:

Czemu? Jakie jest źródło tego problemu?

Tutaj często to spojrzenie innych jest głębokim bólem.

Zrozum ból swoich potencjalnych klientów i umieść go z przodu i na środku strony przechwytywania.

Utwórz strukturę strony przechwytywania

Użyj struktury AIDA, której nauczyłeś się wcześniej w tym artykule i zacznij od potężnego haczyka, który podkreśla świadomą frustrację i głęboki ból, pisząc podhak z pragnieniem osoby.

Następnie napisz trochę, aby osoba w pełni poczuła, że ​​​​chodzi o nią. Może to być naciskanie na problemy lub opowiadanie małej historii.

Następnie utwórz kopię zapasową zalet swojej oferty. Aby to zrobić, zacznij od określenia korzyści i połączenia ich z cechami, a następnie dodaj znaczenie (co dotyka głębokich pragnień).

Przykład:

Jak stworzyć stronę sprzedaży, która masowo sprzedaje Twoje produkty i usługi?

W przypadku strony przechwytywania niewiele się to różni, z wyjątkiem tego, że pójdziesz trochę dalej. Oznacza to, że zamierzasz skoncentrować swój przekaz na wynikach klientów i ich referencjach. Możesz skorzystać z 6 zasad wpływu Roberta Cialdiniego, aby zmaksymalizować siłę perswazji swojej strony sprzedażowej:

  • Zasada wzajemności (im więcej oferujesz, tym więcej otrzymujesz).
  • Zasada konsekwencji (małe zaangażowanie tworzy inercję zaangażowania).
  • Zasada społecznego dowodu słuszności (inne osoby podjęły działania).
  • Zasada autorytetu (zaufali mi autorytety, wyniki).
  • Zasada sympatii (ludzka strona Twojej oferty).
  • Zasada rzadkości (edycja limitowana i ekskluzywna).

Pracuj nad tymi elementami i dodaj je do strony sprzedaży swojego produktu i usługi.

Przetestuj automatyczny lejek marketinf

Gdy masz już gotowy tunel sprzedaży, musisz go przetestować. Pamiętaj o jednym:

Rynek ma zawsze rację.

Możliwe, że Twoje oferty nie będą działać. Tak naprawdę pierwszym błędem popełnianym przez przedsiębiorców jest próba stworzenia czegoś zgodnie z ich pragnieniami zamiast zaprojektowania oferty odpowiadającej potrzebom rynku.

Metryki strony przechwytywania

Współczynnik konwersji Twojej strony przechwytującej będzie zależał prawie całkowicie: od Twojej oferty i Twojego copywritingu. Projektowanie stron internetowych przekłada się na konwersję, szczególnie w środowisku B2B. Oto kilka liczb:

  • Doskonały współczynnik konwersji: >45%.
  • Średni współczynnik konwersji: 10-45%.
  • Niski współczynnik konwersji: <10%.

Na rynku B2C trochę mniej, ale szata graficzna Twojej strony sprzedażowej nadal będzie musiała być znośna.

Metryki dla strony płatności

Oto kilka danych dotyczących strony płatności:

  • Doskonały współczynnik konwersji: >65%.
  • Średni współczynnik konwersji : 20-65%.
  • Niski współczynnik konwersji : <10%.

Jak obliczyć lejek marketingowy

Teraz przyjrzymy się, jak obliczyć rentowność lejków sprzedażowych. Dzięki temu dowiesz się, czy Twoja zautomatyzowana ścieżka zasługuje na optymalizację, czy też jest zapełniona reklamami . Zacznijmy od bardzo ważnego terminu do zrozumienia, jakim jest koszt pozyskania klienta ! ️

Oblicz koszt pozyskania klienta (CAC)

CAC to kwota finansowa, jaką średnio kosztuje Cię pozyskanie 1 klienta w ramach promocji. Na przykład, jeśli wydajesz 17 EUR w Google Ads, aby uzyskać sprzedaż, Twój CAC wynosi 17.

Rozumiem: bardzo ważne jest, aby Twoja firma maksymalnie obniżyła CAC, aby zwiększyć swoją rentowność, i uzupełnia to kolejny bardzo ważny wskaźnik, którym jest.

LTV (wartość życia w czasie) to finansowa kwota pieniędzy, którą klient przynosi średnio w trakcie swojego cyklu klienta. Aby dać ci przykład:

  • Jeśli klient przynosi Ci 400 € sprzedaży w ciągu kilku miesięcy/lat, LTV wynosi 400.

Jest to całkowita kwota pieniędzy, którą wniósł twój klient. W przeciwieństwie do twojego CAC, twój LTV musi być tak wysoki, jak to możliwe, aby zapewnić rentowność twojego biznesu. Ale skąd wiesz, czy jesteś opłacalny? To zaraz zobaczymy.

Oblicz ROI i zoptymalizuj go

ROI (zwrot z inwestycji) jest miernikiem zapewniającym opłacalność działania. Jeśli zwrot z inwestycji jest większy niż 1, jest to opłacalne. Jeśli jest mniejszy niż 1, nie jest opłacalny. A aby to obliczyć, nic nie jest prostsze:

ROI = LTV/CAC.

Weźmy przykład. Masz średni CAC w wysokości 88 €. A średni LTV to 274 €. Twój zwrot z inwestycji wynosi zatem: 274/88 = 3,11. Oznacza to, że za 1 € zainwestowane w Twoją promocję, na końcu pojawi się 3,11 €. Zarobiłeś 2,11 € marży brutto na zainwestowane euro.

A w zautomatyzowanym lejku marketingowym staraj się zwracać uwagę na to, ile inwestujesz na wejściu, aby zachęcić ludzi do wejścia do tunelu, i ile wracasz przy wyjściu. Spraw, aby ROI był jak najwyższy i optymalizuj każdy etap tunelu, aby podnieść ROI .

Użyj Waalaxy, aby zoptymalizować wydajność automatycznego lejka marketingowego

Waalaxy, nasze narzędzie B2B do wyszukiwania i automatyzacji wysyłania e -maili na LinkedIn, pomoże Ci umieścić ludzi przy wejściu do Twojego tunelu, przy niższych kosztach. W rzeczywistości Waalaxy ma bezpłatną wersję, dzięki której możesz spokojnie korzystać z narzędzia.

Będziesz w stanie :

  • Wysyłaj masowe zaproszenia automatycznie do wybranych osób.
  • Wyślij serię automatycznych wiadomości, aby promować swoją stronę sprzedaży i przechwytywania.
  • Wzmocnij swoją bazę kontaktów.
  • Zwiększ sprzedaż.

W przeciwieństwie do innych narzędzi, Waalaxy nie ogranicza liczby zaproszeń, które możesz wysłać każdego dnia. I to całkowicie bezpieczne. Możesz wybierać spośród ponad 12 zautomatyzowanych sekwencji, aby zacząć szukać ludzi i wprowadzać ich do swojego tunelu.

2-wiadomości-sekwencja-waalaxy

Zakończenie artykułu: czym jest lejek marketingowy prospektywny?

Dzisiaj w tym artykule odkryłeś następujące punkty:

  • Co to jest lejek marketingowy?
  • Jak działa automatyczny lejek marketingowy ?
  • Po co tworzyć lejek marketingowy?
  • Jak stworzyć ekspercki lejek marketingowy?
  • Jak to obliczyć?
  • Korzystanie z narzędzia do automatyzacji , znanego również jako Waalaxy, w celu optymalizacji wydajności.

Często Zadawane Pytania

Jaki jest najlepszy lejek marketingowy?

To pytanie jest dość trudne, ponieważ w zależności od twoich celów i potrzeb wybór oprogramowania do tworzenia tunelu może się różnić. W tym artykule przedstawiliśmy Ci Systeme.io, ale możesz użyć Clickfunnels, OptimizePress lub dobrze Podia.

Jak zrobić lejek marketingowy?

Wyjaśniliśmy to powyżej, ale oto kluczowe kroki ️, aby zrobić lejek:

  • Pracuj nad swoimi personami,
  • Twórz treści o wysokiej wartości dodanej,
  • Promuj swoje treści,
  • Twórz oferty treści freemium i premium,
  • Zoptymalizuj SEO i SEA swojej strony internetowej,
  • Twórz tunele konwersji.

Co to jest system IO?

Jak wspomniano wcześniej, to oprogramowanie SAAS jest narzędziem, które łączy wszystkie niezbędne narzędzia do stworzenia strony internetowej i rozwoju biznesu online.

Proszę bardzo, teraz wiesz, jak stworzyć i promować swoją stronę sprzedaży oraz stworzyć zautomatyzowany lejek marketingowy z Waalaxy. Nie musimy Cię niczego więcej uczyć, wystarczy, że zaczniesz.